Na het proeven van de eerste bakjes koffie tot de conclusie gekomen dat deze slapper smaakt dan met onze oude senseo en de schuimlaag in rap tempo verdwijnt.
Met deze klacht (verwachtingspatroon) vandaag 8 december teruggegaan naar de Blokker. Senseo in de doos, netjes in het plastic en schoongemaakt en natuurlijk de kassabon. Mijn gewenste oplossing was het omruilen voor een ander model, zonder keuzemogelijkheid voor de sterkte.
De eerste medewerkster wist mij te vertellen dat ik nergens op hoefde te rekenen aangezien het apparaat niet meer in ongebruikte staat verkeerde. Hierop heb ik naar de filiaalmanager gevraagd.
Deze dame vertelde mij doodleuk dat ik inderdaad nergens recht op had, en dat dat nou eenmaal de regels van de Blokker zijn. (....)
Op de vraag of ik dan maar in de winkel koffie moest zetten voor ik een aanschaf zou doen lachte zij, "natuurlijk niet".
Nadat zij het apparaat toch maar getest had en volgens haar niets mankeerde, "nee ik hoef het niet te proeven want wij drinken die koffie al de hele dag", werd ik bij de toonbank achtergelaten.
Hierop de klantenservice van Blokker gebeld, welke mij hetzelfde verhaal vertelde. Dat het product niet aan de verwachting voldoet is uw probleem meneer, daar kunnen wij niets mee.
Na gebeld te hebben met de Philips klantenservice voor advies heb ik het op hun aanraden nogmaals geprobeerd in de winkel.Wederom wilde men mij niet helpen, na het door mij benoemen van hun eigen algemene voorwaarden wandelde de bedrijfsleidster weg want ze had geen tijd meer voor mij. Aangenomen op arrogantie denk ik..
Ik ben bij de balie blijven wachten tot er iemand zou komen die mij wel wilde helpen of te woord staan. Waarop het voltallig personeel mij vakkundig negeerde. Na ongeveer een half uur kwam er een andere klant met een soortgelijk probleem. Na veel wellus nietus met deze klant kreeg zij toch haar geld retour. Hierop gevraagd of ik wellicht ook op deze wijze geholpen kon worden. "Ja hoor, de bedrijfsleidster is het helemaal zat!".
Mijn geld maar besteed bij de concurrent