Apple garantie ervaring
Geplaatst: 07 jan 2015 13:57
Ik wil even delen wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt wat betreft de garantie ervaring bij Apple.
Je koopt dus een nieuw toestel, daarvan heeft het nieuwe toestel een dode pixel. Het word bij je opgehaalt thuis en na een week krijg je hetzelfde toestel. Oké goed, nog een x opsturen en toen werd hij vervangen.
Vervangen exemplaar heeft wifi problemen. Opgestuurd. Krijg een vervangend exemplaar en je raad het nooit. Die is gewoon beschadigd bij de lock button. Ik weer met de seniors bellen en die gingen het onderzoeken. 1 week later geen ene mail beantwoord gekregen. Ik stuur dus een mail naar Tim Cook.. en je raad het nooit. Ik word gebelt door de Apple Excutive Relations. Ik alles uitleggen en werd 2 dagen later terug gebelt en die vrouw vertelde me dat ze me een vervangende exemplaar alleen kon aanbieden omdat cosmetische schade niet onder de garantie valt. IK TROF HEM ZO AAN..!!:( maar goed, moet ik hier dan zomaar akkoord mee gaan. Ben dan 4 weken me iPhone kwijt geweest..
Je koopt dus een nieuw toestel, daarvan heeft het nieuwe toestel een dode pixel. Het word bij je opgehaalt thuis en na een week krijg je hetzelfde toestel. Oké goed, nog een x opsturen en toen werd hij vervangen.
Vervangen exemplaar heeft wifi problemen. Opgestuurd. Krijg een vervangend exemplaar en je raad het nooit. Die is gewoon beschadigd bij de lock button. Ik weer met de seniors bellen en die gingen het onderzoeken. 1 week later geen ene mail beantwoord gekregen. Ik stuur dus een mail naar Tim Cook.. en je raad het nooit. Ik word gebelt door de Apple Excutive Relations. Ik alles uitleggen en werd 2 dagen later terug gebelt en die vrouw vertelde me dat ze me een vervangende exemplaar alleen kon aanbieden omdat cosmetische schade niet onder de garantie valt. IK TROF HEM ZO AAN..!!:( maar goed, moet ik hier dan zomaar akkoord mee gaan. Ben dan 4 weken me iPhone kwijt geweest..