LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SVB
SVB
SVB heb 5 jaar geleden niet naar mij geluisterd dat zij mijn extra inkomsten nIET korte op mijn ANW uitkering. Velel malen SVB hier op geattendeert maar nee hoor ze bleven doof...
Na 5 jaar komt SVB met een vordering van 300 euro of ik die ff terug wil betalen per maand..Te weten dat ik 150 euro over houd na mijn vaste laten om van te leven.Navraag hoe SVB aan het bedrag komt krijg je geen gehoor. Een specificatie hoe er uit betaald wordt of wat er ingehouden wordt dat krijg je niet. Nergens maar dan ook nergens kan je na kijken of rekenen waar je recht op heb.
Zin er mensen die ook met SVB overhoop liggen.
Laat het mij eens weten
Groetjes de spuitgast
Na 5 jaar komt SVB met een vordering van 300 euro of ik die ff terug wil betalen per maand..Te weten dat ik 150 euro over houd na mijn vaste laten om van te leven.Navraag hoe SVB aan het bedrag komt krijg je geen gehoor. Een specificatie hoe er uit betaald wordt of wat er ingehouden wordt dat krijg je niet. Nergens maar dan ook nergens kan je na kijken of rekenen waar je recht op heb.
Zin er mensen die ook met SVB overhoop liggen.
Laat het mij eens weten
Groetjes de spuitgast
Re: SVB
GEK he dat Ik (spuitgast) weinig vertrouwen heb in het internet..
Maar Blaf daar tweifel ik sterk aan...SVB wil niet haar fouten bekennen en zal dat ook nooit doen...Medewerkers van SVB zien je meer als NUMMER dan als MENS....Emotieneel raken ze ECHT NIET Van je verhaal.
Maar ik blijf lachen wat er ook gebeurt...
EERLIJK DUURST HET LANGST
Maar Blaf daar tweifel ik sterk aan...SVB wil niet haar fouten bekennen en zal dat ook nooit doen...Medewerkers van SVB zien je meer als NUMMER dan als MENS....Emotieneel raken ze ECHT NIET Van je verhaal.
Maar ik blijf lachen wat er ook gebeurt...
EERLIJK DUURST HET LANGST