LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] White Knight koel- en vrieskasten (Wehkamp)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Working Joe
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 nov 2014 10:04

White Knight koel- en vrieskasten (Wehkamp)

Ongelezen bericht door Working Joe »

Wehkamp! Hun producten slecht en hun garantie loze woorden.

Op 9 oktober dit jaar heb ik een koelkast en vrieskast van het merk White Knight (Wehkamp huismerk) besteld en betaald via Ideal. Zoals beloofd waren ze de volgende dag geleverd. Na drie weken kreeg ik wat problemen. De vrieskast snelvries functie schakelde niet uit (iets wat na 5 minuten na het sluiten van de deur moet gebeuren om energie en de motor te besparen). Ook de koelkast bleef vriezen en de temperatuur kon niet meer worden ingesteld.

Na contact met Wehkamp hebben ze na 10 dagen een monteur opgestuurd. De vrieskast is gerepareerd (het schijnt een structuuraal defect te zijn waar meerdere mensen last van hebben). De koelkast was, volgens hem, niet meer te repareren en moest worden omgeruild.

Dit was op vrijdag 14 november. Ik heb een gezin met twee kinderen en zonder koelkast kan ik niets bewaren.

Op woensdag 19 november had ik niet van Wehkamp gehoord, dus heb ik gebeld. De helpdesk had mij beloofd om voor vrijdag 21 november te bellen. Die datum ging voorbij en natuurlijk heeft niemand contact met me opgenomen.

Op maandag 24 november heb ik nogmaals gebeld. De telefonist in kwestie beloofde iemand te vragen om voor het einde van de dag contact met me te laten opnemen. Natuurlijk gebeurde dit ook niets. Ik heb daarom een e-mail gestuurd en als respons kreeg ik te horen dat over een week zal iemand op mijn e-mail reageren.

Hoe moeilijk kan het zijn. Ze hebben een warenhuis vol apparatuur, stuur gewoon een nieuwe en ruil de oude om zoals een bedrijf dit behoort te doen. Maar nee. Wehkamp pakt je geld snel genoeg en dat laat de klanten hangen. Het kan hun niets schelen dat een gezien geen koelkast heeft en kan niet een melk voor hun kinderen kan bewaren.

Spaar jezelf geld en ergernis. Koop je apparatuur bij professionelen.

thecure
Berichten: 2726
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: White Knight koel- en vrieskasten (Wehkamp)

Ongelezen bericht door thecure »

Working Joe schreef:Wehkamp! Hun producten slecht en hun garantie loze woorden.

Op 9 oktober dit jaar heb ik een koelkast en vrieskast van het merk White Knight (Wehkamp huismerk) besteld en betaald via Ideal. Zoals beloofd waren ze de volgende dag geleverd. Na drie weken kreeg ik wat problemen. De vrieskast snelvries functie schakelde niet uit (iets wat na 5 minuten na het sluiten van de deur moet gebeuren om energie en de motor te besparen). Ook de koelkast bleef vriezen en de temperatuur kon niet meer worden ingesteld.

Na contact met Wehkamp hebben ze na 10 dagen een monteur opgestuurd. De vrieskast is gerepareerd (het schijnt een structuuraal defect te zijn waar meerdere mensen last van hebben). De koelkast was, volgens hem, niet meer te repareren en moest worden omgeruild.

Dit was op vrijdag 14 november. Ik heb een gezin met twee kinderen en zonder koelkast kan ik niets bewaren.

Op woensdag 19 november had ik niet van Wehkamp gehoord, dus heb ik gebeld. De helpdesk had mij beloofd om voor vrijdag 21 november te bellen. Die datum ging voorbij en natuurlijk heeft niemand contact met me opgenomen.

Op maandag 24 november heb ik nogmaals gebeld. De telefonist in kwestie beloofde iemand te vragen om voor het einde van de dag contact met me te laten opnemen. Natuurlijk gebeurde dit ook niets. Ik heb daarom een e-mail gestuurd en als respons kreeg ik te horen dat over een week zal iemand op mijn e-mail reageren.

Hoe moeilijk kan het zijn. Ze hebben een warenhuis vol apparatuur, stuur gewoon een nieuwe en ruil de oude om zoals een bedrijf dit behoort te doen. Maar nee. Wehkamp pakt je geld snel genoeg en dat laat de klanten hangen. Het kan hun niets schelen dat een gezien geen koelkast heeft en kan niet een melk voor hun kinderen kan bewaren.

Spaar jezelf geld en ergernis. Koop je apparatuur bij professionelen.
bespaar jezelf tijd en ergernis, koop gewoon een miele of siemens ipv zo'n derderangs merk.

en het is structureel, ipv structuraal

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: White Knight koel- en vrieskasten (Wehkamp)

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Goedendag,

Ik laat graag voor je nakijken wat er aan de hand is en hoe dit het snelst voor je opgelost kan worden.
Wil je deze klacht incl. je klantnummer of postcode en huisnummer mailen aan [email protected]?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp.nl

Gesloten