LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bellen met Casema, lokaal tarief! 070 7783000,Geen wachttijd
Bellen met Casema, lokaal tarief! 070 7783000,Geen wachttijd
Omdat ik vind dat dat moet kunnen!
Re: Bellen met Casema, lokaal tarief! 070 7783000,Geen wachttijd
Ik moet zeggen, Sarkaar; je bent een volhoudertje!!
Wat heb je met (tegen!) Casema?!
Wat heb je met (tegen!) Casema?!
Wat ik heb tegen Casema? Casema moet ophouden met zijn oplichtingspraktijken. Ik heb nog steeds recht op schadevergoeding van dat akkefietje van vorig jaar, daar ben ik nog steeds mee bezig.
Iemand gesproken bij de receptie(bovenst. telnr) van Casema en die zegt:
"Mensen komen langs bij het hoofdkantoor met honkbalknuppels e.d., en dat helpt vaak"! Dan weet Casema heel snel de problemen op te lossen. Zoiets zal ik nooit kunnen doen, ik heb gepastere manieren! Een ervan is deze!
Er waarom dat telnr. vermeld? Omdat RADAR dat tot tweemaal aan toe weggehaald had ik geen antwoord kreeg van Radar op mijn vraag waarom ze dat gedaan had.
Iemand gesproken bij de receptie(bovenst. telnr) van Casema en die zegt:
"Mensen komen langs bij het hoofdkantoor met honkbalknuppels e.d., en dat helpt vaak"! Dan weet Casema heel snel de problemen op te lossen. Zoiets zal ik nooit kunnen doen, ik heb gepastere manieren! Een ervan is deze!
Er waarom dat telnr. vermeld? Omdat RADAR dat tot tweemaal aan toe weggehaald had ik geen antwoord kreeg van Radar op mijn vraag waarom ze dat gedaan had.
Laatst gewijzigd door Sarkaar op 11 mar 2004 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind je eigenlijk wel grappig, Sarkaar
waarom Trosradar telefoonnumemrs verwijderd?????
Lees een de regels die Trosradar heeft opgesteld voor dit Forum.
Daar staat het nl letterlijk in dat je geen namen, persoonsadressen en telefoonnummers mag publiceren.
Dat is gewoonweg schending van de privacy rechten!!!
Lees een de regels die Trosradar heeft opgesteld voor dit Forum.
Daar staat het nl letterlijk in dat je geen namen, persoonsadressen en telefoonnummers mag publiceren.
Dat is gewoonweg schending van de privacy rechten!!!
Dat is gewoonweg schending van de privacy rechten
Dan moeten we de sites www.postcode.nl en www.telefoongids.nl maar snel sluiten. Wat een belachelijk land is dit toch. Moet je eens kijken wat je op http://www.ussearch.com kan vinden... Ideaal voor het vinden van vrienden in de usa.
Dat is gewoonweg schending van de privacy rechten
Dan moeten we de sites www.postcode.nl en www.telefoongids.nl maar snel sluiten. Wat een belachelijk land is dit toch. Moet je eens kijken wat je op http://www.ussearch.com kan vinden... Ideaal voor het vinden van vrienden in de usa.
O ja, voor dat ik het vergeet..Als ik dat telefoonnummer eerder had gekend dan had dat mij een hoop geld bespaard. Heb eens 1 uur naar dat 0900 nummer moeten bellen om ervoor te zorgen dat die gasten van casema mij niet meer telefonisch lastig zouden vallen om een kabelabo aan te smeren.
Mijn telefoonnummer is nu uit hun database gewist maar ik moet daar wel fors voor betalen...terwijl ik niets van ze moet hebben en geen klant van ze wil zijn.
Mijn telefoonnummer is nu uit hun database gewist maar ik moet daar wel fors voor betalen...terwijl ik niets van ze moet hebben en geen klant van ze wil zijn.
