Pagina 1 van 1

Problemen met De Slaapgroep

Geplaatst: 07 dec 2014 13:01
door Jopie58
Via de Marktplaats Aanbieding hebben we de Nasa Traagschuim Topper van De Slaapgroep besteld. Dit bleek een dunne topper met naar onze mening traagschuim van zeer slechte kwaliteit het voelde meer als gewoon schuimrubber. Dus wij hebben 4 dagen na ontvangst en volgens de regels, gemeld dat hij retour ging met de vraag daarbij hoe dat in zijn werk ging. Van Marktplaats kregen wij te horen dat we contact op moesten nemen met De Slaapgroep en het daarbij behorende emailadres [email protected] en telefoonnummer 0165 - 331 489. Op de eerste mail naar [email protected] werd niet gereageerd dus hebben we gebeld. We kregen te horen dat [email protected] niet meer werd gebruikt en dat we de mail moesten sturen naar [email protected]. Ook dit hebben we gedaan en ook daar hoorden we weer niets op. Weer gebeld toen werd ons gezegd dat ze ons zou terug bellen nadat ze het met haar collega, die over de retouren ging, had besproken. Daarna hoorden we weer niets. Weer gebeld, nu zegde ze toe dat we een email zouden krijgen met de ophaal opdracht. Tot nu toe weer niets...
Diverse emails en telefoontjes en ruim drie weken verder hebben we nóg steeds geen ophaal bevestiging gekregen. De topper ligt hier al 3 weken klaar om opgehaald te worden, maar we worden gewoon aan het lijntje gehouden en ondertussen hebben we ook ons geld niet terug. Wat kunnen we hier aan doen??

Re: Problemen met De Slaapgroep

Geplaatst: 07 dec 2014 13:04
door riddert
Jopie58 schreef:Via de Marktplaats Aanbieding hebben we de Nasa Traagschuim Topper van De Slaapgroep besteld. Dit bleek een dunne topper met naar onze mening traagschuim van zeer slechte kwaliteit het voelde meer als gewoon schuimrubber. Dus wij hebben 4 dagen na ontvangst en volgens de regels, gemeld dat hij retour ging met de vraag daarbij hoe dat in zijn werk ging. Van Marktplaats kregen wij te horen dat we contact op moesten nemen met De Slaapgroep en het daarbij behorende emailadres [email protected] en telefoonnummer 0165 - 331 489. Op de eerste mail naar [email protected] werd niet gereageerd dus hebben we gebeld. We kregen te horen dat [email protected] niet meer werd gebruikt en dat we de mail moesten sturen naar [email protected]. Ook dit hebben we gedaan en ook daar hoorden we weer niets op. Weer gebeld toen werd ons gezegd dat ze ons zou terug bellen nadat ze het met haar collega, die over de retouren ging, had besproken. Daarna hoorden we weer niets. Weer gebeld, nu zegde ze toe dat we een email zouden krijgen met de ophaal opdracht. Tot nu toe weer niets...
Diverse emails en telefoontjes en ruim drie weken verder hebben we nóg steeds geen ophaal bevestiging gekregen. De topper ligt hier al 3 weken klaar om opgehaald te worden, maar we worden gewoon aan het lijntje gehouden en ondertussen hebben we ook ons geld niet terug. Wat kunnen we hier aan doen??
Als je er absoluut direkt vanaf wil, breng je hem zelf terug naar de winkel, anders nog even afwachten maar. Als de winkel niet reageert op telefoon en mails, heeft het niet zoveel zin om er veel tijd aan te besteden.

Re: Problemen met De Slaapgroep

Geplaatst: 08 dec 2014 14:04
door Jopie58
Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest, maar het is een online aanbieding van de site Marktplaats. De topper is dus niet in een fysieke winkel gekocht. Het contact adres van De Slaapgroep is niet direct naast de deur. En stel dat we toch zouden besluiten de rit te maken, hoe krijgen we dan ons geld weer terug?

Re: Problemen met De Slaapgroep

Geplaatst: 11 sep 2015 09:08
door saskiavh
Slaapgroep heeft in augustus weer een aanbieding van nasa topschuim via marktplaats aangeboden.
Aangegeven werd dat de artikelen verstuurd werden op donderdag 27 augustus, na 3 mails waar niet op wordt gereageerd en telefoonnummer zonder inspreekmogelijkheid, nog steeds geen levering.
Wel 1x contact gehad op een ander nummer (met een jonge heer) er werd aangegeven, en dat er nog geleverd moest worden door de groothandel, daarna versturen, nu nog steeds geen duidelijkheid of er wel wordt geleverd. Dus zeer dubieus, ook gezien eerdere melding hierboven. Ik denk dat ze stunten maar of de producten ook echt van goede kwaliteit zijn…kunnen jullie een check doen. :? :?

Re: Problemen met De Slaapgroep

Geplaatst: 21 sep 2015 19:15
door Miklei
Ook wij hebben topmatrassen via marktplaatsaanbieding besteld en helaas betaald. Zouden ook 27 augustus worden verstuurd. Na twee mails waar niet op gereageerd wordt hebben wij telefonisch contact gezocht. Werd inderdaad gezegd dat de matrassen nog moesten worden geleverd en dit zou maandag 7 september gebeuren en dan zouden ze gelijk verstuurd worden. Maar een week later nog geen matrassen, weer gebeld en nu zouden ze vrijdag de 18e worden geleverd en verstuurd. Gelijk gevraagd of wij op de hoogte zouden kunnen worden gehouden wanneer dit niet zou doorgaan. Maar ook vandaag weer niets gehoord of gezien.
Inmiddels zijn de matrassen geleverd, gelukkig. Het is wel frustrerend dat je gewoon niet op de hoogte wordt gehouden van het verloop.
Het is nu alleen nog lastig of het de goede matrassen zijn daar er geen merk op de tijk staat. Daarom de vraag bij Synergy neergelegd hoe de matrassen te herkennen zijn. Zien er verder wel goed uit, moeten nog wel getest worden.