Krooncasino.nl/Betsson doet aan oplichting?
Geplaatst: 25 okt 2014 22:05
Hoi,
Krooncasino.nl is een onderdeel van het beursgenoteerde bedrijf Betsson.
Besson staat goed bekend in de online gok wereld met veel online casino's, o.a. krooncasino.nl en oranjecasino.nl.
Ik en mijn vader mogen graag een gokje wagen, het liefst samen naar het casino of achter de pc, we storten geregeld dan ook grote bedragen bij verschillende (en betrouwbare) online casino's.
Bij krooncasino.nl zijn we zelfs VIP speler, extra voordelen en gratis extra's, allemaal heel erg leuk en aardig dus!
Gister had krooncasino.nl een leuke actie, 25% bonus over je storting vanaf 75 euro, ik stort dus 100 euro en krijgt 25% bonus, totaal 125 euro.
Tot mijn grote verbazing staat het geluk geheel tot mijn zeide, ik eindig de avond met zo'n 500 euro!
Paps nog even een spelletje doen en dan een biertje en tv kijken, alles nog heel gezellig.
Vandaag dus weer inloggen en spelen, en u gelooft het of niet, maar na uren (ja echt, uren) spelen staan we op 6775 euro in ons account!
Ik laat 5000 euro naar mijn bankrekening overmaken en 1775 laat ik staan om mee te gaan gokken vannacht, geweldig toch?
Ik log zopas in en krijg een melding, ben een code nodig voor activatie, vreemd...
Ik ga naar Skype en chat met krooncasino.nl, ze snappen niet wat het is alleen geven me een code die ik moet invoeren, die werkt en ik kan inloggen.
Ze verteld me dat het lijkt dat mijn account niet geactiveerd is geweest alleen ik speel als sinds juni 2014, vreemd allemaal...
Bekomen van de schrik zoek ik om de PaySafe Card die ik nog in de auto vond, ik dacht laat ik die krooncasino.nl gunnen, anders vergok ik hem toch doelloos bij een ander casino, ik stort dus dat bedrag en heb nog niets door totdat ik aan de roulette tafel zit, ik heb slechts 73 euro saldo en mijn uitbetaling van 5000 euro is meerdere malen geannuleerd geweest, hoe kan dat nou, ik was weg...
De helpdesk mag mij nu niets sturen wegens hun privacy policy en ze verteld me dat ze echt wel geld uitbetalen, ze hebben immers 2,7 miljoen uitbetaald aan een speler die de jackpot won.
Ja, fijn en aardig, maar ik heb er niets aan, mijn 6000 euro is weg en ik heb absoluut niet gegokt, hoe dom zou ik zijn?!?.
De manager neemt maandag contact met me op, we wachten het af en ik houd jullie absoluut op de hoogt, het Skype gesprek (vol met spelfouten) zal ik hier ook publiceren als er geen oplossing gaat komen, ik geef ze echter eerst nog een kans.
Mijn advies voor nu, gok niet bij krooncasino.nl of andere Betsson casino's, nog beter, gok helemaal niet...
UPDATE 27-10-2014
Krooncasino.nl wil er niet uitkomen met mij, ze zeggen dat het niet hun fout is en spreken alles tegen van mij en negeren mij nu.
Dit is dus een goede leer, gok absoluut niet bij casino's van Betsson!
Ik zal mijn advocaat vragen een civiele zaak te gaan starten en zal bij licentiehouder (de LGA) een officiële klacht indienen.
Laat dit een goede, maar dure leer zijn voor mij...
UPDATE 28-10-2014
Krooncasino.nl dreigt direct met een advocaat, ze zijn onschuldig en willen niet meer communiceren per telefoon, alles moet schriftelijk.
Je kan dus fluiten naar je geld als je hier gaat gokken, je verlies bij voorbaat.
Had ze een mooie oplossing geboden waar ze helaas niet mee akkoord gingen.
Krooncasino.nl is een onderdeel van het beursgenoteerde bedrijf Betsson.
Besson staat goed bekend in de online gok wereld met veel online casino's, o.a. krooncasino.nl en oranjecasino.nl.
Ik en mijn vader mogen graag een gokje wagen, het liefst samen naar het casino of achter de pc, we storten geregeld dan ook grote bedragen bij verschillende (en betrouwbare) online casino's.
Bij krooncasino.nl zijn we zelfs VIP speler, extra voordelen en gratis extra's, allemaal heel erg leuk en aardig dus!
Gister had krooncasino.nl een leuke actie, 25% bonus over je storting vanaf 75 euro, ik stort dus 100 euro en krijgt 25% bonus, totaal 125 euro.
Tot mijn grote verbazing staat het geluk geheel tot mijn zeide, ik eindig de avond met zo'n 500 euro!
Paps nog even een spelletje doen en dan een biertje en tv kijken, alles nog heel gezellig.
Vandaag dus weer inloggen en spelen, en u gelooft het of niet, maar na uren (ja echt, uren) spelen staan we op 6775 euro in ons account!
Ik laat 5000 euro naar mijn bankrekening overmaken en 1775 laat ik staan om mee te gaan gokken vannacht, geweldig toch?
Ik log zopas in en krijg een melding, ben een code nodig voor activatie, vreemd...
Ik ga naar Skype en chat met krooncasino.nl, ze snappen niet wat het is alleen geven me een code die ik moet invoeren, die werkt en ik kan inloggen.
Ze verteld me dat het lijkt dat mijn account niet geactiveerd is geweest alleen ik speel als sinds juni 2014, vreemd allemaal...
Bekomen van de schrik zoek ik om de PaySafe Card die ik nog in de auto vond, ik dacht laat ik die krooncasino.nl gunnen, anders vergok ik hem toch doelloos bij een ander casino, ik stort dus dat bedrag en heb nog niets door totdat ik aan de roulette tafel zit, ik heb slechts 73 euro saldo en mijn uitbetaling van 5000 euro is meerdere malen geannuleerd geweest, hoe kan dat nou, ik was weg...
De helpdesk mag mij nu niets sturen wegens hun privacy policy en ze verteld me dat ze echt wel geld uitbetalen, ze hebben immers 2,7 miljoen uitbetaald aan een speler die de jackpot won.
Ja, fijn en aardig, maar ik heb er niets aan, mijn 6000 euro is weg en ik heb absoluut niet gegokt, hoe dom zou ik zijn?!?.
De manager neemt maandag contact met me op, we wachten het af en ik houd jullie absoluut op de hoogt, het Skype gesprek (vol met spelfouten) zal ik hier ook publiceren als er geen oplossing gaat komen, ik geef ze echter eerst nog een kans.
Mijn advies voor nu, gok niet bij krooncasino.nl of andere Betsson casino's, nog beter, gok helemaal niet...
UPDATE 27-10-2014
Krooncasino.nl wil er niet uitkomen met mij, ze zeggen dat het niet hun fout is en spreken alles tegen van mij en negeren mij nu.
Dit is dus een goede leer, gok absoluut niet bij casino's van Betsson!
Ik zal mijn advocaat vragen een civiele zaak te gaan starten en zal bij licentiehouder (de LGA) een officiële klacht indienen.
Laat dit een goede, maar dure leer zijn voor mij...
UPDATE 28-10-2014
Krooncasino.nl dreigt direct met een advocaat, ze zijn onschuldig en willen niet meer communiceren per telefoon, alles moet schriftelijk.
Je kan dus fluiten naar je geld als je hier gaat gokken, je verlies bij voorbaat.
Had ze een mooie oplossing geboden waar ze helaas niet mee akkoord gingen.