Pagina 1 van 1
elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 19 okt 2014 00:45
door thomas.smits
Goede avond,
Ik heb al enkele maanden hoge rekeningen bij vodafone, ik heb al enkele keren gebeld naar vodafone, en ik krijg vervolgens te horen bij vodafone klantenservice, sorry u heeft het verbruikt, als ik dan vervolgens vraag waar aan ik het verbruikt hebt, weten ze me geen antwoord te geven want dat is privacy, maar als ik strafbare feiten pleeg weten ze me wel te vinden.
Wat blijkt nu ik heb vanmiddag op de vodafone facebook pagina gereageerd en wat blijkt, ik ben niet de enigste.
zie hier:
https://www.facebook.com/VodafoneNL/pos ... ed_comment
Vodafone wilt ons niet helpen, en onze alleen maar hoge rekeningen sturen.
Ik hoop dat Radar hier iets mee wilt doen, om ook al deze mensen te helpen die vast zitten aan een contract, maar niks kunnen doen.
Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 19 okt 2014 16:09
door Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 19 okt 2014 20:02
door mistertoon
Het is zeker verstandig om een app te installeren die het datagebruik bijhoudt van jouw telefoon. Hiermee kun je naderhand op de maandfactuur nakijken of het overeen komt qua mb~s, en kijken op welke dagen/dagdelen er te veel gebruik gemaakt is van jouw internetbundel

Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 20 okt 2014 10:53
door Netwerker-
Hallo Thomas Smits,
Ik adviseer je om
alle instellings-adviezen en expert-adviezen uit het data-verbruiks topic zorgvuldig op te volgen. Daarin staan talrijke adviezen op je data-verbruik te controleren, te beheren en te beheersen. Met het opvolgen van alle adviezen krijg je weer grip op het data-verbruik van je smartphone of tablet. Na het opvolgen van alle tips en adviezen heb je geen last meer van onbewust en ongewenst data-verbruik. En daarmee behoren onverwacht hoge Vodafone fakturen ook tot de verleden tijd. Daar heb je dan geen last meer van. Het is heel belangrijk om weer grip en controle te krijgen op het data-verbruik van je smartphone. Je bepaalt dan
zelf hoeveel data je verbruikt via het Netwerk van Vodafone. En daarmee bepaal je dan ongeveer zelf de hoogte van je volgende Vodafone rekeningen. Dus geen last meer van ongewenste data-kosten op je volgende fakturen. Dat scheelt een hoop geld, en een hoop frustratie.
Weblink:
het data-verbruik topic
Dit topic is bijna 120000 keer bekeken.. En ik hoop echt dat jij ook je voordeel gaat doen met alle instellings-adviezen en tips die in dat topic staan beschreven. Neem daar een paar uur de tijd voor.
Succes!
Netwerker
Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 23 okt 2014 12:00
door Helena58
Hoge rekening iPad abonnement
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Wij hebben een abonnement van een tientje op de iPad, die echter deze maand ruim verhonderdvoudigd is doordat hij van de wifi is afgegaan zonder dat wij dat in de gaten hadden! Vodafone zegt: wij hebben waarschuwingssmsjes gestuurd, maar op de iPad ontvangen wij geen sms (en ik weet niet eens of dat überhaupt kan). Wel zeggen ze dat dit probleem vaker voorkomt met iPad-gebruikers. Ik kom bij hen niet verder en hoop op ervaringsdeskundigen die mij raad kunnen geven.
Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 27 okt 2014 19:12
door GJvdZ
Helena58 schreef:Wel zeggen ze dat dit probleem vaker voorkomt met iPad-gebruikers.
Dit komt ook met Android voor. WIFI is gewoon te onbetrouwbaar. Als het device vindt dat de WIFI kwaliteit niet goed genoeg is, wordt vanzelf gebruik gemaakt van 3G/4G. Tenzij je dat handmatig anders instelt. Dat betekent wel extra werk. Je moet immers zodra je thuis komt of weg gaat de boel even anders instellen.
Re: elke maand hoge rekening Vodafone
Geplaatst: 28 okt 2014 16:17
door harrie88
het viel mij op toen ik vodafoon liet weten dat ik mijn contract niet meer verlengde ging het data limiet
drastisch omhoog
als ik vodafoon om opheldering vroeg
kreeg ik als antwoord ik had teveel op internet gezeten
ik kreeg van hun de specificaties van mijn rekening over het internet gebeuren
ik logde s'nachts om 4 uur in 2 minuten later uit 10 minuten later weer in 3 minuten later weer uit
en dat ging door tot s'morgens 8 uur dagen aan een stuk
ik zei tegen die mevrouw van de klanten service sorrie hoor maar op 3 uur slaap ik allang
dus hun verhaal klopte niet
toen had ze een volgende smoes er zou op de achtergrond een applicatie mee draaien die dat zou veroorzaken
maar ik zei haar nog ik hebben geen applicaties geinstalleerd
ze zei dat ik toch moest betalen
maar ik heb gezegd dat doe ik niet ik ga niet betalen voor iets dat ik niet gebruikt heb
liet haar nog weten als u naar al mijn specificaties kijkt
dan ziet u ook dat ik in mijn 2 jarig contract 22 maanden nog niet de helft van mijn bel en data limiet gehaald heb waarom dan wel in eens de laatste 2 maanden
ze zegd heb ik niks mee te maken u betaald
heb nu inmiddels een brief gekregen waarmee ze dreigen een incasso bureau in te schakelen
om me te betalen te dwingen
ze doen maar ik betaal niet