Wijziging van wegenwacht pakket zonder toestemming
Geplaatst: 08 dec 2014 15:24
Via deze weg wil ik graag mijn ongenoegen uiten en mijn rechten te weten komen m.b.t. de ANWB wegenwacht service.
Enkele weken geleden hebben wij een schrijven ontvangen met de pakketwijzigingen van de wegenwacht services vanaf 2015, dit was duidelijk en hier is niks op aan te merken.
Tevens zat er ook een brief bij met het feit dat mijn jongerenvoordeel na 2 jaar verlopen was en het advies om het pakket om te zetten naar het standaard pakket a 96,50 euro. Dit is voor mij overbodig en zoals in de brief vermeld stond, kon het pakket gewijzigd worden per telefoon of via de website van de ANWB. Tot op heden heb ik meerdere malen direct na de brief geprobeerd om het pakket te wijzigen via de website, maar helaas kampt de website met problemen en moest ik volgens de site telefonisch contact opnemen. Helaas is de ANWB alleen bereikbaar tijdens mijn werktijden en heb ik vandaag pas telefonisch contact opgenomen omdat ik een acceptgiro heb ontvangen voor het geadviseerde pakket wat ik niet wil hebben. Telefonisch werd ik geholpen door een vriendelijke mevrouw die mij na het controleren van het lidmaatschap nummer vertelde dat het niet mogelijk was om mijn lidmaatschap nog aan te passen naar een instap versie.
Op het moment dat er nu een wijziging plaats vind, zal deze pas gelden vanaf 2016 omdat ik de wijziging voor 15 november had moeten doorvoeren. Ik ben het hier uiteraard niet mee eens gezien ik dit al meerdere malen had geprobeerd via de website zoals aangegeven stond op de brief. Gezien de website niet goed functioneert, moet er perse telefonisch contact opgenomen worden. Tevens heb ik geen akkoord gegeven voor het geadviseerde pakket en ben ik ontevreden met het feit hoe de ANWB zo met haar klanten omgaat.
Uiteraard zal dit vast en zeker niet alleen mij overkomen zijn....
Kan dit zomaar?
Graag jullie advies
Alvast bedankt!
Enkele weken geleden hebben wij een schrijven ontvangen met de pakketwijzigingen van de wegenwacht services vanaf 2015, dit was duidelijk en hier is niks op aan te merken.
Tevens zat er ook een brief bij met het feit dat mijn jongerenvoordeel na 2 jaar verlopen was en het advies om het pakket om te zetten naar het standaard pakket a 96,50 euro. Dit is voor mij overbodig en zoals in de brief vermeld stond, kon het pakket gewijzigd worden per telefoon of via de website van de ANWB. Tot op heden heb ik meerdere malen direct na de brief geprobeerd om het pakket te wijzigen via de website, maar helaas kampt de website met problemen en moest ik volgens de site telefonisch contact opnemen. Helaas is de ANWB alleen bereikbaar tijdens mijn werktijden en heb ik vandaag pas telefonisch contact opgenomen omdat ik een acceptgiro heb ontvangen voor het geadviseerde pakket wat ik niet wil hebben. Telefonisch werd ik geholpen door een vriendelijke mevrouw die mij na het controleren van het lidmaatschap nummer vertelde dat het niet mogelijk was om mijn lidmaatschap nog aan te passen naar een instap versie.
Op het moment dat er nu een wijziging plaats vind, zal deze pas gelden vanaf 2016 omdat ik de wijziging voor 15 november had moeten doorvoeren. Ik ben het hier uiteraard niet mee eens gezien ik dit al meerdere malen had geprobeerd via de website zoals aangegeven stond op de brief. Gezien de website niet goed functioneert, moet er perse telefonisch contact opgenomen worden. Tevens heb ik geen akkoord gegeven voor het geadviseerde pakket en ben ik ontevreden met het feit hoe de ANWB zo met haar klanten omgaat.
Uiteraard zal dit vast en zeker niet alleen mij overkomen zijn....
Kan dit zomaar?
Graag jullie advies
Alvast bedankt!