Pagina 1 van 1
Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 28 nov 2014 17:06
door Eysten
Bij Keukenconcurrent (via Bol) een oven besteld. Levertijd, zo stond op de site, was 2 a 3 dagen. Na bestelling en betaling kreeg ik een mail dat de oven naar verwachting 13 januari geleverd zou worden, dat is over zo’n twee maanden.
Gelijk hierna met Keukenconcurrent gebeld. De dame die mij te woord stond vond het maar raar dat ik het een probleem vond dat er zo’n lange levertijd was. Na lang aandringen werd mij toegezegd dat ik teruggebeld zou worden door de afdeling planning.
Daarna niets meer van Keukenconcurrent gehoord, geen telefoon, geen mail. Inmiddels heb ik de bestelling via Bol en via Keukenconcurrent geannuleerd. Ook hierop komt geen enkele reactie en ook het betaalde is nog steeds niet terug. Telefoon nemen ze niet op, een aantal malen gebeld, maar dan eindig je in een eindeloze wachtrij.
Als je moet betalen weten ze je te vinden, maar als zij niet kunnen leveren dan zijn ze opeens niet thuis. Wat een slechte service! Bah!
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 29 nov 2014 08:50
door werkbladenspecialist
Waarom betaal je dan ook vooruit? Er zijn ook leveranciers waar je met mobiele PIN bij levering kunt betalen!
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 29 nov 2014 09:49
door berndv
Eysten schreef:Bij Keukenconcurrent (via Bol) een oven besteld. Levertijd, zo stond op de site, was 2 a 3 dagen. Na bestelling en betaling kreeg ik een mail dat de oven naar verwachting 13 januari geleverd zou worden, dat is over zo’n twee maanden.
Gelijk hierna met Keukenconcurrent gebeld. De dame die mij te woord stond vond het maar raar dat ik het een probleem vond dat er zo’n lange levertijd was. Na lang aandringen werd mij toegezegd dat ik teruggebeld zou worden door de afdeling planning.
Daarna niets meer van Keukenconcurrent gehoord, geen telefoon, geen mail. Inmiddels heb ik de bestelling via Bol en via Keukenconcurrent geannuleerd. Ook hierop komt geen enkele reactie en ook het betaalde is nog steeds niet terug. Telefoon nemen ze niet op, een aantal malen gebeld, maar dan eindig je in een eindeloze wachtrij.
Als je moet betalen weten ze je te vinden, maar als zij niet kunnen leveren dan zijn ze opeens niet thuis. Wat een slechte service! Bah!
Wanneer heeft u geannuleerd?
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 29 nov 2014 10:01
door stofzuigertje
Als ze de voorraad niet goed bijhouden en 2 of 3 dagen beloven is volgend jaar erg laat....
Maar ze moeten binnen 14 dagen het reeds betaalde terug storten dus zijn die al voorbij?
Wel adviseer ik in dit soort gevallen de reden duidelijk te noemen, dus Annuleer de bestelling wegens niet beloofde levering binnen enkele dagen duidelijk te vermelden zodat zij ook weten waarom.....
Dat helpt omdat ze dan zien dat ze klanten kwijt raken en de kans dat je ooit nog iets koopt flink kleiner word en als ze een duurdere en/of betere voor zelfde prijs aanbieden is niet uitgesloten, ik heb het als kleine webwinkel wel vaker gedaan en daar zijn ze meestal zeer tevreden over...
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 11 dec 2014 11:26
door sef
Dan ging ik die eens ff persoonlijk bezoeken !!
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 13 dec 2014 14:47
door *.*
Gewoon naar een keukenspeciaalzaak gaan.
Zo blijkt maar weer, goedkoop is duurkoop.
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 01 feb 2016 15:01
door Suzie Jansen
Je merkt het soms al bij de manier van verkopen. Die vonden wij zo opdringerig bij KeukenConcurrent...
Re: Keukenconcurrent levert niet en betaalt niet terug
Geplaatst: 01 feb 2016 17:07
door prem
Suzie Jansen schreef:Je merkt het soms al bij de manier van verkopen. Die vonden wij zo opdringerig bij KeukenConcurrent...
Dit was via Bol.com. Heeft niks met de stenen winkel van doen.
Bovendien is dit topic mee dan een jaar oud en TS geeft geen antwoord op de vragen.