Neckermann.. Met mijn handen in het haar...
Geplaatst: 15 okt 2014 15:56
Hoi allemaal!
Ik weet zo langzamerhand ECHT niet meer wat ik moet doen..
Ik heb in JULI een bestelling gedaan bij Neckermann. Deze wilde ik bestellen met als betaling achteraf betalen. Tot 2 keer toe lukte dat niet. Ik kreeg steeds ERROR in beeld. Ook geen bevestiging gehad via de mail dus ik in de telefoon met de klantenservice. Deze dame wist mij te vertellen dat dat klopte. Die optie werkte niet meer. Ik moest het opnieuw bestellen maar dan met IDeal betalen. Ik wilde het graag hebben. Mijn bestelling van 113,00. Dus ik weer besteld en betaald met IDeal. Een paar dagen later kreeg ik maar liefst 3 dezelfde pakketten binnen!!! Dus dat achteraf betalen was dus WEL gelukt terwijl die optie niet zou werken volgens de medewerker. Ik heb 2 pakketten retour gedaan. Compleet. Ik heb ze samen in 1 doos gedaan (scheelt weer 6,75 extra) en verstuurd. De bon heb ik er nog van. Klaar. Dacht ik..
Enkele weken later kreeg ik brieven van Klarna. Of ik mijn 2 pakketten wilde betalen die via achteraf betalen waren besteld. IK heb daar niet op gereageerd erop vertrouwende dat het contact met Neckermann wat vertraagd was en het allemaal wel los zou lopen. Enkele weken daarna ontving ik een brief van Segoria. Dat ik maar liefst 226,00 moet betalen. VOOR PAKKETTEN DIE IK NIET HEB!! Na meerdere telefoontjes met Klarna, met Segoria en met Neckemann,en veel geld kwijt aan betaalde telefoonnummers, is er nogsteeds NIETS opgelost. Terwijl Neckermann blijft volhouden dat zij dit oplossen en dat de fout bij hen ligt. Ik krijg NOGSTEEDS aanmaningen en dreigende smsjes van Segoria dat ik MOET betalen!
MAAR IK HEB DIE PAKKETTEN NIET!!!! Ik heb echter ook geen geld teruggestort gekregen van Neckermann voor mijn, met IDeal betaalde bestelling. Dus dat kan het probleem niet zijn.
HELP!!! WAT MOET IK NOG MEER DOEN??!!
Ik weet zo langzamerhand ECHT niet meer wat ik moet doen..
Ik heb in JULI een bestelling gedaan bij Neckermann. Deze wilde ik bestellen met als betaling achteraf betalen. Tot 2 keer toe lukte dat niet. Ik kreeg steeds ERROR in beeld. Ook geen bevestiging gehad via de mail dus ik in de telefoon met de klantenservice. Deze dame wist mij te vertellen dat dat klopte. Die optie werkte niet meer. Ik moest het opnieuw bestellen maar dan met IDeal betalen. Ik wilde het graag hebben. Mijn bestelling van 113,00. Dus ik weer besteld en betaald met IDeal. Een paar dagen later kreeg ik maar liefst 3 dezelfde pakketten binnen!!! Dus dat achteraf betalen was dus WEL gelukt terwijl die optie niet zou werken volgens de medewerker. Ik heb 2 pakketten retour gedaan. Compleet. Ik heb ze samen in 1 doos gedaan (scheelt weer 6,75 extra) en verstuurd. De bon heb ik er nog van. Klaar. Dacht ik..
Enkele weken later kreeg ik brieven van Klarna. Of ik mijn 2 pakketten wilde betalen die via achteraf betalen waren besteld. IK heb daar niet op gereageerd erop vertrouwende dat het contact met Neckermann wat vertraagd was en het allemaal wel los zou lopen. Enkele weken daarna ontving ik een brief van Segoria. Dat ik maar liefst 226,00 moet betalen. VOOR PAKKETTEN DIE IK NIET HEB!! Na meerdere telefoontjes met Klarna, met Segoria en met Neckemann,en veel geld kwijt aan betaalde telefoonnummers, is er nogsteeds NIETS opgelost. Terwijl Neckermann blijft volhouden dat zij dit oplossen en dat de fout bij hen ligt. Ik krijg NOGSTEEDS aanmaningen en dreigende smsjes van Segoria dat ik MOET betalen!
MAAR IK HEB DIE PAKKETTEN NIET!!!! Ik heb echter ook geen geld teruggestort gekregen van Neckermann voor mijn, met IDeal betaalde bestelling. Dus dat kan het probleem niet zijn.
HELP!!! WAT MOET IK NOG MEER DOEN??!!