LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 123keukenapparatuur.nl
123keukenapparatuur.nl
Via 123keukenapparatuur een nieuwe Bosch koelkast gekocht.
Maandag 12 Januari wil ik de koelkast instaleren maar vooraf eerst schoonmaken.
Toen ik de onderste opberg bak eruit haalde constateerde ik aan beide kanten een schade.
Aan één zijde zelfs een gat/scheur binnen in de koelkast.
Contact opgenomen met 123keukenapparatuur die zelf ook al aangaf dat het om transportschade gaat.
Echter weigert 123keukenapparatuur.nl ons om de koelkast te vervangen.
Duidelijk aangegeven dat er een gat zit welke er niet in hoort of door ons in is gemaakt in onze nieuwe koelkast.
Bericht van Bosch (BSH Huishoudapparaten B.V.) (bsh-group):
Ik begrijp uw frustratie. Maar ik kan u alleen vertellen dat u een koopovereenkomst heeft met http://www.123keukenapparatuur.nl. Zij zijn dan verantwoordelijk voor het transport.
Zij zijn dus verplicht om mee te werken. Wanneer een product dat door de winkelier minder dan 6 maanden daarvoor aan u is afgeleverd een gebrek vertoont, dan wordt dat product kosteloos, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor u hersteld of vervangen.
123keukenapparatuur
Wij hebben zelfs extra moeten betalen voor 5 jaar garantie !
Koelkast omruilen voor een nieuwe zonder schade en gat of het volledige aankoop bedrag terug.
Bosch KIV38X20 € 494,98 excl. BTW
Factuurnummer: 14019806
123keukenapparatuur.nl
Updated: 16-01-2015 123keukenapparatuur reageerd niet op het bericht om de koelkast te komen vervangen helaas.
Wat kunnen wij nu nog meer doen ?
Tips zijn welkom, dank u wel.
Marcel
Toen ik de onderste opberg bak eruit haalde constateerde ik aan beide kanten een schade.
Aan één zijde zelfs een gat/scheur binnen in de koelkast.
Contact opgenomen met 123keukenapparatuur die zelf ook al aangaf dat het om transportschade gaat.
Echter weigert 123keukenapparatuur.nl ons om de koelkast te vervangen.
Duidelijk aangegeven dat er een gat zit welke er niet in hoort of door ons in is gemaakt in onze nieuwe koelkast.
Bericht van Bosch (BSH Huishoudapparaten B.V.) (bsh-group):
Ik begrijp uw frustratie. Maar ik kan u alleen vertellen dat u een koopovereenkomst heeft met http://www.123keukenapparatuur.nl. Zij zijn dan verantwoordelijk voor het transport.
Zij zijn dus verplicht om mee te werken. Wanneer een product dat door de winkelier minder dan 6 maanden daarvoor aan u is afgeleverd een gebrek vertoont, dan wordt dat product kosteloos, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor u hersteld of vervangen.
123keukenapparatuur
Koelkast omruilen voor een nieuwe zonder schade en gat of het volledige aankoop bedrag terug.
123keukenapparatuur.nl
Updated: 16-01-2015 123keukenapparatuur reageerd niet op het bericht om de koelkast te komen vervangen helaas.
Marcel
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2015 10:25, 4 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd, persoonsgegevens verwijderd
Reden: Commerciële links verwijderd, persoonsgegevens verwijderd
-
- Contacteer:
Re: 123keukenapparatuur.nl
Zegguuuh, 1 keer plaatsen is genoeg hoor. De overige berichten zijn gemeld als dubbel postings.
Er is reeds gezegd om, als je deze hebt, je rechtsbijstand erachter te zetten.
Zoniet, stel bedrijf in gebreke. Ze geven zelf al aan, volgens jouw zeggen, dat door transport komt.
Er is reeds gezegd om, als je deze hebt, je rechtsbijstand erachter te zetten.
Zoniet, stel bedrijf in gebreke. Ze geven zelf al aan, volgens jouw zeggen, dat door transport komt.
En je bent niet opgelicht. Teleurgesteld...da's heeeel wat anders.
-
- Contacteer:
wieder schreef:En je bent niet opgelicht. Teleurgesteld...da's heeeel wat anders.
Ook hier dan maar plaatsen als we toch driedubbel bezig zijn.
Onderstaand niet gezien tijdens lezen ?
Opgelicht staat tussen aanhaaltekens. Je kan er net zo goed, besodemieterd, slechte service, genaaid etc etc etc neerzetten. TS voelt zich opgelicht.
1) Er is geen sprake van oplichtingMarcel375 schreef:Kapotte bosch koelkast van 123keukenapparatuur
Toen ik de onderste opbergbak eruit haald constateerde ik aan beide kant een deuk/schade.
Aan één zijde zelfs een gat/scheur.
Echter weigert 123keukenapparatuur ons om de koelkast te vervangen.
