alleen maar problemen met tele2
Geplaatst: 19 jan 2015 09:10
Hallo,
Ik heb me in december aangemeld bij Tele 2 via een website, omdat ik dacht dat een goedkope provider was. Ik heb toen aangegeven dat mijn abonnement per 5 februari moest ingaan. Begin januari kreeg ik een brief van mijn oude provider dat ik per 16 januari zou worden afgesloten. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Zij gaven aan dat te zullen regelen en de datum van 5 februari door te geven aan mijn oude provider, zodat ik niet zou worden afgesloten van het internet. Toen ik echter afgelopen vrijdag op het internet wilde, was dit afgesloten. Tevens was mijn tv-aansluiting afgesloten, terwijl ik dit nooit heb aangegeven!! Toen ik 2 jaar geleden overstapte van Tele2 naar mijn huidige provider had ik ook al problemen met overstappen. Toen dacht ik dat dit eenmalig was, maar dus niet. Uiteindelijk blijkt dus goedkoop=duurkoop. Zou ik nog afkunnen van het abonnement?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
Ik heb me in december aangemeld bij Tele 2 via een website, omdat ik dacht dat een goedkope provider was. Ik heb toen aangegeven dat mijn abonnement per 5 februari moest ingaan. Begin januari kreeg ik een brief van mijn oude provider dat ik per 16 januari zou worden afgesloten. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van Tele2. Zij gaven aan dat te zullen regelen en de datum van 5 februari door te geven aan mijn oude provider, zodat ik niet zou worden afgesloten van het internet. Toen ik echter afgelopen vrijdag op het internet wilde, was dit afgesloten. Tevens was mijn tv-aansluiting afgesloten, terwijl ik dit nooit heb aangegeven!! Toen ik 2 jaar geleden overstapte van Tele2 naar mijn huidige provider had ik ook al problemen met overstappen. Toen dacht ik dat dit eenmalig was, maar dus niet. Uiteindelijk blijkt dus goedkoop=duurkoop. Zou ik nog afkunnen van het abonnement?
Alvast bedankt voor jullie reacties!!!