LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtsbijstand verzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
goedejongen1979
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2013 13:45

rechtsbijstand verzekering

Ongelezen bericht door goedejongen1979 »

Beste forumleden,

Ik ben in augustus 2013 betrokken geweest bij een aanrijding in het buitenland. De tegenpartij heeft indertijd schuld bekent en we hebben samen het schadeformulier ingevuld. Terug in Nederland heb ik alles ingediend en wat bleek dat het heel lang duurt voordat deze buitenlandse schades worden vergoed. ( volgens het kantoor dat mijn zaak behartigt ). Eindelijk komt er in oktober 2014 een voorstel voor een schadebedrag; wat ik accepteer. Nu heb ik mijn zaakbehartiger gevraagd, hoelang ik op dat geld moet wachten en tot mijn verbazing krijg ik te horen dat ik wederom weer lang moet wachten voordat het geld wordt overgemaakt. Ik vind dit zelf heel vreemd, want ik ga ervan uit dat de tegenpartij dan natuurlijk zo snel mogelijk uitbetaald als er een akkoord is over het schadebedrag. Kwijting getekend en opgestuurd.

Wie heeft dit ook meegemaakt en wie kan mij hierover adviseren.


Alvast bedankt.

Mvg,

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: rechtsbijstand verzekering

Ongelezen bericht door eleven »

Heeft je eigen verzekering niet in deze bemiddeld/geholpen bij de afwikkeling, of alleen de rechtsbijstand. ?

goedejongen1979
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 dec 2013 13:45

Re: rechtsbijstand verzekering

Ongelezen bericht door goedejongen1979 »

mijn verzekering heeft de zaak niet inhoudelijk behandeld, maar meteen doorgezet naar het kantoor dat nu mijn zaak behartigd.

Gesloten