LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coolblue Belgie slaat de plank mis..

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
prem

Coolblue Belgie slaat de plank mis..

Ongelezen bericht door prem »

Ook eens een klacht.
Vandaag een gereedschap besteld omdat ik dat morgen nodig heb, zij leveren dat dan op zondag.
Krijg een bevestiging van de bestelling met vermelding van het juiste (Prive) adres. Een paar uur later een verzendbevestiging dat het zondag wordt bezorgd op een ander adres.
Bellen, wel snel contact en correct, maar helaas. Was ik maar even de deur uit gegaan vandaag dan had ik het bij de Brico gekocht.
Kunnen ze niet oplossen. De klantenservice Belgie wilde zelfs dat ik het pakje eerst ging ophalen en dan terugsturen, dacht het niet.
Dat doen we ook maar niet meer, bestellen bij Coolblue.
Mochten ze reageren, bestelling is nummer: 11989170.

wieder

Re: Coolblue Belgie slaat de plank mis..

Ongelezen bericht door wieder »

Heeft BoelKloe ook een Nepcare dan?

prem

Daar ga ik van uit ja.
Nou ik moet zeggen dat ik in Nederland alleen maar goede ervaringen met ze heb gehad, ik heb er denk ik wel 30 producten gekocht (zakelijk) maar hier grrrr. Ook zo'n stomme vergissing, onbegrijpelijk.
Jammer maar nu moet ik gereedschap gaan lenen morgen.
Ik heb NL nog even benaderd, kijken of ze wat kunnen doen.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je ooit een ander afleveradres opgaf....

Bij je werkgever of vrienden die wel thuis waren vorige keer nemen sommige webshops, ( ik ook) dit over als standaard en bij niet controleren bij bestellen is het gewoon jou fout...

prem

stofzuigertje schreef:Als je ooit een ander afleveradres opgaf....

Bij je werkgever of vrienden die wel thuis waren vorige keer nemen sommige webshops, ( ik ook) dit over als standaard en bij niet controleren bij bestellen is het gewoon jou fout...
Ik probeer te begrijpen wat je schrijft....

Nee is niet aan de orde, daarom kreeg ik ook een orderbevestiging op het adres waarop besteld is, dat stond ook in mijn post, lees maar.
In Belgie gaat alles via ondernemersnummer, heel naar, je kunt een postbus opgeven, een alternatief adres, zoals in dit geval, maar de eerste de beste boer toetst het ondernemersnummer in en voilà, daar moet het naar toe.
Zoals nu dus.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Het is dus een zakelijke klant die nu naar privé adres iets geleverd wilde hebben en geen nieuwe account heeft gemaakt begreep ik nu.

Ja, Belgen doen het anders en ik weet dat vele een thuis en werk adres dus 2x in mijn systeem zitten, maar wel via zelfde bank betaalden...
Dit is NL forum en ik dacht aan NL persoon die in buitenland bestelde... maar dus Belg onder de Belgen, dan gelden hun normale regels...

prem

Begrijp je het punt nog steeds niet?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

prem schreef:Begrijp je het punt nog steeds niet?
Jawel, dat het in je eigen land dus ook niet alles rozengeur en maneschijn is :mrgreen:

hermelot

Ongelezen bericht door hermelot »

prem schreef:Het is niet echt het punt maar je hebt wel gelijk. Klantenservice kennen ze hier niet en out of the box denken al helemaal niet. Maar de terroristen lusten ze wel rauw!
http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -1590353W/ net zo leeg als bij ons :wink:

prem

stofzuigertje schreef:Klantenservice, dat is per Colruyt filiaal sterk verschillend, maar beter als mijn Delhaize ervaringen...!

Ja, ook Belgen gaan wel eens anders om met klanten en daarom is het ook een ander land met andere regels en dat mag.

Ik tank ook daar via Dats 24 en mijn Recordbank pasje.... dus hoe Hollands ben ik nu?
Ik tankte laatst voor E0,999 en dat is dan incl. BTW en die krijg ik als ondernemer nog terug..
Normaal is het daar E1,014 dus ook best te doen...
Deze Diesel is naar de bekende Super waar ik bepaalde dingen haalde dus niet alles...

Ja, Belgen geven vaak maar 1 jaar garantie wat hier standaard 2 jaren is en soms zelfs 3 jaren zonder bijbetalen en daarom lever ik als webwinkel veel aan hun....
Bij dezelfde prijs gaan vele voor de extra lange garantie....
Tot ze ontdekken dat je dan wel moet reizen naar NL om die langere termijn te krijgen!

Het zijn en blijven 2 landen en hoe langer je kijkt en zoekt, des te meer verschillen je zult vinden.
99 Cent, waar is dat, want DATS volgt de prijzen van Q8 en daar heb in hele lange tijd niet onder de 1,04 diesel getankt.

Gesloten