Pagina 1 van 1

Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 10:34
door Hans van der Leeden
al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 11:09
door Har06
Hans van der Leeden schreef:al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden
oh is dat zo ??.

Je kunt naar een x tal providers overstappen, na uitdienen van je contract

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 12:24
door ciske
@Har, TS heeft wel gelijk, de problemen met de horizon zijn nog steeds niet voorbij.

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 12:56
door Teunbosseman
Har06 schreef:
Hans van der Leeden schreef:al lezende op internet en hier opnieuw melding vat soms geluid van mijn Horizon box uit. Vorig jaar heeft Radar er al aandacht aan besteed, maar nog steeds is het blijkbaar ook niet bij Radar gelukt om definitieve oplossingen af te dwingen. had al eerder ander probleem met Horizon box dus graag nog eens aandacht aan UPC die al zo een machtsmonopolie heeft.

succes

Hans van der Leeden
oh is dat zo ??.

Je kunt naar een x tal providers overstappen, na uitdienen van je contract

Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.

Maar zie dat je hier ook reeds een topic is.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=152447

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 16:03
door stofzuigertje
Als meneer opzegt en de box inleverde en mevrouw op haar meisjes naam als nieuwe klant aanmeld krijg je een nieuwe Horizon box, meestal werkt dat het snelste en vaak leuke welkom als klant aanbieding....

Dus meneer, wegwezen en laat je vrouw onder haar naam en bank nummer klant worden....
Als je regelmatig zo wisselde om de paar jaren heb je gratis nieuwe apparaten omdat ze voor bestaande nog werkende boxen bij klanten erg moeilijk doen...

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 16:58
door Har06
stofzuigertje schreef:Als meneer opzegt en de box inleverde en mevrouw op haar meisjes naam als nieuwe klant aanmeld krijg je een nieuwe Horizon box, meestal werkt dat het snelste en vaak leuke welkom als klant aanbieding....

Dus meneer, wegwezen en laat je vrouw onder haar naam en bank nummer klant worden....
Als je regelmatig zo wisselde om de paar jaren heb je gratis nieuwe apparaten
omdat ze voor bestaande nog werkende boxen bij klanten erg moeilijk doen...
Zo bovenstaande slaat nergens op en werkt ook niet, IP huisadres etc etc etc

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 17:33
door stofzuigertje
Nee, IP adres is niet belangrijk...

Maar als je opzegt en er komt een nieuwe bewoner, wat deze voor IP adres krijgt is niet van belang....
Je Gmail of Hot mail neem je gewoon mee....

En nieuwe klanten, IP adres is niet aan huis adres gekoppeld dus de oude verdwijnt en je krijgt nieuwe Horizon box en dus ook een nieuwe klant korting... en dus nieuwe IP adres....

Het is gebruik maken van de mazen in de wet, dat krijg je als je nieuwe klanten beter helpt dan bestaande en die laat knoeien met slecht werkende apparaten en bij nieuwe word meer service gegeven tegen leuke welkomst tarieven....

Naast de Kabel TV kun je ook je TV gids of krant zo blijven lezen....
Dat is het nadeel als je bestaande klanten verwaarloos en ik ben dus geen trouwe klant...

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 18:18
door GJvdZ
[quote="Teunbosseman"]
Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.
/quote]

Dan kan je altijd nog een schotel, digitenne of TV via ADSL nemen. Misschien niet zo goed, maar er dat geldt met meer producten en diensten waar je meerdere aanbieders van hebt. Geen enkele gemeente verplicht immers dat er naast een Albert Heijn een vergelijkbare supermarkt moet zijn.

Re: Opnieuw ellende met HORIZON BOX van UPC

Geplaatst: 12 jan 2015 20:34
door Teunbosseman
GJvdZ schreef:
Teunbosseman schreef: Ts heeft ind gelijk Har, jij wuift wel heel gemakkelijk weg...... :roll:
En wat asl UPC de enige ( kabelaar ) aanbieder is ? Dan kun je dus niet overstappen.
/quote]

Dan kan je altijd nog een schotel, digitenne of TV via ADSL nemen. Misschien niet zo goed, maar er dat geldt met meer producten en diensten waar je meerdere aanbieders van hebt. Geen enkele gemeente verplicht immers dat er naast een Albert Heijn een vergelijkbare supermarkt moet zijn.

Daarom staat ook - enige ( kabelaar ) aanbieder - tussen haakjes.

Schotel zou dan nog kunnen inderdaad.