LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongeloof
ongeloof
Vandaag 22 oktober had ik gereserveerd bij El Nino in Scheveningen voor een High tea.
Omdat ik pech onderweg kreeg en de ANWB mijn auto heeft moet wegtakelen was ik niet meer in de gelegenheid om te genieten van mijn High tea.
Keurig El Nino opgebeld en het hele verhaal uitgelegd.
Mijn vraag om de high tea op een latere datum alsnog te gebruiken was snel beantwoordt.
Nee mevrouw U heeft pech!!!
Ongeloof maakte me monddood.
Ze vertelde mij dat ik maar contact met vakantieveilingen op moest nemen om e.e.a. te regelen.
na telefonisch onderhoud met een van hun medewerksters bleek dat ook zij niets voor mij kunnen betekenen.
Dit kan toch niet waar zijn???
Word ik nu echt dubbel gestraft???
Omdat ik pech onderweg kreeg en de ANWB mijn auto heeft moet wegtakelen was ik niet meer in de gelegenheid om te genieten van mijn High tea.
Mijn vraag om de high tea op een latere datum alsnog te gebruiken was snel beantwoordt.
Ze vertelde mij dat ik maar contact met vakantieveilingen op moest nemen om e.e.a. te regelen.
na telefonisch onderhoud met een van hun medewerksters bleek dat ook zij niets voor mij kunnen betekenen.
-
Re: ongeloof
In een woord: waardeloze reactie van deze El Nino . Zo behoud je geen klanten , sneue boel voor u.
Had je vooraf betaald dan?
Het ligt er ook aan hoelaat je afbelt natuurlijk, als ze voor jou een ruimte of plek vast hebben gehouden en je belt (lang ) na de aanvangstijd, dan hebben ze door jouw toedoen schade geleden.
Het ligt er ook aan hoelaat je afbelt natuurlijk, als ze voor jou een ruimte of plek vast hebben gehouden en je belt (lang ) na de aanvangstijd, dan hebben ze door jouw toedoen schade geleden.
Denk van wel:kokka schreef:Had je vooraf betaald dan?
Het is een aanname, maar ik ga er van uit dat het hier gaat om een vakantieveilingen arrangement.joanlamme schreef:contact met vakantieveilingen
-
Echt? Zouden mensen zelfs een ongeluk verzinnen om ervan af te komen?
Ik neem toch aan dat je graag nd High Tea wilt en dat TS vrij vlot de situatie heeft doorgebeld , het was vandaag de 22e en ze heeft vandaag dus gebeld , na de autopech of tijdens het takelen of zo.
Dit soort dingen moet je van tevoren betalen denk ik...
Ik neem toch aan dat je graag nd High Tea wilt en dat TS vrij vlot de situatie heeft doorgebeld , het was vandaag de 22e en ze heeft vandaag dus gebeld , na de autopech of tijdens het takelen of zo.
Dit soort dingen moet je van tevoren betalen denk ik...
-
Nou bizar , maar goed dat wordt dus gedaan.
Als ts van te voren heeft betaald, neem ik aan , heeft El Nino vandaag dus geen verlies geleden.
Ik zou alle " bewijs " telefoontjes , bestellen vd takelwagen etc doorfaxen en dan verder kijken of er coulance is
Als ts van te voren heeft betaald, neem ik aan , heeft El Nino vandaag dus geen verlies geleden.
Ik zou alle " bewijs " telefoontjes , bestellen vd takelwagen etc doorfaxen en dan verder kijken of er coulance is
... blablabla spoorbomen open, trein gemist, auto kapot ... ongeluk ... niet op komen dagen.joanlamme schreef:Vandaag 22 oktober had ik gereserveerd
U neemt een zeker risico als u via een veilingsite iets aanschaft. Dat risico is dat u géén directe relatie met de leverancier heeft en die voelt zich dan ook niet aansprakelijk/verantwoordelijk om service te bieden, nog afgezien van het feit dat hij een betalende klant misloopt als hij het verzoek honoreert en ook nog eens dezelfde tafel voor hetzelfde bedrag twee avonden bezet houdt.
U wordt helemaal niet gestraft, schiet niet gelijk in de zielig-stand! U betaalt stukken minder voor een bepaald product en neemt daarmee een risico dat het gebodene (in dit geval de service) tegenvalt. Neem uw verlies en daarmee basta.
Het is kwestie van straf, u had gereserveerd voor die dag en bent niet op komen dagen. De reden is voor een bedrijf van geen enkel belang.joanlamme schreef:Vandaag 22 oktober had ik gereserveerd bij El Nino in Scheveningen voor een High tea.
