LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Afgelopen zondag heb ik via Wehkamp's webshop een aantal producten besteld. Deze waren allemaal met zo'n 20% afgeprijsd. Ook bij het 'in het winkelwagentje' stoppen zag ik dat de prijzen nog steeds met korting ware . Pas nadat ik op akkoord klikte veranderde de eindrekening in originele prijzen en werd bijna €80 duurder. Ik heb screenshots gemaakt van de aktieprijzen en Wehkamp een email gestuurd.
Hun antwoord was;
"Begrijpelijk dat het vervelend is dat u na het afronden de originele prijzen ziet.
De website is nog niet aangepast maar bij het bestellen ziet u de actuele prijzen die wij hanteren. Op Mijn wehkamp.nl kunt u het te betalen bedrag terugzien onder Mijn administratie.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag."
Liever wil ik de spullen houden. Kan ik nog wat doen?
Hun antwoord was;
"Begrijpelijk dat het vervelend is dat u na het afronden de originele prijzen ziet.
De website is nog niet aangepast maar bij het bestellen ziet u de actuele prijzen die wij hanteren. Op Mijn wehkamp.nl kunt u het te betalen bedrag terugzien onder Mijn administratie.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag."
Liever wil ik de spullen houden. Kan ik nog wat doen?
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Ja, als u screenshots heeft van de aktieprijzen dan kunt u Wehkamp daar aan houden. Het is verder niet uw probleem dat de site niet is aangepast, dan gaan ze daar maar wat tijd insteken.
U bestelt iets voor een bepaalde prijs en het is niet erg sjiek dat ze die bij het afronden van de bestelling aanpassen. Ik zou wehkamp webcare inschakelen en ze wijzen op hun foute gedrag.
U bestelt iets voor een bepaalde prijs en het is niet erg sjiek dat ze die bij het afronden van de bestelling aanpassen. Ik zou wehkamp webcare inschakelen en ze wijzen op hun foute gedrag.
-
- Berichten: 203
- Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Goedendag Novas,
Ik laat graag voor je nakijken wat er aan de hand is geweest. Het kan zijn dat de artikelen voor 12 uur in het winkelmandje zijn gelegd en dat je na 12 uur de bestelling hebt willen afronden. Om 12 uur zijn alle actieprijzen van onze Wannahave dagen verlopen.
Graag laat ik nagaan of dat het probleem was of dat je eerder op de avond problemen hebt gehad. Zou je de klacht incl. het tijdstip van bestellen, en je klantnummer of postcode/huisnummer willen mailen naar [email protected]? Dan kijken wij graag na wat wij voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl
Webcare
Ik laat graag voor je nakijken wat er aan de hand is geweest. Het kan zijn dat de artikelen voor 12 uur in het winkelmandje zijn gelegd en dat je na 12 uur de bestelling hebt willen afronden. Om 12 uur zijn alle actieprijzen van onze Wannahave dagen verlopen.
Graag laat ik nagaan of dat het probleem was of dat je eerder op de avond problemen hebt gehad. Zou je de klacht incl. het tijdstip van bestellen, en je klantnummer of postcode/huisnummer willen mailen naar [email protected]? Dan kijken wij graag na wat wij voor je kunnen doen.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp.nl
Webcare
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Webcare kul, je hoort de actuele prijzen te vermelden, software problemen los je maar anders op, of je wijzigt de actie-besteltijden! Gewoon gepruts dus en damagecontrol!
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Beste Webcare, het kan iid mogelijk zijn dat ik na 12en mijn bestelling afrondde. Maar, waarom zag ik dan niet een eindafrekening met de veranderde prijzen? Want dan had ik nooit op ok gedrukt, maar alles laten vervallen.
Ik zal u mijn informatie sturen.
Ik zal u mijn informatie sturen.
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Update
Dit bericht kreeg ik van klantenservice;
"De besteling is afgerond met de juiste prijzen.
Waarschijnlijk kon u het door een storing niet goed zien.
Veel plezier met de bestelling en een fijne dag."
En dit van Webcare;
"Wat balen zeg dat de aktie niet meer gold toen jij je bestelling afrondde.
Ik moet je helaas teleurstellen. We hebben 5 dagen Wannahave days gehad en de actie is om 00.00 uur definitief gesloten. Je bestelling is uiteindelijk ruim een half uur laten afgerond. Wij moeten je verzoek om de prijs te corrigeren het om deze reden afwijzen.
Excuses voor het ongemak! "
De spullen worden dus teruggestuurd en ik zal mijn account bij Wehkamp verwijderen.
Dit bericht kreeg ik van klantenservice;
"De besteling is afgerond met de juiste prijzen.
Waarschijnlijk kon u het door een storing niet goed zien.
Veel plezier met de bestelling en een fijne dag."
En dit van Webcare;
"Wat balen zeg dat de aktie niet meer gold toen jij je bestelling afrondde.
Ik moet je helaas teleurstellen. We hebben 5 dagen Wannahave days gehad en de actie is om 00.00 uur definitief gesloten. Je bestelling is uiteindelijk ruim een half uur laten afgerond. Wij moeten je verzoek om de prijs te corrigeren het om deze reden afwijzen.
Excuses voor het ongemak! "
De spullen worden dus teruggestuurd en ik zal mijn account bij Wehkamp verwijderen.
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
en zo gaat Wehkamp langzaam maar zeker ten onder aan zijn eigen succes...
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Wehkamp een succes??, ga eens bij de curator langs53078 schreef:en zo gaat Wehkamp langzaam maar zeker ten onder aan zijn eigen succes...
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Welke curator? Die van de flits-doorstart van Neckermann?Har06 schreef:Wehkamp een succes??, ga eens bij de curator langs
Re: Wehkamp honoreert aktieprijzen niet
Nou, eind goed al goed. Na een verontwaardigd mailtje met screenshot waar duidelijk een timestamp op stond dat ik ruim na 12en (0:41) nog spullen met korting kon bestellen, mag ik ze toch kopen met korting. Heel hartelijk bedankt voor jullie advies en Wehkamp's Webcare team.