Pagina 1 van 1

Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 08 dec 2014 15:49
door TABASCO69
Nadat ik de halve ochtend heb gebeld met KPN ivm einde contract is er van alles mis.Ik heb doorgegeven dat ik per einde contract(6 jan 20150wil opzeggen.vervolgens ben ik per direct afgesloten,en na veel heen en weer gebel was dat een foutje van een medewerker bij de afdeling opzeggingen, wat niet meer hersteld kon worden ik heb hem gevraagd naar zijn leidinggevende die hij niet wilde geven.Dus vervolgens weer gebeld en toen kon het ineens wel(45 minuten in de wacht 5 x doorverbonden)ik heb aangegeven dat ik vanuit huis werk en met veiligheidszaken te maken heb en dit door KPN in gevaar is gekomen.Nu ineens heb ik wel internet maar geen TV en geen telefoon?Ik heb al van alles gereset en opgestart maar blijft het niet doen,daarnaast kreeg ik een mail dat me abbo per 08-12-2014 is opgezegd terwijl ik een contract heb tot 06-01-2015 wat dus inhoud dat ik wederom met mijn werk in de knoei kom en deze kosten zeker ga verhalen.
al met al geen TV en geen telefoon voorlopig dankzij een "foutje" van KPN en dan vinden ze t gek dat ik opzeg.

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 08 dec 2014 16:17
door berndv
TABASCO69 schreef:ik heb aangegeven dat ik vanuit huis werk en met veiligheidszaken te maken heb en dit door KPN in gevaar is gekomen.
Dan moet u een zakelijk (vaak duurder) abonnement afsluiten, dan heeft u dit gezeur niet, omdat u dan ook daadwerkelijk zaken kunt claimen. Met een consumentenzaken heeft u geen garanties omtrent zakelijke risico's.

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 08:23
door Dirkie
TABASCO69 schreef:.... ik heb aangegeven dat ik vanuit huis werk en met veiligheidszaken te maken heb en dit door KPN in gevaar is gekomen .... wat dus inhoud dat ik wederom met mijn werk in de knoei kom en deze kosten zeker ga verhalen.
Omdat U dit schrijft op een Consumenten Forum ga ik er maar vanuit dat U een consument bent. Als U uw internet verbinding zakelijk gebruikt zal dit KPN (of welke provider dan ook) eigenlijk een worst zijn. En als consument heeft U al helemaal geen recht op vergoeding van gevolg schade. Eventueel heeft U recht op teruggave van de kosten voor de tijdsduur dat U geen gebruik heeft kunnen maken van het produkt.
Het is een ander verhaal als U een zakelijk contract hebt. Dan heeft U te maken met andere voorwaarden en andere prijzen.

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 09:17
door berndv
Dirkie schreef: Het is een ander verhaal als U een zakelijk contract hebt. Dan heeft U te maken met andere voorwaarden en andere prijzen.
Dan betaal je inderdaad voor een andere sla, maar dan heb je weer niets op een consumentenforum te zoeken.

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 09:32
door puma73
berndv schreef:
Dirkie schreef: Het is een ander verhaal als U een zakelijk contract hebt. Dan heeft U te maken met andere voorwaarden en andere prijzen.
Dan betaal je inderdaad voor een andere sla, maar dan heb je weer niets op een consumentenforum te zoeken.
Dat heeft TS nu ook niet, het s een zakelijk probleem, daar moet je een ander forum voor zoeken.

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 11:04
door Dirkie
Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wat voor veiligheidszaken TS thuis aan het doen is. Klinkt wel heel geheimzinnig :mrgreen: .

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 19:04
door aarie25
Dirkie schreef:Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wat voor veiligheidszaken TS thuis aan het doen is. Klinkt wel heel geheimzinnig :mrgreen: .
ja dat ben ik met je eens :lol:

Re: Contract per direct beeindigd door foutje van KPN

Geplaatst: 09 dec 2014 19:29
door 89PB
Volgens Google kun je er vele kanten mee uit.

https://www.google.com/search?q=TABASCO ... 8&oe=utf-8