LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC - Sluiten eerder af dan overeengekomen....

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
rtelder

UPC - Sluiten eerder af dan overeengekomen....

Ongelezen bericht door rtelder »

Gelukkig Nieuwjaar?!?!? Wij gaan verhuizen naar het buitenland en per 1 februari 2015 hebben wij opgezegd, dit hebben we ook van UPC bevestigd gekregen. Na 15 trouwe jaren klant te zijn geweest, weten ze dit tot op het laatst te verpesten. Hoe? al je diensten worden abusievelijk per 6 januari afgesloten, dus geen telefoon, internet en televisie. Toch wel handig deze diensten als je moet communiceren met verhuisbedrijven en instanties zo op het laatst. De reactie: " Ik weet ook niet zo goed wat er gebeurd is " De oplossing? " Ik kan een werkbon aanmaken en dan duurt het maximaal 72 uur voordat het weer is aangesloten, maar dan kan het problematisch worden met de opzegdatum 1 februari" Of ik dan maar morgen tussen 8:00 en 9:00 uur contact op wil nemen met de afdeling mutaties, want dat zou kunnen helpen. Ja hoor, wij hebben echt niets beters te doen. Dus als je dit leest en je wilt een UPC Winterdeal afsluiten, denk goed na want voordat je er erg in hebt zit je er niet zo warmpjes meer bij. Jammer dat ze dit op het laatst zo weten te verpesten.

16again

Re: UPC - Sluiten eerder af dan overeengekomen....

Ongelezen bericht door 16again »

Ik zou verbinding gewoon op storing melden.

Gesloten