Webwinkel Sjoen Geplak, Maastricht
Geplaatst: 05 dec 2014 18:37
Ongeveer 4 weken geleden heb ik via internet deze webwinkel gevonden omdat ik op zoek was naar een bord van steigerhout om cadeau te geven aan mijn moeder voor haar verjaardag.
De website lijkt betrouwbaar en ze zitten ook op facebook waar goede reacties staan en te lezen is dat ze ook workshops houden.
Ik wilde een bestaand bord, maar dan iets aangepast en daarom had ik eerst het contactformulier ingevuld. Via mail een bevestiging gekregen dat het ontvangen was en dat er contact opgenomen zou worden. Toen ik na een week nog niks gehoord had en de deadline naderde heb ik telefonisch contact opgenomen met het mobiele nummer vermeld op de website. Mijn bericht bleek in spam binnengekomen te zijn, maar ik kon de bestelling gewoon doen en mijn aanpassingen erbij vermelden. Het zou voor de verjaardag van mijn moeder binnen zijn. Ik heb het bedrag overgemaakt via ideal.
Een week later was het bord nog niet binnen en had ik ook geen track en trace code ontvangen. Op mij email geen reactie dus daarom gebeld. De eigenaar gaf aan dat hij het al verstuurd had en zou het nogmaals voor me maken en direct versturen. Mocht ik het bord dan dubbel krijgen dan kon ik die andere gewoon houden. Dit vond ik een prima oplossing.
Toen het een week later weer niet binnen was heb ik gebeld en hij zou een klacht bij postnl indienen. Hij zou me dan s middags terugbellen. Maar aan het einde van de middag had ik nog niks gehoord en daarom nog weer gebeld aangezien ze maar tot 17.00 uur te bereiken zijn. Hij gaf aan dat ze het niet konden vinden en dat meer van zijn klanten dit probleem hadden. Op zijn facebook zag ik dat hij vermeld dat er logistieke problemen waren maar dat dit een week later opgelost zou zijn.
Met mij sprak hij af dat hij het nu aangetekend zou versturen, dat had hij als advies van Postnl gekregen.
De maandagavond erop had ik een email waarin stond dat het via postnl verstuurd en dat ik het binnen enkele dagen kon verwachten. Helaas nog steeds geen track en trace code of barcode.
Aangezien ik al weken met smart zit te wachten en van andere bedrijven alles binnen een paar dagen binnen krijg, heb ik gisteren weer een email gestuurd waarin ik verzocht heb om per omgaande de track en trace code of barcode te sturen zodat ik kan zien of en wanneer het pakketje binnenkomt. En dat ik anders maandag of dinsdag mijn geld terug wil op mijn rekening ivm het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Aangezien ik hierop weer geen reactie kreeg heb ik vanmiddag gebeld, maar werd er telkens niet opgenomen. Later kreeg ik een sms dat hij me tussen 16.00 uur en 17.00 uur terug zou bellen. Hierop heb ik aangegeven dat dit prima is en dat ik hem ook een email had gestuurd voor de track en trace code. Om 16.45 uur had ik nog niets gehoord en werd er weer niet opgenomen. Toen bedacht ik me dat hij vast ook whatsapp had en heb ik op die manier nog een bericht gestuurd. Door de vinkjes kan ik zien dat hij het gelezen heeft. En dat hij me later geblokkeerd heeft want ik kan de foto en inloginfo ook niet meer zien.
Het leek mij een betrouwbaar bedrijf en als hij in het begin eerlijk was geweest dat hij een achterstand had of wat dan ook, dan had ik dat geen probleem gevonden. Of met hem kunne afspreken dat ik m'n geld terug zou krijgen om het elders te bestellen. Maar ik krijg nu het gevoel dat ik voorgelogen ben en aan het lijntje gehouden. Dit gevoel wordt versterkt door het niet nakomen van gemaakte afspraken en het niet ontvangen van de track en trace code.
Wie heeft deze ervaring met Sjoen Geplak nog meer? (Zag op facebook iemand die ook niets geleverd had gekregen of überhaupt een reactie) Of heb je juist goede ervaringen?
