Bol.com en haar derde partij verkopers!
Geplaatst: 01 dec 2014 19:04
radeloos wordt je van die internetwinkel bol.com
case:
-op 8 sept een beeldscherm gekocht, later bleek dit niet bij maar VIA bol.com te gaan, gewoon via hun website en hun oke besteld button. De verkopende partij bleek EP Partners.
-op 9 sept bleek de tekst voor 17.00 besteld de volgende dag in huis ook dit te kloppen. bestelling geprobeerd te annuleren, kon maar een extra korting van 10 euro was ook een optie.
-helaas de 10 euro korting geaccepteerd.
-de factuur komt van EP Partners VIA bol.com de omgekeerde wereld dus.
-de 10 euro korting bleek niet verrekend te zijn.
-toen begon de ellende..
-bol.com geeft niet thuis
-EP Parters geeft via omweg antwoord.
-uiteindelijk iemand bij bol.com gesproken het wordt geregeld.
-uiteindelijk ook iemand bij EP partners gesproken wordt geregeld.
-ik mijn deel van de 129,00-10,00 = 119,00 betaald binnen de betalingstermijn. zo na 10 maitjes en telefoontjes alles in orde?
-Helaas de 10 euro blijft openstaan bij bol.com
-ellende begint opnieuw..bellen, mailen, Facebook berichten.
-uiteindelijk iemand bij bol.com gesproken het wordt geregeld.
-uiteindelijk ook iemand bij EP partners gesproken wordt geregeld.
-helaas bol.com geeft de 10 euro als vordering af bij een incassobureau
-incasso kosten, dwangbrieven, geen antwoord op mailtjes van dit incassobureau Accounter Group?..
-Bol.com geeft niet meer thuis weten van niets meer.
-EP partners reageert wel met een antwoord dat de monitor niet meer leverbaar is en bieden een alternatief aan??
-EP Partners kunnen uitleggen hoe het zit.
-EP partners gaat het regelen met bol.com
-incassobureau blijft automatische berichten en brieven sturen, geen persoon welke eens de moeite neemt om te kijken hoe het zit..
-EP zegt nu dat ik zelf moet betalen en dat zij mij terug betalen? jaja we zijn nu al op 1 dec. en niets is geregeld, dus geen vertrouwen er meer in. het gaat nu over 31,49
-we gaan nu waarschijnlijk naar de rechter, ik ben er behoorlijk druk mee en zit tussen 2 partijen in, je staat als consument machteloos.
-LET DUS OP ALS JE VIA BOL.COM BESTELD ALS HET GOED GAAT PRIMA ZODRA HET MIS GAAT IS ER GEEN AFTER SALES OF SERVICE MEER EN STA JE ALLEEN..
wat moet ik nu doen, schade vergoeding eisen voor alle tijd, energie en slapeloze nachten, aangifte doen zeg het maar ik heb betaald zoals afgesproken maar er valt niet te praten met bol.com omdat zijn nu zeggen de bestelling gaat VIA ons meer niet..
case:
-op 8 sept een beeldscherm gekocht, later bleek dit niet bij maar VIA bol.com te gaan, gewoon via hun website en hun oke besteld button. De verkopende partij bleek EP Partners.
-op 9 sept bleek de tekst voor 17.00 besteld de volgende dag in huis ook dit te kloppen. bestelling geprobeerd te annuleren, kon maar een extra korting van 10 euro was ook een optie.
-helaas de 10 euro korting geaccepteerd.
-de factuur komt van EP Partners VIA bol.com de omgekeerde wereld dus.
-de 10 euro korting bleek niet verrekend te zijn.
-toen begon de ellende..
-bol.com geeft niet thuis
-EP Parters geeft via omweg antwoord.
-uiteindelijk iemand bij bol.com gesproken het wordt geregeld.
-uiteindelijk ook iemand bij EP partners gesproken wordt geregeld.
-ik mijn deel van de 129,00-10,00 = 119,00 betaald binnen de betalingstermijn. zo na 10 maitjes en telefoontjes alles in orde?
-Helaas de 10 euro blijft openstaan bij bol.com
-ellende begint opnieuw..bellen, mailen, Facebook berichten.
-uiteindelijk iemand bij bol.com gesproken het wordt geregeld.
-uiteindelijk ook iemand bij EP partners gesproken wordt geregeld.
-helaas bol.com geeft de 10 euro als vordering af bij een incassobureau
-incasso kosten, dwangbrieven, geen antwoord op mailtjes van dit incassobureau Accounter Group?..
-Bol.com geeft niet meer thuis weten van niets meer.
-EP partners reageert wel met een antwoord dat de monitor niet meer leverbaar is en bieden een alternatief aan??
-EP Partners kunnen uitleggen hoe het zit.
-EP partners gaat het regelen met bol.com
-incassobureau blijft automatische berichten en brieven sturen, geen persoon welke eens de moeite neemt om te kijken hoe het zit..
-EP zegt nu dat ik zelf moet betalen en dat zij mij terug betalen? jaja we zijn nu al op 1 dec. en niets is geregeld, dus geen vertrouwen er meer in. het gaat nu over 31,49
-we gaan nu waarschijnlijk naar de rechter, ik ben er behoorlijk druk mee en zit tussen 2 partijen in, je staat als consument machteloos.
-LET DUS OP ALS JE VIA BOL.COM BESTELD ALS HET GOED GAAT PRIMA ZODRA HET MIS GAAT IS ER GEEN AFTER SALES OF SERVICE MEER EN STA JE ALLEEN..
wat moet ik nu doen, schade vergoeding eisen voor alle tijd, energie en slapeloze nachten, aangifte doen zeg het maar ik heb betaald zoals afgesproken maar er valt niet te praten met bol.com omdat zijn nu zeggen de bestelling gaat VIA ons meer niet..