LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING bestraft slachtoffers van autoschade

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Rainer
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2014 16:58

ING bestraft slachtoffers van autoschade

Ongelezen bericht door Rainer »

Ik heb de pech gehad dat er dit jaar al 3 verschillende bestuurders hun auto tegen de mijne hebben aangezet en ik schade had. Deze schade is geheel vergoed door de tegenpartijen aangezien zij schuld hadden. Zelf ben ik verzekerd bij ING en naast een ster in mijn ruit heb ik zelf nooit eerder iets geclaimd.

Nu zegt ING dood leuk dat ik teveel schades heb en indien ik binnen een tijdsbestek van 2 jaar weer een schade meld, er sancties kunnen volgen aangaande mijn eigen verzekering. Ook wanneer dit een schade is waar ik geen schuld aan heb en die niet door ING uitgekeerd hoeft te worden.

Oftwel, ik ben al 3x slachtoffer geweest en ING behandeld mij als dader door te dreigen met strafmaatregelen. Volgens hen is dit de normaalste zaak van de wereld, ik heb dit ook zwart op wit van hun, en is dit het geval bij alle verzekeringsmaatschappijen.

Weet iemand hier iets meer van? Lijkt me toch een beetje vaag. Als een persoon mij vanavond overvalt is het lijkt mij ook niet de bedoeling dat ik verder gestraft wordt. Volgens ING echter wel.

Rainer

sinasje
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 sep 2014 16:11

Re: ING bestraft slachtoffers van autoschade

Ongelezen bericht door sinasje »

Dit is echt iets voor het tv programma 'kan nie waar zijn'
Als je slachtoffer bent en de tegenpartij uitkeert dan staat dit toch 100% los van je eigen verzekering?
http://kanniewaarzijn.vara.nl/

Rainer
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2014 16:58

Re: ING bestraft slachtoffers van autoschade

Ongelezen bericht door Rainer »

Dat zou je denken, maar niet volgens ING. Ongeacht of het nu een schade is die zij wel of niet moeten uitkeren, een schade is een schade.

Ondertussen ook bij Kanniewaarzijn van de Vara een berichtje achter gelaten, bedankt voor de tip.

Gesloten