Uitvaartverzekering bij ASFORO
Geplaatst: 05 nov 2014 14:01
Mijn moeder had een uitvaartverzekering bij ASFORO. Ze is manisch depressief en onlangs genezen van kanker. In overleg met haar assurantietussenpersoon heeft ze besloten haar uitvaartverzekering af te kopen en hiervoor in de plaats een andere verzekering af te sluiten. Wat ze niet wist, en wat de tussenpersoon ook niet heeft vermeld, is dat ze heel moeilijk een nieuwe verzekering zou kunnen afsluiten vanwege haar slechte gezondheid. Ze heeft nu een eigen risico periode van 3 jaar en moet een veel hogere premie gaan betalen. Voor deze werkzaamheden heeft de assurantietussenpersoon ook een gepeperde rekening gepresenteerd. Als mijn moeder dit had geweten had ze hier uiteraard niet voor gekozen. Hebben wij hiermee gerede gronden om een klacht in te dienen tegen deze tussenpersoon? We proberen hem ondertussen regelmatig telefonisch te bereiken, maar hij is niet bereikbaar en weigert terug te bellen.