geen regeling bij niet kunnen betalen
Geplaatst: 12 mar 2004 15:04
deze keer eneco die niet klantvriendelijk handelt.
mijn jaarafrekening was een puinhoop, na 1 keer schrijven 3 weken wachten op antwoord.
dan hoor je er is een incasso gestart. en dus geen betalingsregeling meer.
Ze sluiten liever af ?
dus hier mijn briefje aan eneco conform afspraak !
bt
Op 30 maart 2004 om 14.40 heb ik kontakt opgenomen met klantenservice betreffende openstaande jaarnota en sommatiekosten.
Ik heb aan de medewerker meegedeeld dat ik onmogelijk zo'n groot bedrag in een keer kan betaling binnen de gestelde termijn.
Nu wil ik betalen en nu mag het niet ?!
Ik heb het voorstel gedaan om van de belasting-teruggaaf mijn "schuld" te betalen. Mijn inkomen is niet hoger dan 984 euro per maand en dan dient er ook nog ruimte te blijven voor het noodzakelijk levensonderhoud.
een oplossing is niet geboden door Uw medewerker alleen maar de woorden onmogelijk (!)
Dit is niet klantvriendelijk te noemen en zeker omdat ik al 2 keer geprotesteerd heb tegen de jaarnota dat de verrekende bedragen niet kloppen is schijnbaar geen reden om de incasso op te schorten ???!!!.
tevens is mij opgevallen dat op de jaarnota een post voorkomt die transportkosten heet, Nu tot mijn stomme verbazing heb ik van mijn electriciteitlevarancier (cogas -united consumers) ook een jaarnota ontvangen met ook een post transportkosten. Ik trek nu sterk in twijfel dat Uw nota kloppend is en verzet mij tegen het eindbedrag wat extreem hoog is !!!
dat U vasthoud om het bedrag in een keer te vorderen zonder een mogelijkheid in te bouwen tot coulance is zeker laakbaar daar U toch behoort tot een NUTSbedrijf !!!
Ik vindt de behjandelng tot nu toe schandelijk en zend deze tekst zeker even door naar de betreffende consumentenrubrieken kassa en ook dat nog.
Verder wijs ik U erop dat normale burgers blijven betalen voor de malafide praktijken van iemand anders waar WEL coulance op gegeven wordt.
IK WIL EEN NORMALE OPLOSSING EN ZEKER GEEN DEURWAARDERS OF ZG AFLSUITINGINEN,
als normale burgers moeten we toch iets kunnen afspreken
Tevens deel ik U mee dat ik op het laatste antwoord 2 weken moest wachten, zo gaat men dus met klanten om ?
Hopend op deze keer een "snelle" reactie met een oplossing graag !
et
mijn jaarafrekening was een puinhoop, na 1 keer schrijven 3 weken wachten op antwoord.
dan hoor je er is een incasso gestart. en dus geen betalingsregeling meer.
Ze sluiten liever af ?
dus hier mijn briefje aan eneco conform afspraak !
bt
Op 30 maart 2004 om 14.40 heb ik kontakt opgenomen met klantenservice betreffende openstaande jaarnota en sommatiekosten.
Ik heb aan de medewerker meegedeeld dat ik onmogelijk zo'n groot bedrag in een keer kan betaling binnen de gestelde termijn.
Nu wil ik betalen en nu mag het niet ?!
Ik heb het voorstel gedaan om van de belasting-teruggaaf mijn "schuld" te betalen. Mijn inkomen is niet hoger dan 984 euro per maand en dan dient er ook nog ruimte te blijven voor het noodzakelijk levensonderhoud.
een oplossing is niet geboden door Uw medewerker alleen maar de woorden onmogelijk (!)
Dit is niet klantvriendelijk te noemen en zeker omdat ik al 2 keer geprotesteerd heb tegen de jaarnota dat de verrekende bedragen niet kloppen is schijnbaar geen reden om de incasso op te schorten ???!!!.
tevens is mij opgevallen dat op de jaarnota een post voorkomt die transportkosten heet, Nu tot mijn stomme verbazing heb ik van mijn electriciteitlevarancier (cogas -united consumers) ook een jaarnota ontvangen met ook een post transportkosten. Ik trek nu sterk in twijfel dat Uw nota kloppend is en verzet mij tegen het eindbedrag wat extreem hoog is !!!
dat U vasthoud om het bedrag in een keer te vorderen zonder een mogelijkheid in te bouwen tot coulance is zeker laakbaar daar U toch behoort tot een NUTSbedrijf !!!
Ik vindt de behjandelng tot nu toe schandelijk en zend deze tekst zeker even door naar de betreffende consumentenrubrieken kassa en ook dat nog.
Verder wijs ik U erop dat normale burgers blijven betalen voor de malafide praktijken van iemand anders waar WEL coulance op gegeven wordt.
IK WIL EEN NORMALE OPLOSSING EN ZEKER GEEN DEURWAARDERS OF ZG AFLSUITINGINEN,
als normale burgers moeten we toch iets kunnen afspreken
Tevens deel ik U mee dat ik op het laatste antwoord 2 weken moest wachten, zo gaat men dus met klanten om ?
Hopend op deze keer een "snelle" reactie met een oplossing graag !
et