Pagina 1 van 1

Apple garantie ervaring

Geplaatst: 07 jan 2015 13:57
door lotfis
Ik wil even delen wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt wat betreft de garantie ervaring bij Apple.

Je koopt dus een nieuw toestel, daarvan heeft het nieuwe toestel een dode pixel. Het word bij je opgehaalt thuis en na een week krijg je hetzelfde toestel. Oké goed, nog een x opsturen en toen werd hij vervangen.

Vervangen exemplaar heeft wifi problemen. Opgestuurd. Krijg een vervangend exemplaar en je raad het nooit. Die is gewoon beschadigd bij de lock button. Ik weer met de seniors bellen en die gingen het onderzoeken. 1 week later geen ene mail beantwoord gekregen. Ik stuur dus een mail naar Tim Cook.. en je raad het nooit. Ik word gebelt door de Apple Excutive Relations. Ik alles uitleggen en werd 2 dagen later terug gebelt en die vrouw vertelde me dat ze me een vervangende exemplaar alleen kon aanbieden omdat cosmetische schade niet onder de garantie valt. IK TROF HEM ZO AAN..!!:( maar goed, moet ik hier dan zomaar akkoord mee gaan. Ben dan 4 weken me iPhone kwijt geweest..

Re: Apple garantie ervaring

Geplaatst: 07 jan 2015 14:01
door lotfis
Vervangend exemplaar = REFURBISHED

Re: Apple garantie ervaring

Geplaatst: 08 jan 2015 12:32
door solotje
Gaat het om een krasje of is hij echt kapot? Apple is je volgens je verhaal al twee keer tegemoet gekomen met een nieuw toestel, dat vind ik vrij goede service trouwens, maar dat terzijde.

Ik vind dat krasjes geen reden kunnen zijn voor nog een keer vervangen.

Re: Apple garantie ervaring

Geplaatst: 08 jan 2015 13:39
door bprosman
Mijn dochter gaat altijd naar de Apple store, kun je met "echte mensen" praten en het meteen ter plaatse oplossen.
2 keer nieuw toestel gehad.