LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bank van der Meer Sneek

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Dorazou
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 jun 2011 19:53

bank van der Meer Sneek

Ongelezen bericht door Dorazou »

een paar jaar geleden plaatste ik hier een vraag en een waarschuwing v ivm met een klacht bij meubelzaak van der Meer in Sneek. ik ben niets opschoten met de adviezen of het commentaar. We zijn verder gegaan met de ( modulen)bank. Het kleur- en het kwaliteit verschil werden steeds groter. Ook was de bank totaal doorgezeten ( wij zijn een middelpaar stel, zonder kinderen, met een gemiddeld gewicht). De modulen bank is niet de enige bank, we zitten er dus niet constant op, bovendien werken we beiden, dit om eventuele kritiek in de kiem te smoren.

Ik heb een stoffeerder gevraagd de bank te verstevigen. Dat heeft ie gedaan. Hij vertelde dat er sprake was van twee totaal verschillende leersoorten en van twee totaal verschillende vullingen. Hij bevestigde dus mijn vermoeden.
In elk geval; de bank is opgehoogd, het binnenwerk met steviger schuim verstevigt. Wij zijn er blij mee. Rest het kleur/ materiaal verschil.

Ik vind nog steeds dat ik opgelicht ben.

Gesloten