DAS rechtsbijstand
Geplaatst: 10 dec 2014 21:17
Hoi,
ik ben sedert mei 2014 bezig om dekking te verkrijgen onder de polis inzake het geschil met Zwitserleven.
Tot op heden is de betreffende medewerkerster nog geen enkele keer haar afspraken nagekomen.
Voor de goede orde de tijdslijnen die ze aangeeft stelt ze zelf vast. Tot op heden is het haar nog geen enkele keer gelukt om zich hieraan te houden.
Ik heb de problemen aangegeven bij haar leidinggevende ook deze kwam geen enkele afspraak na. Sterker reageerde helemaal niet meer op mijn mails.
Daarnaast is het haar gelukt om polisvoorwaarden toe te passen die niet op deze polis van toepassing waren. Na wat heen en weer gemail kwam ze erachter dat op mijn polis andere polis voorwaarden van toepassing waren. Waarna ik eindelijk gebruik kon maken van de secondopinion.
Kortom ik ben uitermate teleurgesteld in de aanpak van mijn geschil door DAS. Ik heb het idee dat de mensen die hier juridische bijstand geven geen flauw benul hebben van wat de essentie van het geschil is.
Ze kijken alleen maar hoe ze iets af kunnen wijzen.
Je zou bijne een rechtsbijstandverzekering extra af moeten sluiten die ervoor zorgt dat een geschil in behandeling genomen wordt.
Ik ben sedert 1995 verzekerd bij DAS. Heb 2 maal een beroep op hun moeten doen voor advies cq bijstand. In beide gevallen was de deskundigheid ver te zoeken. Ben echt blij dat ik vrienden heb die advocaat zijn. Deze hebben met hun input ervoor gezorgd dat de 2 zaken alsnog opgepakt werde.
Mijn conclusie is dat ik uitermate ontevreden ben over de dienstverlening van DAS.
Groet,
S. Wismans
ik ben sedert mei 2014 bezig om dekking te verkrijgen onder de polis inzake het geschil met Zwitserleven.
Tot op heden is de betreffende medewerkerster nog geen enkele keer haar afspraken nagekomen.
Voor de goede orde de tijdslijnen die ze aangeeft stelt ze zelf vast. Tot op heden is het haar nog geen enkele keer gelukt om zich hieraan te houden.
Ik heb de problemen aangegeven bij haar leidinggevende ook deze kwam geen enkele afspraak na. Sterker reageerde helemaal niet meer op mijn mails.
Daarnaast is het haar gelukt om polisvoorwaarden toe te passen die niet op deze polis van toepassing waren. Na wat heen en weer gemail kwam ze erachter dat op mijn polis andere polis voorwaarden van toepassing waren. Waarna ik eindelijk gebruik kon maken van de secondopinion.
Kortom ik ben uitermate teleurgesteld in de aanpak van mijn geschil door DAS. Ik heb het idee dat de mensen die hier juridische bijstand geven geen flauw benul hebben van wat de essentie van het geschil is.
Ze kijken alleen maar hoe ze iets af kunnen wijzen.
Je zou bijne een rechtsbijstandverzekering extra af moeten sluiten die ervoor zorgt dat een geschil in behandeling genomen wordt.
Ik ben sedert 1995 verzekerd bij DAS. Heb 2 maal een beroep op hun moeten doen voor advies cq bijstand. In beide gevallen was de deskundigheid ver te zoeken. Ben echt blij dat ik vrienden heb die advocaat zijn. Deze hebben met hun input ervoor gezorgd dat de 2 zaken alsnog opgepakt werde.
Mijn conclusie is dat ik uitermate ontevreden ben over de dienstverlening van DAS.
Groet,
S. Wismans