Combi-magnetron van MEDION (vooral MEDION zit me dwars)
Geplaatst: 28 okt 2014 10:00
Het verhaal begint eind Augustus.
De combi magnetron gekocht bij aldi van het merk/bedrijf MEDION gaat kapot.
Binnen de garantie dus terug naar de winkel.
Hier krijgen we te horen dat we zelf contact moeten opnemen en hem zelf terug moeten sturen.
Best een gedoe zo een pakket terug te sturen maar 28 augustus gaat hij met de post mee.
Ik krijg keurig een mailtje dat mijn pakket ontvangen is.
De reparatie zou maximaal 15 werkdagen duren.
Uiteindelijk duurt dit wat langer maar 26 september krijg ik een mailtje dat mijn combi-magnetron overgeleverd is aan dpd.
Na 4 dagen nog geen combi-magnetron en als ik het pakketnummer controleer blijkt deze nog steeds niet overgedragen te zijn.
Er word een onderzoek gestart ik word terug gebeld. De volgende dag een gemiste oproep ik word nog terug gebeld.
Na een paar werkdagen nog geen bericht weer gebeld (de minimale wachttijd bedraagt iedere keer minstens 10 minuten voordat je ook maar iemand aan de telefoon hebt).
Ook dpd had ik ondertussen gebeld, het blijkt dat hun het pakket nooit in bezit gehad hebben.
Medion geeft bij het telefoontje overigens aan dat dpd onderzoek aan het doen is, dpd geeft later aan dat medion onderzoek doet. Feit blijft dat niemand weet waar het pakket is.
Na het zoveelste contact word mijn pakket dan maar teruggeboekt en word er een nieuwe opgestuurd. Vorige week (20 oktober) krijg ik een bericht dat mijn pakket is opgestuurd, 2 weken nadat hij werd terug geboekt (het zelfde pakket nummer als de 1e keer, dat kan niet want er was me al verteld dat dit pakketnummer niet meer geldig is.)
Vandaag 28 oktober weer gebeld.
Ja mevrouw het pakket is beschadigd.
Er was een claim neer gelegd bij dpd maar die schijnt het niet te accepteren.
Er is dus totaal geen actie ondernomen om de klant tegemoet te komen.
Want een nieuwe is er niet opgestuurd.
Meneer wilbert (die zijn achternaam niet wil vertellen) boekt hem maar weer terug en stuurt een nieuwe op. Alweer?????? Dat duurd dus minstens weer 2 weken.
Voorrang? Nee mevrouw daar doen we niet aan bij MEDION u komt gewoon weer onderaan de stapel!!! We werken hier op de datum van binnenkomen.
Zoals jullie lezen zit er bij mij nu een hoop frustratie. Het word ons niet makkelijker gemaakt en een simpele combi-magnetron levert een hoop stress op.
Ik had veel appeltjes gekocht om lekker te bakken met mijn 3 kindjes.
Ik had toen ik het mailtje kreeg op 26 september dat hij was opgestuurd lekkere dingen gekocht om te bakken in de combi-magnetron. Ik heb het allemaal weg kunnen gooien.
Plus de kosten die ik heb aan de telefoontjes. 1 euro per gesprek "plus de kosten van uw mobiele telefoon". Reken maar uit.
15 minuten eerst in de wacht en dan een medewerker die eerste het hele verhaal leest, je doorverbind weer een nieuwe medewerker die het hele verhaal moet lezen..
Gesprekken van zo een half uur.
En dan nu 2 maanden later nog niet weten wanneer en of we de combi-magnetron krijgen.
Werken tot 6 uur en even je eten opwarmen is er ook niet meer bij. Mama kan om half 7 nog even fijn gaan koken....
En hun daar bij medion weten maar al te goed dat ik ze toch niets kan maken.
Niemand die er "bovenop" zit....
Niemand die zich ook maar druk maakt over wat voor ongemakken dit met zich meegeeft.
Ze zullen me daar nu onaardig en onredelijk vinden maar de frustratie wekken ze zelf al op door je minstens 10 minuten in de wacht te zetten, door geen of laat reactie te geven op je mail...
Ik word weer terug gebeld door meneer wilbert maar wanneer??????
Tja dat kon HIJ zelfs niet vertellen. Er zit daar toch iets heel erg goed fout...
Kan ik meer doen dan telkens bellen?
Als ik niet bel dan schijnt het nooit goed te komen en gaan ze er niet achteraan.
