LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] analoog televisie kijken
analoog televisie kijken
Is er iemand die mij kan vertellen of het analoge signaal kan worden afgesloten van een adres. Ik heb geen abonnement en nu willen ze mijn adres gaan afsluiten. Kan dat zomaar?
-
Re: analoog televisie kijken
Als u geen abonnement heeft wordt er uiteraard niet geleverd. Ook geen analoog signaal.frummel schreef:Is er iemand die mij kan vertellen of het analoge signaal kan worden afgesloten van een adres. Ik heb geen abonnement en nu willen ze mijn adres gaan afsluiten. Kan dat zomaar?
Dacht u dat u alles gratis kreeg?
Waar is het kijk en luistergeld dan gebleven?
-
Kijk en luistergeld is afgeschaft.
En de kosten van uw abo op analoge tv komt in de plaats van de kosten van aanschaf en onderhoud van de antenne op het dak.
En de kosten van uw abo op analoge tv komt in de plaats van de kosten van aanschaf en onderhoud van de antenne op het dak.
Dank voor de reacties
Wel aardig dat ze u hier wel van in kennis stellen. In feite is er geen contract, dus hoeven ze het niet eens door te geven.frummel schreef:Is er iemand die mij kan vertellen of het analoge signaal kan worden afgesloten van een adres. Ik heb geen abonnement en nu willen ze mijn adres gaan afsluiten. Kan dat zomaar?
Vaak als je geen abo op kabel hebt gehad, staat het signaal er nog op.
Inderdaad staat het signaal er gewoon op. En ik ben zo weinig met televisie kijken en wat er om heen zit bezig dat ik me er niet eens bewust van ben dat ik "zwart" aan het kijken was.
In een ander topic, wist TS ook niet, dat hij zwartrijder was.frummel schreef:Inderdaad staat het signaal er gewoon op. En ik ben zo weinig met televisie kijken en wat er om heen zit bezig dat ik me er niet eens bewust van ben dat ik "zwart" aan het kijken was.
Maakt niks uit joh als het signaal er op zit , is er niks zwarts aan. Het is dan de fout van de kabelboer.frummel schreef:Inderdaad staat het signaal er gewoon op. En ik ben zo weinig met televisie kijken en wat er om heen zit bezig dat ik me er niet eens bewust van ben dat ik "zwart" aan het kijken was.
Er bestaat trouwens geen kijk en luistergeld meer, dus niks zwart
Dan nog is het zwartkijken, ook heeft de kabelboer vergeten af te sluiten.ciske schreef:Maakt niks uit joh als het signaal er op zit , is er niks zwarts aan. Het is dan de fout van de kabelboer.frummel schreef:Inderdaad staat het signaal er gewoon op. En ik ben zo weinig met televisie kijken en wat er om heen zit bezig dat ik me er niet eens bewust van ben dat ik "zwart" aan het kijken was.
Er bestaat trouwens geen kijk en luistergeld meer, dus niks zwart
Aan een benzinepomp, die stuk is, en je gaat benzine tanken, zonder te betalen, is diefstal.
Kromme vergelijking.eleven schreef:Dan nog is het zwartkijken, ook heeft de kabelboer vergeten af te sluiten.
Aan een benzinepomp, die stuk is, en je gaat benzine tanken, zonder te betalen, is diefstal.
De benzinepomp komt de brandstof niet ongevraagd thuis brengen.
Tevens maakt kabelboer geen kosten door het zwart kijken. Sterker nog, kabelboer moet nu kosten maken om verbinding af te sluiten.
Oh, neen.16again schreef:Kromme vergelijking.eleven schreef:Dan nog is het zwartkijken, ook heeft de kabelboer vergeten af te sluiten.
Tevens maakt kabelboer geen kosten door het zwart kijken. Sterker nog, kabelboer moet nu kosten maken om verbinding af te sluiten.
Het signaal is gratis, wat de kabelboer doorgeeft.
Geen stromkosten in de verdeelkast, als TS het signaal gebruikt?
Nee dat kost geen extra stroom.eleven schreef:Oh, neen.
Bij handmatig afkoppelen van kabel in ster-net wordt de abonnee kabel losgehaald, en vervangen door een afsluitweerstand.
De (zeer geringe) energie van het kabelsignaal wordt dan in die weerstand verbruikt.
Ik heb het niet over het afkoppelen, maar over het gebruiken van de aansluiting, door TS.16again schreef:Nee dat kost geen extra stroom.eleven schreef:Oh, neen.
Bij handmatig afkoppelen van kabel in ster-net wordt de abonnee kabel losgehaald, en vervangen door een afsluitweerstand.
De (zeer geringe) energie van het kabelsignaal wordt dan in die weerstand verbruikt.
Hoe een kabelverdeelkast van binnen uitziet, weet ik zelf, plus het afkoppelen van NIET abonne's.
Dat er geen of weinig kosten worden gemaakt doet er niet toe. Een kabelprovider biedt een dienst waar betaald voor moet worden. Betaal je niet dan krijg je ook niets.16again schreef: Kromme vergelijking.
De kabelprovider bied mij niet wat ik wil. Je bent verplicht om een abonnement te nemen waar ikvoor een groot deel geen gebruik van wil maken maar dan toch voor moet betalen. Dat is in mijn ogen een vorm van diefstal.
Niemand verplicht je iets.frummel schreef:De kabelprovider bied mij niet wat ik wil. Je bent verplicht om een abonnement te nemen waar ikvoor een groot deel geen gebruik van wil maken maar dan toch voor moet betalen. Dat is in mijn ogen een vorm van diefstal.
Als je geen abo wilt, dan hoef je ook geen gebruik van te maken.
Ik dus. Helemaal niets mis mee!
TS heeft geen ervaringen met HD,dus hij vind analog goed.MichielFRL schreef:Sorry, maar analoog is niet om naar te kijken, SD is al verschrikkelijk slecht als je daarvoor naar HD hebt gekeken.frummel schreef:Ik dus. Helemaal niets mis mee!
Alleen wil hij gratis kijken.