Goedenavond allemaal,
Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriendin en dus zijn we de laatste tijd een beetje aan het kijken naar meubelen. Mijn vriendin zit nog op school en ik werk sinds een jaar dus het budget is niet al te hoog op dit moment.
Tijdens het zoeken kwam ik bij JYSK terecht, waarna ik ben gaan zoeken naar ervaringen van mensen met JYSK, ik kom een aantal negatieve ervaringen tegen. Echter zijn dit vooral mensen die een bank of een bed / matras bij JYSK hebben gekocht en ik kan me enigszins voorstellen dat wanneer je een bank van 250 euro of een bed van 200 euro koopt deze geen 2 tot 3 jaar mee gaat. Daarom heb ik ook besloten om mijn bank en bed ergens anders te kopen aangezien deze toch vaak gebruikt worden.
Maar nu vraag ik mij af of dit ook opgaat voor salontafels / kledingkasten / dressoirs en dat soort meubelen. Hier komt toch weinig gewicht op en deze worden ook veel minder gebruikt. Een bank of bed slijt bijvoorbeeld doordat er veel op gezeten wordt / in gelegen wordt. Bij een kast of iets dergelijks lijkt mij de slijtage veel minder.
Kortom, heeft iemand ervaringen met meubelen van JYSK buiten de bedden / matrassen / banken om?
Mijn ouders hebben bijvoorbeeld ook een keer een bank gekocht bij JYSK deze voldeed ook niet aan de verwachtingen, maar vervolgens is dit netjes opgelost want ze kregen namelijk hun geld terug. Dus met de service zit het wel snor denk ik!
Alvast bedankt voor de reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen JYSK
Re: Ervaringen JYSK
Ik heb geen ervaring hier mee waarom kijk je niet eens op Marktplaats? Beter iets gebruikt van goede kwaliteit dan nieuw slecht spul.
-