Pagina 1 van 1

je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 12:28
door Roberto1959
beste
Ik heb drie jaar geleden een samsung tv de UE46D7000 gekocht van 1800 euro.
Na twee jaar en vier maanden kreeg ik blauwe strepen door het scherm ik de samsung gebeld
kreeg ik te horen de garantie is verlopen u kunt tegen betaling laten repareren dan betalen
wij de helft en u kosten 300 euro
Ik heb dat maar gedaan want ik wis me geen raad terwijl ik dat eigenlijk niet hoefde te betalen.
Want als consument word je gewoon in een hoek gedreven.
Nu komt het na een jaar en twee maanden is me scherm weer stuk ik de samsung gebeld en ja hoor het zelfde verhaal kosten
300 euro.
Ik ben echt niet van plan om weer 300 euro neer te legen voor een tv van 3 jaar .
Ik heb helaas geen recht bijstandsverzekering anders wist ik het wel.
Dus ik ben al 3 weken met de samsung bezig geen antwoord op de mail
Blijft bellen met een 0900 die weten ook niets is in behandeling ja ja
Ik heb deze tv gekocht van de samsung importeur gekocht en dan zegen ze tegen mij moet je maar
naar de verkoper gaan drie mailtjes gestuurd van hij komt bij jullie van dan en dat willen ze niet horen..
Dus dames en heren de consument kan niet op tegen deze grote multinationals en daar moet radar is in grijpen .
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen Maar ik weet wel nooit meer een Samsung schande.............
DUS wie raad weet thanks???????

Re: je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 12:41
door Teunbosseman
Roberto1959 schreef:beste
Ik heb drie jaar geleden een samsung tv de UE46D7000 gekocht van 1800 euro.
Na twee jaar en vier maanden kreeg ik blauwe strepen door het scherm ik de samsung gebeld
kreeg ik te horen de garantie is verlopen u kunt tegen betaling laten repareren dan betalen
wij de helft en u kosten 300 euro
Ik heb dat maar gedaan want ik wis me geen raad terwijl ik dat eigenlijk niet hoefde te betalen.
Want als consument word je gewoon in een hoek gedreven.
Nu komt het na een jaar en twee maanden is me scherm weer stuk ik de samsung gebeld en ja hoor het zelfde verhaal kosten
300 euro.
Ik ben echt niet van plan om weer 300 euro neer te legen voor een tv van 3 jaar .
Ik heb helaas geen recht bijstandsverzekering anders wist ik het wel.
Dus ik ben al 3 weken met de samsung bezig geen antwoord op de mail
Blijft bellen met een 0900 die weten ook niets is in behandeling ja ja
Ik heb deze tv gekocht van de samsung importeur gekocht en dan zegen ze tegen mij moet je maar
naar de verkoper gaan drie mailtjes gestuurd van hij komt bij jullie van dan en dat willen ze niet horen..
Dus dames en heren de consument kan niet op tegen deze grote multinationals en daar moet radar is in grijpen .
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen Maar ik weet wel nooit meer een Samsung schande.............
DUS wie raad weet thanks???????

Je hebt toch echt met de verkoper ( ik heb deze tv gekocht van de samsung importeur gekocht ) te maken. Zou deze op zijn plichten wijzen.

Re: je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 15:06
door diand
Je mag wel verwachten dat een tv wat langer meegaat...

Re: je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 20:20
door GJvdZ
Je mag van alles verwachten, maar dat wil nog niet zeggen dat het waarheid wordt. Producten kunnen kapot gaan en dan is het 50/50 aanbod van Samsung heel netjes. Ze hadden zelfs geeneens de telefoon hoeven aannemen: dit is immers iets tussen TS en de verkoper.

Re: je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 20:35
door berndv
Roberto1959 schreef:beste
Ik heb drie jaar geleden een samsung tv de UE46D7000 gekocht van 1800 euro.
Na twee jaar en vier maanden kreeg ik blauwe strepen door het scherm ik de samsung gebeld
kreeg ik te horen de garantie is verlopen u kunt tegen betaling laten repareren dan betalen
wij de helft en u kosten 300 euro
Ik heb dat maar gedaan want ik wis me geen raad terwijl ik dat eigenlijk niet hoefde te betalen.
Want als consument word je gewoon in een hoek gedreven.
Nu komt het na een jaar en twee maanden is me scherm weer stuk ik de samsung gebeld en ja hoor het zelfde verhaal kosten
300 euro.
Ik ben echt niet van plan om weer 300 euro neer te legen voor een tv van 3 jaar .
Ik heb helaas geen recht bijstandsverzekering anders wist ik het wel.
Dus ik ben al 3 weken met de samsung bezig geen antwoord op de mail
Blijft bellen met een 0900 die weten ook niets is in behandeling ja ja
Ik heb deze tv gekocht van de samsung importeur gekocht en dan zegen ze tegen mij moet je maar
naar de verkoper gaan drie mailtjes gestuurd van hij komt bij jullie van dan en dat willen ze niet horen..
Dus dames en heren de consument kan niet op tegen deze grote multinationals en daar moet radar is in grijpen .
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen Maar ik weet wel nooit meer een Samsung schande.............
DUS wie raad weet thanks???????
En wat heeft de verkoper voor u gedaan toen u het defect bij hen meldde? Dat u daar moet zijn is wel het enige juiste antwoord voor service. Samsung heeft in deze helemaal niets met u te maken. Samsung is de fabrikant, verder niet.

Als ik een krop sla in de supermarkt koop en deze blijkt niet goed te zijn, ga ik terug naar de winkel, niet naar de boer.

Heeft u de tv trouwens als consument gekocht? Omdat u aangeeft deze rechtstreeks bij de importeur te hebben gekocht en veel importeurs niet rechtstreeks aan de consument leveren.

Re: je wordt slecht behandeld door samsung

Geplaatst: 20 nov 2014 23:59
door Roberto1959
Nauw ik legt het even uit hier voor had ik ook een Samsung tv
Die ging stuk in de garantie was ook een tv van 1300 euro kon niet meer gemaakt worden.
Dus een aanbod gehad met bij betalen van 600 euro anderen tv en die tv kwam bij de Samsung importeur
Vandaan dus twee keer pech krijg een mailtje dat ik maar naar de verkoper moet gaan maar dat is de Samsung en dat heb al tien keer uitgelegd dus ze luisteren niet snap je dat dat de consument geen rechten heb terwijl je gewoon gelijk heb ..........