-
Wat doen we weer aardig! Not
Voor een high tea moeten ze ook de nodige voorbereidingen doen (spullen inkopen, bereiden, etc). Niet zo gek dat ze dat dan niet kunnen crediteren. Zou je zelf ook niet doen lijkt me.
-
GJvdZ schreef:Voor een high tea moeten ze ook de nodige voorbereidingen doen (spullen inkopen, bereiden, etc). Niet zo gek dat ze dat dan niet kunnen crediteren. Zou je zelf ook niet doen lijkt me.
Natuurlijk, snap ik...maar met een beetje begrip en invoelend vermogen kom je ver hoor.
Als we voor niets meer een uitzondering kunnen/ willen maken zijn we mi behoorlijk ah verstarren ; ik zou de situatie in ieder geval bespreekbaar maken en niet gelijk een bot nee verkopen.
Zeg, ElNino is een echte professionele strandtent. En een HighTea staat ook op de kaart. Dus als ze dat niet op voorraad hebben lijkt me dat een zeer vreemd. En zoveel stelt het nou ook weer niet voor.GJvdZ schreef:Voor een high tea moeten ze ook de nodige voorbereidingen doen (spullen inkopen, bereiden, etc). Niet zo gek dat ze dat dan niet kunnen crediteren...
-
Het is toch niet zo vreemd wat El Nino doet.
Er heeft daar waarschijnlijk de hele middag een leeg tafeltje gestaan met een bordje "Gereserveerd voor de high Tea van TS " Daar hebben ze die middag zelfs geen simpel kopje thee kunnen serveren.
Waarom zou het bedrijf voor deze kosten moeten opdraaien, en gestraft worden voor uw autopech
Er heeft daar waarschijnlijk de hele middag een leeg tafeltje gestaan met een bordje "Gereserveerd voor de high Tea van TS " Daar hebben ze die middag zelfs geen simpel kopje thee kunnen serveren.
Waarom zou het bedrijf voor deze kosten moeten opdraaien, en gestraft worden voor uw autopech
Dit is een zakelijke overeenkomst, die moeten helder en duidelijk zijn naar beide partijen, niet aardig. TS heeft door te reserveren een aantal dingen in gang gezet, oa dat er een plek vrij wordt gehouden, en er diverse voorbereidingen gedaan worden om het gereserveerde uit te kunnen voeren bij aankomst.moederslink schreef:Wat doen we weer aardig! Not
Een deel daarvan, oa de lege tafel, staan dus voor gederfde inkomsten, en er zijn mogelijk nu teveel grondstoffen ingekocht, welke afgeschreven kunnen worden door de ondernemer.
Verder betreft dit zo te lezen een voucher van zo'n bied-site, met nog meer aanvullende voorwaarden.
-
Welnee halen alles uit de vriezer voor de high tea...meeste dan,niet de thee,of je wilt ice tea..
Maar ik zou het onheil vinden zoiets te verzinnen brrrrrrr..
Heb je geen bewijs weet ik veel vd de anwb vragen dat ze idd geweest zijn rond die tijd,dat je die stranttent kan laten zien dat het geen onzin was,misschien dan wat coulanter...
Trouwens ik liep er ff kijke twee of drie wk geleden,en zag cat ze eind vd mnd dichtgaan dus...zou wel opschieten.misschien speelt dat ook mee...die tenten worden allemaal opgeruimd..
Maar ik zou het onheil vinden zoiets te verzinnen brrrrrrr..
Heb je geen bewijs weet ik veel vd de anwb vragen dat ze idd geweest zijn rond die tijd,dat je die stranttent kan laten zien dat het geen onzin was,misschien dan wat coulanter...
Trouwens ik liep er ff kijke twee of drie wk geleden,en zag cat ze eind vd mnd dichtgaan dus...zou wel opschieten.misschien speelt dat ook mee...die tenten worden allemaal opgeruimd..
-
Ik las ergens dat High Tea gewoon op het menu staat , als TS op tijd heeft afgebeld , bordje gereserveerd weghalen en High Tea serveren ae ander , big deal!
Laatst gewijzigd door moederslink op 27 jun 2015 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
https://elnino.nl/algemene-voorwaarden/
Moet men wel opschieten, tot a.s. 26 Oktober open.
Moet men wel opschieten, tot a.s. 26 Oktober open.
-
@moederslink
Soms is het opruien leuker hier als normaal antwoordgeven
Maar de strandtent gaat wel dicht ze worden allemaal weggehaald,dus misschien dat ze daarom ook mider coulant zijn?? Zit niet op deboulevard
Soms is het opruien leuker hier als normaal antwoordgeven
Maar de strandtent gaat wel dicht ze worden allemaal weggehaald,dus misschien dat ze daarom ook mider coulant zijn?? Zit niet op deboulevard