LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spookfacturen van chiropractie bergentheim

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hardenberg

spookfacturen van chiropractie bergentheim

Ongelezen bericht door hardenberg »

Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn die ook spookfacturen hebben ontvangen van chiropractie bergentheim.

Ik heb 2 keer een behandeling gehad bij chiropractie bergentheim na afloop van een bezoek(van ongeveer 10min) moest ik gelijk betalen via de pin of contant vervolgens kreeg ik een betalingsbewijs mee(niks aan de hand tot zover). maar na 6 maand na mijn laatste bezoek ontving ik een factuur van chiropractie bergentheim of ik nog even 55,- nogmaals wilde betalen.. nou doe ik niet moeilijk over paar tientje maar als ik betaald heb dan heb ik betaald en dan wil ik natuurlijk niet dubbel betalen.. dus ik heb gelijk telefonisch contact opgezocht met chiropractie bergentheim en het verhaald uitgelegd "ja meneer wij gaan dit even na kijken en u hoort van ons.." 2 weken later kreeg ik een brief waarin stond dat ik na 6 maand maar even moest bewijzen dat ik betaald heb zo niet dat het dan word doorgeschakeld naar een incassobureau.. nou vond ik deze toon van communiceren niet echt prettig maar ben maar tevergeefs opzoek gegaan naar de factuurtjes..

Inmiddels kreeg ik een brief van een incassobureau genaamd "credifin nederland" die na ons idee erg amateuristisch en klunzig overkwam.. nu heb ik hun gelijk benaderd en het verhaal uitgelegd maarja dat werd maar een "welles niettes" gesprek dus dat leverde ook niks op.

Vervolgens heb ik contact opgenomen met een goede vriend van mij die bij een bekende advocatenkantoor werk en het verhaal verteld waar op hij met het briljante idee kwam: "neem contact op met je zorgverzekeraar!" waarop jullie nu denken "heh zorgverzekeraar?! wat heeft die hier nou mee te maken.." nou dat dacht ik dus ook maar alle nota's stuurde ik destijds op naar mijn zorgverzekeraar!
ik heb mijn zorgverzekeraar gelijk gebeld en gevraagd of ik een kopie terug mocht ontvangen waarop de jonge dame aan de andere kant van de lijn antwoordde "mag ik vragen waarom u dat nodig heeft na een half jaar?" nou ik het hele verhaal uit leggen en ze vond het vervelend en ging er alles aan doen om aan de kopietjes te komen.
Na ongeveer 3 week kreeg ik post van mijn zorgverzekeraar met alle betalingsbewijzen er in! alles keurig in een envelop en de factuur(waar het allemaal om ging) waarop met koeien letters VOLDAAN staat.

Nu ben ik nog een jonge jonge en vind ik zulke zaken geweldig maar ik kan het mij best voorstellen als een wat ouder iemand dit overkomt dat hij of zij gelijk der portemonnee pakt en maar betaald om van het gezeur af te komen. Nu wil ik chiropractie bergentheim absoluut niet in het verkeerd daglicht zetten maar ben ik erg benieuwd of hier meer mensen (vervelende)ervaring mee hebben.

Bob Schurkjens

Re: spookfacturen van chiropractie bergentheim

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

U kunt een klacht indienen tegen uw kwakzalver bij de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA).
http://www.nca.nl/patienten/klachtenprocedure/

newmikey

Re: spookfacturen van chiropractie bergentheim

Ongelezen bericht door newmikey »

Bob Schurkjens schreef:U kunt een klacht indienen tegen uw kwakzalver bij de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA).
http://www.nca.nl/patienten/klachtenprocedure/
De zogenaamde "kwakklachtlijn" dus... :lol:

Gesloten