Ook BOSCH (BSH Huishoudapparaten B.V.) (bsh-group) schuift het probleem naar de leverancier
123keukenapparatuur
123keukenapparatuur
Marcel
2) Bosch heeft hier niks mee te maken en verwijst TERECHT naar de verkoper
3) De verkoper wijst vervaning terecht af. Uiteraard hebt u wel recht om een nieuwe bak te krijgen. Als de bak niet los vervangen kan worden dan heeft u uiteraard recht op kosteloze reparatie of vervanging.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2015 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote aangepast
Hou op met je opgelicht .... Wat een wartaal.Marcel375 schreef:Kapotte bosch koelkast van 123keukenapparatuur
Toen ik de onderste opbergbak eruit haald constateerde ik aan beide kant een deuk/schade.
Aan één zijde zelfs een gat/scheur.
Echter weigert 123keukenapparatuur ons om de koelkast te vervangen.
Ook BOSCH (BSH Huishoudapparaten B.V.) (bsh-group) schuift het probleem naar de leverancier
123keukenapparatuur
123keukenapparatuur
Marcel
Vraag gewoon een nieuwe bak.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2015 10:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Dubbelposts verwijderd.
Excuus voor de dubbelposts, wij zijn kwaad dat we voor € 500 een koelkast krijgen met een gat erin en aan de andere zijde een deuk. Op het moment van aflevering hebben wij dit niet gezien.
Foto bijgevoegd. Het is geen bak het is de binnenkant van de koelkast zelf.
Niet te repareren. Ik zou het kunnen lijmen met transparante lijm, maar je blijft het altijd zien.
Als de verkoper vooraf aangegeven had dat er een gat en een deuk in zou zitten hadden wij het niet gekocht.
Rechtsbijstand hebben wij niet.
Hebben financieel niet veel ruimte om hulp oid in te schakelen, vandaar dat we via internet zoeken en blijven proberen.
Foto bijgevoegd. Het is geen bak het is de binnenkant van de koelkast zelf.
Niet te repareren. Ik zou het kunnen lijmen met transparante lijm, maar je blijft het altijd zien.
Als de verkoper vooraf aangegeven had dat er een gat en een deuk in zou zitten hadden wij het niet gekocht.
Rechtsbijstand hebben wij niet.
Hebben financieel niet veel ruimte om hulp oid in te schakelen, vandaar dat we via internet zoeken en blijven proberen.
- Bijlagen
-
- 2015-01-12_DSC5883aklein.jpg (136.1 KiB) 2726 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
hmm, da's inderdaad een goede klacht. Blijven proberen dus.
Monteur van Bosch is langs geweest en zij gaan de koelkast vervangen.
BSH Huishoudapparaten B.V. bsh-group Dank je wel voor de uitmuntende service.
123keukenapparatuur blijft tot op heden met de kop in het zand en negeren onze brief om het apparaat te vervangen onder de garantie.
Wij zijn er klaar mee, hebben niet de middelen om hier werk van te kunnen maken.
123 Keukenapparatuur Veenendaal
123 Keukenapparatuur XXL Duiven
Keukencentrum Sliedrecht
Keukencentrum Tiel
Deze winkels staan op mijn zwarte lijst.
Mijn review op kieskeurig was binnen 24uur bedolven door positieve reacties.
Kieskeurig.nl heeft ook mijn negatieve review verwijderd.
Ik dacht dat ik hier mijn mening over een bepaalde winkel/product kwijt mocht, maar blijkbaar alleen de positieve reviews.
BSH Huishoudapparaten B.V. bsh-group Dank je wel voor de uitmuntende service.
123keukenapparatuur blijft tot op heden met de kop in het zand en negeren onze brief om het apparaat te vervangen onder de garantie.
Wij zijn er klaar mee, hebben niet de middelen om hier werk van te kunnen maken.
123 Keukenapparatuur Veenendaal
123 Keukenapparatuur XXL Duiven
Keukencentrum Sliedrecht
Keukencentrum Tiel
Deze winkels staan op mijn zwarte lijst.
Mijn review op kieskeurig was binnen 24uur bedolven door positieve reacties.
Kieskeurig.nl heeft ook mijn negatieve review verwijderd.
Ik dacht dat ik hier mijn mening over een bepaalde winkel/product kwijt mocht, maar blijkbaar alleen de positieve reviews.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 apr 2015 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links verwijderd
Reden: Commerciële links verwijderd
-
Het gevoel achter kieskeurig is dat er een commercieel bedrijf achter zit wat vriendjes wil blijven met de webshop.
Goh, het lijkt de FIFA wel!
Veel consumenten denken dat ze aan kieskeurig iets hebben maar helaas, het belang van de best betalende fabrikant is te groot voor dit commercieel denkend bedrijf.
Wel een pluim voor BSH, weer een reden om toch maar in een echte winkel te kopen waar je misschien iets meer kwijt bent maar die problemen wel wil oplossen.
Goh, het lijkt de FIFA wel!
Veel consumenten denken dat ze aan kieskeurig iets hebben maar helaas, het belang van de best betalende fabrikant is te groot voor dit commercieel denkend bedrijf.
Wel een pluim voor BSH, weer een reden om toch maar in een echte winkel te kopen waar je misschien iets meer kwijt bent maar die problemen wel wil oplossen.