Op basis van deze ervaring zou ik het mensen afraden om zaken met ze te doen.
Mvg Petra
De website lijkt betrouwbaar en ze zitten ook op facebook waar goede reacties staan en te lezen is dat ze ook workshops houden.
Ik wilde een bestaand bord, maar dan iets aangepast en daarom had ik eerst het contactformulier ingevuld. Via mail een bevestiging gekregen dat het ontvangen was en dat er contact opgenomen zou worden. Toen ik na een week nog niks gehoord had en de deadline naderde heb ik telefonisch contact opgenomen met het mobiele nummer vermeld op de website. Mijn bericht bleek in spam binnengekomen te zijn, maar ik kon de bestelling gewoon doen en mijn aanpassingen erbij vermelden. Het zou voor de verjaardag van mijn moeder binnen zijn. Ik heb het bedrag overgemaakt via ideal.
Een week later was het bord nog niet binnen en had ik ook geen track en trace code ontvangen. Op mij email geen reactie dus daarom gebeld. De eigenaar gaf aan dat hij het al verstuurd had en zou het nogmaals voor me maken en direct versturen. Mocht ik het bord dan dubbel krijgen dan kon ik die andere gewoon houden. Dit vond ik een prima oplossing.
Toen het een week later weer niet binnen was heb ik gebeld en hij zou een klacht bij postnl indienen. Hij zou me dan s middags terugbellen. Maar aan het einde van de middag had ik nog niks gehoord en daarom nog weer gebeld aangezien ze maar tot 17.00 uur te bereiken zijn. Hij gaf aan dat ze het niet konden vinden en dat meer van zijn klanten dit probleem hadden. Op zijn facebook zag ik dat hij vermeld dat er logistieke problemen waren maar dat dit een week later opgelost zou zijn.
Met mij sprak hij af dat hij het nu aangetekend zou versturen, dat had hij als advies van Postnl gekregen.
De maandagavond erop had ik een email waarin stond dat het via postnl verstuurd en dat ik het binnen enkele dagen kon verwachten. Helaas nog steeds geen track en trace code of barcode.
Aangezien ik al weken met smart zit te wachten en van andere bedrijven alles binnen een paar dagen binnen krijg, heb ik gisteren weer een email gestuurd waarin ik verzocht heb om per omgaande de track en trace code of barcode te sturen zodat ik kan zien of en wanneer het pakketje binnenkomt. En dat ik anders maandag of dinsdag mijn geld terug wil op mijn rekening ivm het niet nakomen van de gemaakte afspraken. Aangezien ik hierop weer geen reactie kreeg heb ik vanmiddag gebeld, maar werd er telkens niet opgenomen. Later kreeg ik een sms dat hij me tussen 16.00 uur en 17.00 uur terug zou bellen. Hierop heb ik aangegeven dat dit prima is en dat ik hem ook een email had gestuurd voor de track en trace code. Om 16.45 uur had ik nog niets gehoord en werd er weer niet opgenomen. Toen bedacht ik me dat hij vast ook whatsapp had en heb ik op die manier nog een bericht gestuurd. Door de vinkjes kan ik zien dat hij het gelezen heeft. En dat hij me later geblokkeerd heeft want ik kan de foto en inloginfo ook niet meer zien.
Het leek mij een betrouwbaar bedrijf en als hij in het begin eerlijk was geweest dat hij een achterstand had of wat dan ook, dan had ik dat geen probleem gevonden. Of met hem kunne afspreken dat ik m'n geld terug zou krijgen om het elders te bestellen. Maar ik krijg nu het gevoel dat ik voorgelogen ben en aan het lijntje gehouden. Dit gevoel wordt versterkt door het niet nakomen van gemaakte afspraken en het niet ontvangen van de track en trace code.
Wie heeft deze ervaring met Sjoen Geplak nog meer? (Zag op facebook iemand die ook niets geleverd had gekregen of überhaupt een reactie) Of heb je juist goede ervaringen?
Op basis van deze ervaring zou ik het mensen afraden om zaken met ze te doen.
Mvg Petra