Overstapservice annuleren SNS bank niet in de haak
Geplaatst: 17 dec 2014 18:56
Onlangs wilde wij overstappen van de RABObank naar de SNSbank.
Dit is eind oktober/ begin november geweest. Hierbij hebben we ook gebruik gemaakt van de overstapservice van de SNS bank. Een a twee dagen na het afsluiten van de nieuwe rekening hebben we ons bedacht en de rekening weer opgezegd. Omdat we toch va verschillende instanties mails kregen dat betalingen niet lukte, hadden we het idee dat het niet goed ging en verschillende keren gebeld en mails verstuurd om te vragen of de rekening en overstapservice stop gezet was. Steeds kregen wij als antwoord dat dit gebeurd was.
Nu is gebleken dat de overstapservice nog steeds van kracht is . Hier zijn we achter gekomen doordat de Rabobank dit bevestigd heeft. Dit was op 16 december. Hierop is contact opgenomen met de belastingdienst die zegt dat zij het geld hebben overgemaakt. Hierop is wederom contact opgenomen met de SNS bank en zij zeggen nu dat het tenminste 5 dagen duurt voordat de overstapservice stopgezet wordt.
Met de kerstdagen in zicht en de aankomende salarisstorting is dit veel te laat.
Wij zijn hier nu al zo lang mee bezig en steeds is er gezegd dat het goed zou komen wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Oftewel, SNS bank is onbetrouwbaar en een service van lik me vestje.
Dit was nog een mail op de klacht die ik ingediend had, binnen drie weken reactie. Even geduld AUB!!
Vandaag hebben we uw klacht ontvangen. Het dossiernummer is 2014-74712.
Namens SNS Bank zal een van de medewerkers van SNS Klachtenmanagement uw klacht in behandeling nemen. Deze e-mail is uitsluitend een bericht van ontvangst. U ontvangt binnen drie weken een inhoudelijke reactie.
Dit is een automatisch verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
SNS Klachtenmanagement
Dit is eind oktober/ begin november geweest. Hierbij hebben we ook gebruik gemaakt van de overstapservice van de SNS bank. Een a twee dagen na het afsluiten van de nieuwe rekening hebben we ons bedacht en de rekening weer opgezegd. Omdat we toch va verschillende instanties mails kregen dat betalingen niet lukte, hadden we het idee dat het niet goed ging en verschillende keren gebeld en mails verstuurd om te vragen of de rekening en overstapservice stop gezet was. Steeds kregen wij als antwoord dat dit gebeurd was.
Nu is gebleken dat de overstapservice nog steeds van kracht is . Hier zijn we achter gekomen doordat de Rabobank dit bevestigd heeft. Dit was op 16 december. Hierop is contact opgenomen met de belastingdienst die zegt dat zij het geld hebben overgemaakt. Hierop is wederom contact opgenomen met de SNS bank en zij zeggen nu dat het tenminste 5 dagen duurt voordat de overstapservice stopgezet wordt.
Met de kerstdagen in zicht en de aankomende salarisstorting is dit veel te laat.
Wij zijn hier nu al zo lang mee bezig en steeds is er gezegd dat het goed zou komen wat dus helemaal niet waar blijkt te zijn.
Oftewel, SNS bank is onbetrouwbaar en een service van lik me vestje.
Dit was nog een mail op de klacht die ik ingediend had, binnen drie weken reactie. Even geduld AUB!!
Vandaag hebben we uw klacht ontvangen. Het dossiernummer is 2014-74712.
Namens SNS Bank zal een van de medewerkers van SNS Klachtenmanagement uw klacht in behandeling nemen. Deze e-mail is uitsluitend een bericht van ontvangst. U ontvangt binnen drie weken een inhoudelijke reactie.
Dit is een automatisch verstuurde e-mail.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
SNS Klachtenmanagement