Pagina 1 van 1
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Geplaatst: 07 dec 2014 11:55
door dhc
En uw vraag? Of komt u alleen maar uw klacht dumpen?
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Geplaatst: 07 dec 2014 13:38
door v.d.Heyden
Gelukkig geeft u zelf al aan "alle waar naar z'n geld".
Dus inderdaad geen "klaagzang" of gezeur, maar enkel een mededeling.
Is volgens mij ook niks mis mee, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
v.d.Heyden
Re: LIDL/TourDirekt heeft maling aan je reisbeleving.
Geplaatst: 09 dec 2014 09:48
door geengast
Misschien een beetje muggeziften, maar uw aanvulling dat de touroperator geen SGR is, speelt hier geen enkele rol. SGR is enkel voor faillisementen.
Voor kwaliteit (klachten, Geschillencommissie etc) moet de organisatie lid van ANVR zijn.