Pagina 1 van 1

Klacht over Noltekeuken

Geplaatst: 11 dec 2014 20:09
door Agatha Geertruida
Wij hebben een klacht over onze twee jaar oude Nolte keuken. In de houten deurtjes zijn bij de ingefreesde handvatten op 9 hoeken scheurtjes ontstaan. Wij hebben foto's naar de dealer gestuurd. Deze heeft de fotos naar Nolte gestuurd. Nolte zei dat het vochtschade was omdat we de afzuigkap niet aan zouden hebben gezet. Wij hebben de dealer gevraagd te komen kijken. De dealer is wezen kijken, heeft geconstateerd dat de scheurtjes helemaal niet in de buurt van de afzuigkap zitten, die wij overigens altijd aan hebben bij het koken, en heeft foto's genomen.Nolte zegt niets te zien op de foto's van de dealer en heeft nooit eerder klachten gehad over deurtjes met ingefreesde handvatten. De dealer zegt niets meer te kunnen doen. Wat nu?

Re: Klacht over Noltekeuken

Geplaatst: 11 dec 2014 21:59
door dhc
U dient dit met uw verkoper te regelen. Met de fabrikant heeft u niets te maken.

Re: Klacht over Noltekeuken

Geplaatst: 13 dec 2014 14:43
door *.*
Als uw leverancier aangesloten is bij het CBW kunt u de geschillencommissie inschakelen of een andere optie is uw rechtbijstandsverzekering.

Re: Klacht over Noltekeuken

Geplaatst: 18 dec 2014 19:13
door Agatha Geertruida
Hij is niet aangesloten bij de geschillencommissie, dus het zal de rechtsbijstandverzekering worden

Re: Klacht over Noltekeuken

Geplaatst: 09 jan 2015 16:25
door smulspecialist
Indien uw dealer niet het vermogen of de kracht heeft dit zelf met Nolte te kunnen regelen ???!!!??? vind ik dat erg vreemd. Is hij nog wel dealer ? Uw dealer is verantwoordelijk, en niet de fabrikant. (TIP) Probeer rechtstreeks contact op te nemen met Nolte, en vraag een consult aan door de vertegenwoordiger. Ik weet zeker dat een goede fabrikant u zal helpen, om erger te voorkomen. (lees negatieve reviews over het merk)