Pagina 1 van 1

Handwerkpost.com

Geplaatst: 08 jan 2015 11:12
door Petra86
Ik dacht een leuke webshop gevonden te hebben voor handwerkjes.
Dus heb ik 22 december jl. een bestelling geplaatst bij deze webshop maar er wordt hier totaal niet geleverd.
Ik heb de betaling dezelfde dag overgemaakt zoals in hun leveringsvoorwaarden staat.
Maar ik heb vervolgens niks meer van deze mensen gehoord.

Het gaat toch om een bedrag van 52 euro. Voor hen misschien niks maar voor mij toch een behoorlijk bedrag.

Ik heb ze een groot aantal mails gezonden maar hier wordt totaal niet meer op gereageerd. Waar ze zo super snel waren (binnen 24 uur antwoord) toen ik nog voor mijn bestelling een vraag had, werd het zo doodstil na het plaatsen en betalen van mijn bestelling.

Na het proberen telefonisch in contact te komen met handwerkpost, is er niks aan de situatie veranderd. Ik werd uiterst ordinair te woord gestaan door een man, en vervolgens na de vraag of ik mijn betaling terug kon krijgen werd door hem de verbinding verbroken.

Ik wil iedereen dan ook waarschuwen om twee keer na te denken voor ze een bestelling plaatsen hier want het is een erg teleurstellende ervaring.
Mijn bank kan de betaling niet terughalen omdat het zelf is overgemaakt en geen automatische incasso betreft.
Wel is mij geadviseerd om aangifte te doen bij mijnpolitie.nl.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 13 jan 2015 16:00
door Guardian72
Je kan een mail sturen naar alle adressen die bij deze site horen:
http://whois.domaintools.com/handwerkpost.com
(Dit is de openbare WHOIS informatie - dus of het klopt is niet 100% zeker)

Ook staat er een telefoonnummer bij - inderdaad in groningen.

Probeer eens vriendelijk een formeel mailtje - aan alle adressen - en meld dat je nog steeds op je bestelling wacht.

Houd er wel even rekening mee dat het 22-12 besteld is - en dat dat mogelijk in kerstvakantie tijd viel.
Al had men dit best even kunnen melden.
Maar, totaal niet reageren is niet netjes - dus waag er een mailtje aan - ook aan die andere adressen sturen - en een CC tje aan jezelf (voor het archief)

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 13 jan 2015 19:07
door Handwerkpost
Hierbij willen wij vanuit Handwerkpost toch even reageren op de klacht van mevrouw Petra86 van 8 januari jl.

Mevrouw heeft getelefoneerd met een medewerker van ons bedrijf omdat zij de onlangs gedane bestelling wilde annuleren. Mevrouw vroeg waarom de bestelling langer duurde dan zij gewend is.

Wij hebben aangegeven dat vele importeurs en fabrikanten jaarlijks zo rond de kerstdagen en de jaarwisseling zijn gesloten en dat dit puur de reden is. Verder is er normaal met mevrouw gesproken en is er geenszins sprake van een ordinair telefoongesprek geweest. Mevrouw nam gewoon geen genoegen met deze uitleg en wilde haar geld terug en dat is vervolgens ook toegezegd.

Het aankoopbedrag van Euro 52,00 is tevens op die donderdag 8 januari 2015 aan haar overgemaakt.

Echter dit laatste vermeld mevrouw PetraB niet op radar.nl!
Zoiets is gewoon een verkeerde voorstelling van zaken geven!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Verkoopteam Handwerkpost

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 14 jan 2015 13:18
door Guardian72
Dus toch door kerstdagen en ongeduld...

Wel flauw dat TS niet aangeeft dat e.e.a. al telefonisch was toegezegd.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 14 jan 2015 13:36
door Captain Pervert
Goed dat de winkel hier zelf reageert. Ik denk dat zeker de helft van alle zure klagers op dit forum slechts de halve waarheid vermeldt.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 14 jan 2015 13:50
door Josephien12
Captain Pervert schreef:Goed dat de winkel hier zelf reageert. Ik denk dat zeker de helft van alle zure klagers op dit forum slechts de halve waarheid vermeldt.
En de winkels vermelden steeds het correcte, juiste, betrouwbare en volledig ware verhaal....?

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 14 jan 2015 13:54
door Captain Pervert
Er zitten toch geen klagende winkels op dit forum?

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 14 jan 2015 15:04
door Guardian72
Captain Pervert schreef:Er zitten toch geen klagende winkels op dit forum?
Nee dat niet, maar er zijn wel voorbeelden van winkels die mee gaan reageren, en dan ook hier nog doorgaan met onzinverhalen en vertragingstactieken om zodoende mensen nog even meer een poot uit te draaien.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 15 jan 2015 14:27
door Captain Pervert
De topicstarter is nu stil, lijkt me een teken aan de wand. Toch?

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 15 jan 2015 15:53
door Guardian72
@CP - doorgaans wel.
Wel flauw van TS .. klagen, maar vervolgens niet reageren als e.e.a is opgelost.
Of melden als het niet zo is, zou ook zomaar kunnen..

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 25 feb 2015 13:13
door klevringa
Ik heb vorige week een bestelling geplaatst en heb daar ook 2x telefonisch contact over gehad.
Ik werd prima te woord gestaan!!!
Pakket werd binnen 4 dagen ( weekend ertussen) correct afgeleverd!!! Dus mijn ervaring is:
Prima service!!!!

M. Klevringa

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 06 jun 2015 14:27
door Marissa7
Ik heb 20 mei een bestelling bij Handwerkpost geplaatst en wacht nog altijd op de levering. Ik heb al gebeld en al een keertje gemaild, maar de klantvriendelijkheid is minimaal en de beloftes zijn loos.