Ik hoop het voor je J.Slim dat je geen last meer zal hebben, ik heb het opgegeven. 7 keer telefonisch en 8 keer aan de deur, steeds verteld dat ik adsl heb, niet van Wanadoo/Casema. Op gegeven moment een fax naar A'dam gestuurd, geen respons. Wel weer de telefonische verkoop onder etenstijd, Die lieden hebben echt een bord voor hun kop.
Het faxnummer te vinden in de telefoongids, voor men het hier verwijderd
Het faxnummer te vinden in de telefoongids, voor men het hier verwijderd
btw a'dam is wanadoo adsl. Als casema je lastig valt kan je beter een brief aan casema den haag sturen.
Laten we een gezamelijke actie tegen casema verzinnen. Bijvoorbeeld dat we ze daar een enorm boekwerk gaan presenteren met alle klachten van iedereen die maar enigzins ooit hinder van hen hebben ondervonden.
Er moet toch een manier zijn dat er ooit een belletje bij ze gaat rinkelen.
Er moet toch een manier zijn dat er ooit een belletje bij ze gaat rinkelen.
De problemen zijn bij Casema/Wanadoo al jaren bekend, zelfs de politiek en de gemeenten bemoeit zich ermee alsook de Kabel Internet Belangenvereniging 'COAX Nederland'.
De klachten vallen allemaal op dovemansoren bij Casema/Wanadoo, en geen van beiden neemt de verantwoordelijkheid.
Geld is alles, de klant slechts geldkoe.
De klachten vallen allemaal op dovemansoren bij Casema/Wanadoo, en geen van beiden neemt de verantwoordelijkheid.
Geld is alles, de klant slechts geldkoe.
Kijk tros radar dit is nu pas schending van de privacy, niet het vermelden van het telefoonnummer van casema op de site:"
Ik hoop het voor je J.Slim dat je geen last meer zal hebben, ik heb het opgegeven. 7 keer telefonisch en 8 keer aan de deur, steeds verteld dat ik adsl heb, niet van Wanadoo/Casema. Op gegeven moment een fax naar A'dam gestuurd, geen respons. Wel weer de telefonische verkoop onder etenstijd, Die lieden hebben echt een bord voor hun kop. "
Exact hetzelfde verhaal meegemaakt. Nou ik ben die telefoontjes kwijt. Heeft mij wel Euro 6,00 gekost om mijn telefoonnummer verwijdert te krijgen, kan alleen tussen 9.00 en 17.00 uur. Leuk als ze je altijd om 19.00 uur bellen zodat ze je nummer niet kunnen verwijderen op verzoek. DAT noem ik pas schending van privacy.
Het leuke is dat casema het gratis nummer nergens vermeld zodat ik dus heb moeten betalen voor het verwijderen van mijn gegevens. Betaald casema trosradar soms ook voor het verwijderen van hun nummer..en zo ja.. mag ik dan de rekening van jullie laten verhogen met Euro 6,00 dan heb ik mijn kosten tenmiste terug.
Ik hoop het voor je J.Slim dat je geen last meer zal hebben, ik heb het opgegeven. 7 keer telefonisch en 8 keer aan de deur, steeds verteld dat ik adsl heb, niet van Wanadoo/Casema. Op gegeven moment een fax naar A'dam gestuurd, geen respons. Wel weer de telefonische verkoop onder etenstijd, Die lieden hebben echt een bord voor hun kop. "
Exact hetzelfde verhaal meegemaakt. Nou ik ben die telefoontjes kwijt. Heeft mij wel Euro 6,00 gekost om mijn telefoonnummer verwijdert te krijgen, kan alleen tussen 9.00 en 17.00 uur. Leuk als ze je altijd om 19.00 uur bellen zodat ze je nummer niet kunnen verwijderen op verzoek. DAT noem ik pas schending van privacy.
Het leuke is dat casema het gratis nummer nergens vermeld zodat ik dus heb moeten betalen voor het verwijderen van mijn gegevens. Betaald casema trosradar soms ook voor het verwijderen van hun nummer..en zo ja.. mag ik dan de rekening van jullie laten verhogen met Euro 6,00 dan heb ik mijn kosten tenmiste terug.