Oxxio In Control vraag
Geplaatst: 04 nov 2014 18:45
Wij willen overstappen en Oxxio In Control leek ons een leuke keuze. We zouden er volgens de rekensom best op vooruit gaan en dan ook nog een evt. gratis Ipad (wil je die niet, dan nog meer korting). Maar het is blijkbaar heel erg lastig om een goed antwoord te krijgen op je vragen als je de klantenservice belt. Ik heb nu inmiddels al een aantal mensen aan de lijn gehad, zowat een half uur aan de lijn gehangen en nog ben ik er niet achter.
Aangezien we vorig jaar ook al gevoelsmatig belazerd zijn door de huidige energieleverancier, wil ik gewoon zeker weten dat het bedrag klopt met wat er wordt gezegd. De huidige leverancier deed het nl. heel mooi voorkomen en toen puntje bij paaltje kwam, waren we 50 euro in de maand duurder uit door allerlei bijkomende kosten. Daar heb ik uiteraard nu gewoon geen zin in, want dan kan ik net zo goed blijven waar ik zit.
Mijn vraag is dus: wat is jullie ervaring hiermee? Is het echt "what you see is what you get"? Of kan het maar zomaar zijn dat ik alsnog tientjes duurder uit ben? Eén medewerker heeft me nl een beetje bang gemaakt met de opmerking: "alleen als je die bespaarspullen gebruikt". Maar die gebruiken we allang, heb een stekkerdoos met schakelaar achter de tv ipv stand-by, we hebben overal al spaarlampen/ledlampen en de douche heeft ook waterbesparende koppen, net zoals onze wasbak in de keuken. Afgezien van een nieuwe thermostaatmeter, hoef ik die spullen dus eigenlijk niet.
Wat nou als het gebruik zo blijft als het nu is? Is dat bedrag nog geldig? Of is dat echt gebaseerd op die producten?
Ik zou het ook fijn vinden als Oxxio zelf hier antwoord op geeft, want ik kom er met de klantenservice niet uit (had nog wat andere vragen wat ook vrij lastig te beantwoorden was).
Aangezien we vorig jaar ook al gevoelsmatig belazerd zijn door de huidige energieleverancier, wil ik gewoon zeker weten dat het bedrag klopt met wat er wordt gezegd. De huidige leverancier deed het nl. heel mooi voorkomen en toen puntje bij paaltje kwam, waren we 50 euro in de maand duurder uit door allerlei bijkomende kosten. Daar heb ik uiteraard nu gewoon geen zin in, want dan kan ik net zo goed blijven waar ik zit.
Mijn vraag is dus: wat is jullie ervaring hiermee? Is het echt "what you see is what you get"? Of kan het maar zomaar zijn dat ik alsnog tientjes duurder uit ben? Eén medewerker heeft me nl een beetje bang gemaakt met de opmerking: "alleen als je die bespaarspullen gebruikt". Maar die gebruiken we allang, heb een stekkerdoos met schakelaar achter de tv ipv stand-by, we hebben overal al spaarlampen/ledlampen en de douche heeft ook waterbesparende koppen, net zoals onze wasbak in de keuken. Afgezien van een nieuwe thermostaatmeter, hoef ik die spullen dus eigenlijk niet.
Wat nou als het gebruik zo blijft als het nu is? Is dat bedrag nog geldig? Of is dat echt gebaseerd op die producten?
Ik zou het ook fijn vinden als Oxxio zelf hier antwoord op geeft, want ik kom er met de klantenservice niet uit (had nog wat andere vragen wat ook vrij lastig te beantwoorden was).