Toen ik op 20 mei had besteld, heb ik geen bevestiging gekregen dat geld was ontvangen, dus na een week heb ik hier achteraan gebeld. Toen werd mij gezegd dat het geld was ontvangen, maar dat twee onderdelen van een vrij grote bestelling niet leverbaar waren. De levertijd voor die twee onderdelen was nog ruim een week. Het lijkt mij dat een fatsoenlijk bedrijf dat twee weken moet wachten op twee onderdelen van een grotere bestelling deze twee onderdelen gewoon nastuurt en de bestelling verder al afhandeld. Zeker voor de ruime verzendkosten die Handwerkpost rekent.

Maar zelfs de precieze leverdatum van de nabestelde spullen kon mij niet gegeven worden. Alleen dat het in de loop van de week erna "al" zou worden opgestuurd.

Afgelopen vrijdag heb ik een emailtje gestuurd dat ik nog altijd wacht op de levering. Het zou dezelfde dag verstuurd worden. Nu, dat werd het ook - om half 8 afgeleverd bij een DHL parcelshop. Veel te laat voor verzending natuurlijk, dus ik heb het nu pas op dinsdag binnen: 3 weken na de bestelling.

Toen ik mijn klachten over de gehele gang van zaken mailde, kreeg ik dit terug:
"Vriendelijk dank voor uw mail!

DHL haalt de goederen per avond op.
Wij hebben geen invloed op de dag en tijd van bezorging.

Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost"

Geen enkele vorm van excuses en een zwakke poging om DHL de schuld te geven. Helaas voor Handwerkpost heeft DHL zich ingedekt:
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
05-06 2015 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL
05-06 2015 19:24 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
06-06 2015 12:03 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.

De Track and Tracecode laat zien dat Handwerkpost zelf een verzendlabel heeft aangemaakt (dat scheelt een euro aan verzendkosten voor Handwerkpost, zag ik op de website van DHL). En dat ze dit pakket zelf bij een parcelshop hebben afgegeven. DHL kwam niets bij hen ophalen - anders was het immers vandaag ook al bezorgd.

Trage service, geen krantvriendelijkheid, loze beloftes en rechtstreeks liegen.
Ik ben benieuwd wat voor fantastische draai het PR team van Handwerkpost hieraan wil gaan geven. Ze zullen vast nog meer smoesjes hebben over waarom niets hiervan hun eigen schuld is.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 27 jun 2015 11:53
door jenada
Afgelopen dinsdag bestelling geplaatst bij handwerkpost ,las daarna pas deze forum en dacht jeetje wat gebeurt daar .ik zal er ook wel last van hebben weken wachten of helemaal niets ontvangen .
Nee hoor afgelopen donderdag is mijn bestelling al binnen gekomen .dus Super het ga ook wel goed bij handwerkpost .Daarom zet ik deze reactie want het is niet altijd negatief ,en positieve reactie horen hier ook bij ,!

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 11 jul 2015 17:40
door wim89elma
Las vandaag pas het onderwerp over Handwerkpost.
Ik ben verbijsterd!
Ben al jaren klant bij dit bedrijf en ben nog nooit onheus behandeld. Ook ik had af en toe een vraag en werd, zoals men mag verwachten van een firma, prima te woord gestaan en geholpen.
Diverse zendingen ontvangen in prima staat.
Wat kunnen de mensen in Groningen dan nog meer doen. Of ben ik de enige klant die vind dat ik de "koning" ben, want tenslotte de klant is koning!. Ik vind dat Handwerkpost hier nu wel heel erg zwart wordt gemaakt en zeker niet terecht is!!!! Ik blijf in ieder geval wel een "tevreden" klant.

Re: Handwerkpost.com

Geplaatst: 12 jul 2015 20:54
door Julie4444
Marissa7 schreef:Afgelopen vrijdag heb ik een emailtje gestuurd dat ik nog altijd wacht op de levering. Het zou dezelfde dag verstuurd worden. Nu, dat werd het ook - om half 8 afgeleverd bij een DHL parcelshop. Veel te laat voor verzending natuurlijk, dus ik heb het nu pas op dinsdag binnen: 3 weken na de bestelling.

Toen ik mijn klachten over de gehele gang van zaken mailde, kreeg ik dit terug:
"Vriendelijk dank voor uw mail!

DHL haalt de goederen per avond op.
Wij hebben geen invloed op de dag en tijd van bezorging.

Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Handwerkpost"

Geen enkele vorm van excuses en een zwakke poging om DHL de schuld te geven. Helaas voor Handwerkpost heeft DHL zich ingedekt:
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
05-06 2015 18:40 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL
05-06 2015 19:24 Pakket is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.
06-06 2015 12:03 Pakket is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.

De Track and Tracecode laat zien dat Handwerkpost zelf een verzendlabel heeft aangemaakt (dat scheelt een euro aan verzendkosten voor Handwerkpost, zag ik op de website van DHL). En dat ze dit pakket zelf bij een parcelshop hebben afgegeven. DHL kwam niets bij hen ophalen - anders was het immers vandaag ook al bezorgd.

Trage service, geen krantvriendelijkheid, loze beloftes en rechtstreeks liegen.
Ik ben benieuwd wat voor fantastische draai het PR team van Handwerkpost hieraan wil gaan geven. Ze zullen vast nog meer smoesjes hebben over waarom niets hiervan hun eigen schuld is.
Hier is toch niets van gelogen aan hun kant? Het klopt dat pakketjes dagelijks (vaak) 's avonds door de koeriers worden opgehaald bij een lokatie en dan naar het sorteercentrum gaan. Ze hebben het pakket op tijd aangeboden en het is de dag erna bezorgd.

Excuses zouden netjes zijn geweest, maar om te zeggen dat ze liegen vind ik wel erg ver gaan.