onredelijk en onterecht incassoburo door ING bank klacht
Geplaatst: 12 jan 2015 11:11
Jarenlang altijd netjes afgelost, vaak meer dan de afspraak.
Even 3 maand niet afgelost, juli, augustus en september, wegens verhuizing naar uitgeleefde flat dus moest eerst opgeknapt worden en dus paar maand dubbele huur en hypotheek, dubbele electra, klusjesmannen, materiaal etc.
Ook in juli mijn baan kwijt geraakt wegens problemen met mn transplantatier. Begin oktober telefonisch afgesproken met ING zakelijk medewerker, dat rond eind oktober het achterstallige betaald zou zijn en er dan geen problemen zijn, begin november alles betaald, ff 1000,00! Paar weken later brief dat de ING zaak heeft overgedragen wegens openstaan van 1 maand! (Aflossing oktober zelf dus)
Dus eigenlijk was ik weer bij, maar alleen de maand oktober zelf stond nog open, eigenlijk sturen ze dus juridisch gezien incassoburo na 1 maand niet aflossen? Mag dit, is dit netjes, onbeschoft toch?
Als je belt vragen ze met wie heb je dat afgesproken dan? Ja dat weet ik niet, krijg altijd een ander aan de telefoon als je die onpersoonlijk lijn belt, klanten helpen ze hier niet persoonlijk in het filiaal van de ING in Hoogeveen, staat een eigenheimer die zegt dat je het onpersoonlijke nummer ergens maar moet bellen.
De afdeling zakelijk van de ING is naar mijn mening niet helemaal toerekeningsvatbaar, komt geen redelijk of zinnig woord of oplossing uit, kastje muur verhaal.
Erg klantvriendelijk allemaal.
Even 3 maand niet afgelost, juli, augustus en september, wegens verhuizing naar uitgeleefde flat dus moest eerst opgeknapt worden en dus paar maand dubbele huur en hypotheek, dubbele electra, klusjesmannen, materiaal etc.
Ook in juli mijn baan kwijt geraakt wegens problemen met mn transplantatier. Begin oktober telefonisch afgesproken met ING zakelijk medewerker, dat rond eind oktober het achterstallige betaald zou zijn en er dan geen problemen zijn, begin november alles betaald, ff 1000,00! Paar weken later brief dat de ING zaak heeft overgedragen wegens openstaan van 1 maand! (Aflossing oktober zelf dus)
Dus eigenlijk was ik weer bij, maar alleen de maand oktober zelf stond nog open, eigenlijk sturen ze dus juridisch gezien incassoburo na 1 maand niet aflossen? Mag dit, is dit netjes, onbeschoft toch?
Als je belt vragen ze met wie heb je dat afgesproken dan? Ja dat weet ik niet, krijg altijd een ander aan de telefoon als je die onpersoonlijk lijn belt, klanten helpen ze hier niet persoonlijk in het filiaal van de ING in Hoogeveen, staat een eigenheimer die zegt dat je het onpersoonlijke nummer ergens maar moet bellen.
De afdeling zakelijk van de ING is naar mijn mening niet helemaal toerekeningsvatbaar, komt geen redelijk of zinnig woord of oplossing uit, kastje muur verhaal.
Erg klantvriendelijk allemaal.