service aan laptop Compaq/HP
Geplaatst: 12 mar 2004 21:01
Ik ben nu sedert september 2003 bezig om mijn -dure-laptop van dit merk te laten repareren; inmiddels is ie voor de vijfde keer bij Dynafix gebracht (de reperateur van HP/Compaq) maar nu van daag moest ik weer bellen waar het apparaat bleef -stond er inmiddels alweer ruim een maand.Aardige/boze/dreigende brieven helpen niet echt. Oh ja na de tweede keer repareren -de pc was toen ook al een week zoek geweest- kreeg ik een printertje kadoo voor die ellende.
Nu bij de vijfde keer heb ik ook het bedrijf Dixons maar ingeschakeld waar de pc anderhalf jaar geleden is gekocht. Ach meneer dit herkennen we daarom verkpoen wij deze Compaq laptops niet meer....zei een aardige verkoper in de winkel.
Gelukkig heb ik een driejarig onderhoudsabonnement afgesloten dus ik kan nog even vooruit........Maar mijn vrouw heeft de laptop continue nodig ivm haar werk waarbij internet een cruciale rol speelt - en ik gebruik het apparaat ook regelmatig voor mijn eigen activiteiten.Dus we hebben een oude laptop bij vrienden geleend echter het is waardeloos.
Nu bij deze vijfde keer had men een onderdeel in bestelling bij Compaq echter C had het naar een verkeerd adres gestuurd en niet naar Dynafix....Maar als je dan niet belt gebeurt er dus niets....
Wat een service van HP/Compaq, laat staan de reparatieclub Dynafix.
Dit is dus de verkorte versie van mijn verhaal , ik heb wel inmiddels een dossier aangelegd.
Weet iemand een andere oplossing?