Wederom na 2 jaar problemen met simpel
Geplaatst: 15 dec 2014 23:20
Wederom problemen met simpel en dit keer uitbesteed aan Direct Pay, wie herkent dit?
Dacht dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] van Simpel telefonisch had geregeld dat ik als ik mijn kaartje terug stuurde tevens mijn abonnement was opgezegd, en dit omdat ik meer dan 3/4 jaar alleen maar problemen ondervond en er veel te veel administratieve fouten waren gemaakt.
Er was mij telefonisch beloofd dat ik schriftelijke bevestiging kreeg van de afspraken, dit is helaas nooit gebeurt.
Maandenlang niets meer vernomen en ook geen rekeningen meer gekregen, tot afgelopen maand nu 2 jaar later.
Ik zit al meer dan een jaar bij een andere andere provider en had met het kaartje wat was opgestuurd ook nooit kunnen bellen toch?
Ineens een brief van Direct Pay dat ze van Simpel de opdracht hadden gekregen om nog een aantal rekeningen te incasseren, terwijl ik allang bij een andere provider zit.
Heb de hele zaak uitgelegd aan Direct Pay, maar ze willen bewijzen dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] heb gesproken, hoe kan ik dat nu bewijzen??
Een bedrijf neemt alle telefoontjes op, maar dat kan ik niet zomaar!
Direct Pay is ook niet al te vriendelijk als je ze belt, ze hebben nergens boodschap aan en nemen de klacht die je bij Simpel legt niet serieus.
Hopeloos geval dat Simpel, had zelfs op 9-11-2012 (2 jaar geleden!!) mijn relaas al gepost bij programma Kassa, lees maar:
sinds eind februari heb ik een Simpel abonnement afgesloten voor mijn dochter (met hartklachten) van 100 belminuten en 1000 sms-jes voor 12,50 per maand.
De eerste maand ging het al fout en er stonden dubbele bedragen op de online factuur.
Toen al gepoogt te bellen waar het voor was maar kreeg geen gehoor, dus maar gemailt naar klantenservice en kreeg slechts een standaard berichtje terug dat ik de site moest raadplegen.
Mijn rekening keurig en op tijd betaald, ook het bedrag wat ik niet kon herleiden.
Ik heb het belplafont ingesteld (dacht ik) maar na een maand kreeg ik een hoge rekening wat veel hoger dan het belplafont bleek te zijn, terwijl mijn dochter bijna niet gebelt had en aan 1000 sms ook meer dan genoeg heeft.
Ineens kon ze niet meer het was geblokeert en ze kreeg een sms op haar mobiel hierover.
Weer maar gekeken op de site, maar alle pagina's gaven een error en waren niet te bereiken, dus maar weer gebelt (paar keer) en alleen maar een bandje en kon niemand spreken.
Toen maar eens een brief geschreven want ik wilde een gespecificeerde rekening aanvragen omdat ik zowel op de site als via de mail of per telefoon geen uitsluitsel kreeg.
Ik wil graag zien wat ze verbruikt per maand zonder dat ze over haar limiet heen gaat wat mij logisch lijkt als consument.
Zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl Simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
Ik betaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! Woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij MOET kunnen bereiken als het fout gaat.
Teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus WEER extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een WAO uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
Schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
Wat kunnen we er nu nog aan doen? Het is nu al zo vaak uitgelicht en op TV geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
Ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.
Graag uw reactie hierop, alvast bedankt.
mvg. Mevr. Meier
Dacht dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] van Simpel telefonisch had geregeld dat ik als ik mijn kaartje terug stuurde tevens mijn abonnement was opgezegd, en dit omdat ik meer dan 3/4 jaar alleen maar problemen ondervond en er veel te veel administratieve fouten waren gemaakt.
Er was mij telefonisch beloofd dat ik schriftelijke bevestiging kreeg van de afspraken, dit is helaas nooit gebeurt.
Maandenlang niets meer vernomen en ook geen rekeningen meer gekregen, tot afgelopen maand nu 2 jaar later.
Ik zit al meer dan een jaar bij een andere andere provider en had met het kaartje wat was opgestuurd ook nooit kunnen bellen toch?
Ineens een brief van Direct Pay dat ze van Simpel de opdracht hadden gekregen om nog een aantal rekeningen te incasseren, terwijl ik allang bij een andere provider zit.
Heb de hele zaak uitgelegd aan Direct Pay, maar ze willen bewijzen dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] heb gesproken, hoe kan ik dat nu bewijzen??
Een bedrijf neemt alle telefoontjes op, maar dat kan ik niet zomaar!
Direct Pay is ook niet al te vriendelijk als je ze belt, ze hebben nergens boodschap aan en nemen de klacht die je bij Simpel legt niet serieus.
Hopeloos geval dat Simpel, had zelfs op 9-11-2012 (2 jaar geleden!!) mijn relaas al gepost bij programma Kassa, lees maar:
sinds eind februari heb ik een Simpel abonnement afgesloten voor mijn dochter (met hartklachten) van 100 belminuten en 1000 sms-jes voor 12,50 per maand.
De eerste maand ging het al fout en er stonden dubbele bedragen op de online factuur.
Toen al gepoogt te bellen waar het voor was maar kreeg geen gehoor, dus maar gemailt naar klantenservice en kreeg slechts een standaard berichtje terug dat ik de site moest raadplegen.
Mijn rekening keurig en op tijd betaald, ook het bedrag wat ik niet kon herleiden.
Ik heb het belplafont ingesteld (dacht ik) maar na een maand kreeg ik een hoge rekening wat veel hoger dan het belplafont bleek te zijn, terwijl mijn dochter bijna niet gebelt had en aan 1000 sms ook meer dan genoeg heeft.
Ineens kon ze niet meer het was geblokeert en ze kreeg een sms op haar mobiel hierover.
Weer maar gekeken op de site, maar alle pagina's gaven een error en waren niet te bereiken, dus maar weer gebelt (paar keer) en alleen maar een bandje en kon niemand spreken.
Toen maar eens een brief geschreven want ik wilde een gespecificeerde rekening aanvragen omdat ik zowel op de site als via de mail of per telefoon geen uitsluitsel kreeg.
Ik wil graag zien wat ze verbruikt per maand zonder dat ze over haar limiet heen gaat wat mij logisch lijkt als consument.
Zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl Simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
Ik betaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! Woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij MOET kunnen bereiken als het fout gaat.
Teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus WEER extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een WAO uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
Schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
Wat kunnen we er nu nog aan doen? Het is nu al zo vaak uitgelicht en op TV geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
Ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.
Graag uw reactie hierop, alvast bedankt.
mvg. Mevr. Meier