Pagina 1 van 1

Neckermann waardeloze klantenservice

Geplaatst: 11 okt 2014 11:05
door Joy1
Eind juli bij Neckermann een bestelling geplaatst. Tot de dag van vandaag niets ontvangen. Meerdere telefoontjes en mails gepleegd, rare statussen in mijn account, aanmaningen van Klarna. Track en trace nummer dat bij bezorger niet bekend is, loze beloften dat mijn probleem opgepakt wordt door de juiste afdeling. Men kan mij daar niet mee doorverbinden. En men verbreekt gewoon de verbinding. Asociaal! Heb tot op heden nog geen 1 keer pro actief iets van Neckermann gehoord. Ze hebben de status van de bestelling aangepast naar 'geleverd' en ze laten mij stikken. Hoe kom ik hier vanaf? Het heeft mij al meer tijd en geld gekost om van deze partij af te komen dan die hele bestelling waard is, maar ik weiger voor iets te betalen dat ik niet heb ontvangen. Help!!!!

Re: Neckermann waardeloze klantenservice

Geplaatst: 11 okt 2014 15:25
door stofzuigertje
Waar woon je, sommige gemeentes maakte ooit straten met geen straat maar blok namen dus ik woonde op een straat met aan 2 kanten dezelfde nummer maar andere straat naam...

Kwam ook vaak het pakketje overburen werd aangeboden dus goede nummer maar verkeerde straatnaam/kant van de weg...
Bezorgers maken wel eens fouten dus is dit bij jou het geval.
Een in een verkeerde straat bezorgde en Neckermann denkt dat je wanbetaler bent.....

Dus woon je in een wijk waar de post en pakketjes wel vaker fout gaan?

Ik ben gelukkig verhuis maar ooit was ik ook slachtoffer en bewijs dat maar eens....