Service mediamarkt
Geplaatst: 15 okt 2014 14:11
Zondagavond een nieuwe wasmachine besteld bij mediamarkt omdat ze hem in de winkel niet voorradig hadden. Beetje vreemd want via de webshop binnen 24 uur en mediamarkt zelf 10werkdagen maar goed daar gaat het niet om.
15 euro extra betaald zodat die zou worden neergezet op plek en klaar voorgebruik. Ze wilden hem niet aansluiten omdat die op trekschakelaar moest oke kon ik ook nog begrijpen. Zet jullie hem dan wel zo neer dat ik hem direct kan gebruiken als die aangesloten wordt ja geen probleem doen we..
Wij bezig om hem aan te sluiten wat bleek de waterslang was het schroefdraad al van stuk balen dus snel naar de winkel nieuwe halen plus een aquastop dus ook weer 20 euro voor betaald want ja moet wel wassen. de wasmachine met de nieuwe slang aangesloten. was erin en draaien maar en hij begint te centrifugeren en er komt me toch een kabaal weg dat ik dacht die wasmachine komt zo door de vloer heen. Wat bleek er zat onder nog een gigantisch stuk piepschuim die bijna mijn wasmachine gesloopt had. Ik bel vandaag netjes heen want ja via de webshop kan je niet langs de winkel verhaal uitgelegd wat krijg je als antwoord ja en wat verwacht je van mij.. Nou eeh heb 15 euro betaald om de wasmachine op plek te krijgen en klaar voor gebruik en dan wordt er bepaalde dingen vergeten waar betaal ik voor??? dan de waterslang ik zeg is volgens mij niet helemaal normaal krijg ik daarop als antwoord ja dan had je gister moeten bellen dan hadden er foto`s gemaakt kunnen worden en bla bla bla met andere woorden dan had ik nog niet kunnen wassen. Ik zeg mevr u weet zelf denk ik ook wel dat ik geen 3dagen zonder wasmachine kan. Ik moest wel een slang kopen. Uiteindelijk zet ze een ticket open voor de slang moest foto`s maken en deze naar een mailadres toe sturen maar ze zei wel denk niet dat je geld terug krijgt.. eeh pardon koop een nieuwe wasmachine van 400 euro verwacht dat slang goed is en dat ik voor die 15 euro ook service krijg want ja anders had ik dat niet hoeven betalen hadden we het zelf gedaan komt op zelfde neer.
Ik had wel iets meer service verwacht van zo`n groot bedrijf
15 euro extra betaald zodat die zou worden neergezet op plek en klaar voorgebruik. Ze wilden hem niet aansluiten omdat die op trekschakelaar moest oke kon ik ook nog begrijpen. Zet jullie hem dan wel zo neer dat ik hem direct kan gebruiken als die aangesloten wordt ja geen probleem doen we..
Wij bezig om hem aan te sluiten wat bleek de waterslang was het schroefdraad al van stuk balen dus snel naar de winkel nieuwe halen plus een aquastop dus ook weer 20 euro voor betaald want ja moet wel wassen. de wasmachine met de nieuwe slang aangesloten. was erin en draaien maar en hij begint te centrifugeren en er komt me toch een kabaal weg dat ik dacht die wasmachine komt zo door de vloer heen. Wat bleek er zat onder nog een gigantisch stuk piepschuim die bijna mijn wasmachine gesloopt had. Ik bel vandaag netjes heen want ja via de webshop kan je niet langs de winkel verhaal uitgelegd wat krijg je als antwoord ja en wat verwacht je van mij.. Nou eeh heb 15 euro betaald om de wasmachine op plek te krijgen en klaar voor gebruik en dan wordt er bepaalde dingen vergeten waar betaal ik voor??? dan de waterslang ik zeg is volgens mij niet helemaal normaal krijg ik daarop als antwoord ja dan had je gister moeten bellen dan hadden er foto`s gemaakt kunnen worden en bla bla bla met andere woorden dan had ik nog niet kunnen wassen. Ik zeg mevr u weet zelf denk ik ook wel dat ik geen 3dagen zonder wasmachine kan. Ik moest wel een slang kopen. Uiteindelijk zet ze een ticket open voor de slang moest foto`s maken en deze naar een mailadres toe sturen maar ze zei wel denk niet dat je geld terug krijgt.. eeh pardon koop een nieuwe wasmachine van 400 euro verwacht dat slang goed is en dat ik voor die 15 euro ook service krijg want ja anders had ik dat niet hoeven betalen hadden we het zelf gedaan komt op zelfde neer.
Ik had wel iets meer service verwacht van zo`n groot bedrijf