Wie heeft er tips mbt de combi-magnetron?
De combi magnetron gekocht bij aldi van het merk/bedrijf MEDION gaat kapot.
Binnen de garantie dus terug naar de winkel.
Hier krijgen we te horen dat we zelf contact moeten opnemen en hem zelf terug moeten sturen.
Best een gedoe zo een pakket terug te sturen maar 28 augustus gaat hij met de post mee.
Ik krijg keurig een mailtje dat mijn pakket ontvangen is.
De reparatie zou maximaal 15 werkdagen duren.
Uiteindelijk duurt dit wat langer maar 26 september krijg ik een mailtje dat mijn combi-magnetron overgeleverd is aan dpd.
Na 4 dagen nog geen combi-magnetron en als ik het pakketnummer controleer blijkt deze nog steeds niet overgedragen te zijn.
Er word een onderzoek gestart ik word terug gebeld. De volgende dag een gemiste oproep ik word nog terug gebeld.
Na een paar werkdagen nog geen bericht weer gebeld (de minimale wachttijd bedraagt iedere keer minstens 10 minuten voordat je ook maar iemand aan de telefoon hebt).
Ook dpd had ik ondertussen gebeld, het blijkt dat hun het pakket nooit in bezit gehad hebben.
Medion geeft bij het telefoontje overigens aan dat dpd onderzoek aan het doen is, dpd geeft later aan dat medion onderzoek doet. Feit blijft dat niemand weet waar het pakket is.
Na het zoveelste contact word mijn pakket dan maar teruggeboekt en word er een nieuwe opgestuurd. Vorige week (20 oktober) krijg ik een bericht dat mijn pakket is opgestuurd, 2 weken nadat hij werd terug geboekt (het zelfde pakket nummer als de 1e keer, dat kan niet want er was me al verteld dat dit pakketnummer niet meer geldig is.)
Vandaag 28 oktober weer gebeld.
Ja mevrouw het pakket is beschadigd.
Er was een claim neer gelegd bij dpd maar die schijnt het niet te accepteren.
Er is dus totaal geen actie ondernomen om de klant tegemoet te komen.
Want een nieuwe is er niet opgestuurd.
Meneer wilbert (die zijn achternaam niet wil vertellen) boekt hem maar weer terug en stuurt een nieuwe op. Alweer?????? Dat duurd dus minstens weer 2 weken.
Voorrang? Nee mevrouw daar doen we niet aan bij MEDION u komt gewoon weer onderaan de stapel!!! We werken hier op de datum van binnenkomen.
Zoals jullie lezen zit er bij mij nu een hoop frustratie. Het word ons niet makkelijker gemaakt en een simpele combi-magnetron levert een hoop stress op.
Ik had veel appeltjes gekocht om lekker te bakken met mijn 3 kindjes.
Ik had toen ik het mailtje kreeg op 26 september dat hij was opgestuurd lekkere dingen gekocht om te bakken in de combi-magnetron. Ik heb het allemaal weg kunnen gooien.
Plus de kosten die ik heb aan de telefoontjes. 1 euro per gesprek "plus de kosten van uw mobiele telefoon". Reken maar uit.
15 minuten eerst in de wacht en dan een medewerker die eerste het hele verhaal leest, je doorverbind weer een nieuwe medewerker die het hele verhaal moet lezen..
Gesprekken van zo een half uur.
En dan nu 2 maanden later nog niet weten wanneer en of we de combi-magnetron krijgen.
Werken tot 6 uur en even je eten opwarmen is er ook niet meer bij. Mama kan om half 7 nog even fijn gaan koken....
En hun daar bij medion weten maar al te goed dat ik ze toch niets kan maken.
Niemand die er "bovenop" zit....
Niemand die zich ook maar druk maakt over wat voor ongemakken dit met zich meegeeft.
Ze zullen me daar nu onaardig en onredelijk vinden maar de frustratie wekken ze zelf al op door je minstens 10 minuten in de wacht te zetten, door geen of laat reactie te geven op je mail...
Ik word weer terug gebeld door meneer wilbert maar wanneer??????
Tja dat kon HIJ zelfs niet vertellen. Er zit daar toch iets heel erg goed fout...
Kan ik meer doen dan telkens bellen?
Als ik niet bel dan schijnt het nooit goed te komen en gaan ze er niet achteraan.
Wie heeft er tips mbt de combi-magnetron?