bol.com
Geplaatst: 23 jan 2015 17:38
Op de site van Bol.com gezocht voor een koffiemachine van Krups, een dolce gusto voor mijn moeder.
Vind een advertentie van XXL-deals, mét 50 euro retour via Krups.
Keurig geleverd, maar eenmaal op de actie-site van Krups stond het desbetreffende type niet in de lijst voor teruggave en kreeg ook bericht van Krups, dat dit model niet meedoet.
Contact gezocht met Bol.com, ze staan je uitermate vriendelijk te woord, nee we gaan het uitzoeken, vervelend bladibla.
Hoe wilt u op de hoogte gehouden worden, nou via de mail graag, want ik mag niet bellen op het werk.
Eerste mail van Bol: "ja, we hebben u geprobeerd te bellen", maar heeft u wel aan de refundactie van Krups op hun website meegedaan? Ja, NATUURLIJK.....ik had dit al telefonisch medegedeeld, maar heb het nog maar een keer bevestigd in de mail.
Volgende dag weer een mail van Bol:Wij hebben u hierover geprobeerd telefonisch te benaderen maar helaas zonder resultaat. Wij hebben terug koppeling gehad over uw vraag en er is aangegeven dat u heeft gekozen voor een type die niet in aanmerking komt voor deze actie. Wij zijn van mening dat er goed naar de voorwaardes gekeken moest worden voor het bestellen van een bepaalde type.
Deze tekst heb ik letterlijk gekopieerd uit de mail, van het Nederlands zakt me de broek al af(...), ik heb maar één oog, maar er stond toch duidelijk in de advertentie met 50 euro retour via Krups!
Kortom voor mij voelt dit als oplichting, temeer daar er al 345 negatieve reacties staan over XXL-deals op de site van Bol.
Ik ga proberen om via mijn rechtsbijstandverzekering iets voor elkaar te krijgen, ik ben boos!
En bij Bol.com koop ik NOOIT meer iets.
Vind een advertentie van XXL-deals, mét 50 euro retour via Krups.
Keurig geleverd, maar eenmaal op de actie-site van Krups stond het desbetreffende type niet in de lijst voor teruggave en kreeg ook bericht van Krups, dat dit model niet meedoet.
Contact gezocht met Bol.com, ze staan je uitermate vriendelijk te woord, nee we gaan het uitzoeken, vervelend bladibla.
Hoe wilt u op de hoogte gehouden worden, nou via de mail graag, want ik mag niet bellen op het werk.
Eerste mail van Bol: "ja, we hebben u geprobeerd te bellen", maar heeft u wel aan de refundactie van Krups op hun website meegedaan? Ja, NATUURLIJK.....ik had dit al telefonisch medegedeeld, maar heb het nog maar een keer bevestigd in de mail.
Volgende dag weer een mail van Bol:Wij hebben u hierover geprobeerd telefonisch te benaderen maar helaas zonder resultaat. Wij hebben terug koppeling gehad over uw vraag en er is aangegeven dat u heeft gekozen voor een type die niet in aanmerking komt voor deze actie. Wij zijn van mening dat er goed naar de voorwaardes gekeken moest worden voor het bestellen van een bepaalde type.
Deze tekst heb ik letterlijk gekopieerd uit de mail, van het Nederlands zakt me de broek al af(...), ik heb maar één oog, maar er stond toch duidelijk in de advertentie met 50 euro retour via Krups!
Kortom voor mij voelt dit als oplichting, temeer daar er al 345 negatieve reacties staan over XXL-deals op de site van Bol.
Ik ga proberen om via mijn rechtsbijstandverzekering iets voor elkaar te krijgen, ik ben boos!
En bij Bol.com koop ik NOOIT meer iets.