| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet meer betalen van rente
-
willys
niet meer betalen van rente
hallo
iemand heeft mij het advies gegeven om helemaal te stoppen met alle betalingen aan dexia en dan maar wachten wat er in de toekomst gaat gebeuren met de uitspraken bij de rechtbank.
Ik vind dit zelf wel eng omdat ik niet weet wat ik allemaal kan verwachten van dexia aanmaningen en zo, wie heeft al ervaring?
graag wil ik meer vernemen.
groet wil
iemand heeft mij het advies gegeven om helemaal te stoppen met alle betalingen aan dexia en dan maar wachten wat er in de toekomst gaat gebeuren met de uitspraken bij de rechtbank.
Ik vind dit zelf wel eng omdat ik niet weet wat ik allemaal kan verwachten van dexia aanmaningen en zo, wie heeft al ervaring?
graag wil ik meer vernemen.
groet wil
-
Gast
Re: niet meer betalen van rente
Niemand weet wat hem of haar te wachten staat. Maar er zijn heel veel gedupeerden, waaronder ikzelf, die al maanden niet meer betalen.
Dreigbrieven krijg je, een telefoontje van Dexia en misschien uiteindelijk wel een dagvaarding. Nou ja, so what?
Gezien de gunstige ontwikkelingen doen ze hun best maar. Ik betaal niet eerder dan dat de hoogste rechter in dit land zegt dat ik betalen moet. En ik geloof er heilig in dat ik zover nooit kom omdat recht dan wel heel krom is.
Annet
Dreigbrieven krijg je, een telefoontje van Dexia en misschien uiteindelijk wel een dagvaarding. Nou ja, so what?
Gezien de gunstige ontwikkelingen doen ze hun best maar. Ik betaal niet eerder dan dat de hoogste rechter in dit land zegt dat ik betalen moet. En ik geloof er heilig in dat ik zover nooit kom omdat recht dan wel heel krom is.
Annet
-
dirkje
Re: niet meer betalen van rente
waarom word er zo weinig gesproken over mensen
die op het aanbod zijn ingegaan.
en wat voor hun de mogelijkheden zijn.
die op het aanbod zijn ingegaan.
en wat voor hun de mogelijkheden zijn.