Brickshop.nl weigerd mijn pakketje nogmaals op te sturen
Geplaatst: 25 jan 2015 06:16
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij www.brickshop.nl. Het hele bestelproces gevolgd en betaald,met ideal.
Ik kon het pakketje volgen via PostNL. Aangezien ik op vakantie was kon ik het pakket zelf niet aannemen. Ik kreeg een melding dat het pakket was afgeleverd. Bij thuiskomst was er echter geen pakket( de postbode ken ik en zet de pakketten wel een achter de poort) en geen briefje dat het bij de buren lag of dat ik het op het postkantoor kon ophalen.
Een rondje door de straat leverde ook niks op. PostNL gebeld, maar die konden niks doen omdat het een normale verzending was
Ik heb toen brickshop voor het eerst gemaild met de melding dat ik niks heb ontvangen heb en hoe we dit op kunnen lossen.
Hun antwoord;
Goedendag,
Deze zending past waarschijnlijk door de brievenbus en zal tussen de andere poststukken te vinden zijn.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Natuurlijk ligt er niks tussen de post. Dat lijkt mij de eerste plek waar je kijkt.
Mailtje terug gedaan dat ik alles heb gecontroleerd en niks heb gevonden.
Krijg ik dit terug;
Goedendag,
Dat is vervelend. We zullen navraag doen bij PostNL. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Gaan 4 dagen overheen en ik besluit nog een keer te mailen dat ik bij PostNL al alles heb nagevraagd. De vaste bezorger die hier komt verteld mij dat er in die week een invaller was en dat hij navraagde waar het pakket is. Ik stel inmiddels voor om het pakket nogmaals op te sturen.
Dit krijg ik terug.
Goedendag,
U voorstel is voor ons niet acceptabel helaas. Ik vermoed dat u een foutief adres heeft ingevoerd. Wat is uw juiste adres?
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Nu begin ik na te denken en ga mijn gegevens eens controleren. Wat blijkt nu. Ik heb bij straat naam mijn straat plus huisnummer ingevuld en bij huisnummer nogmaals huisnummer.
Het lijkt er dus op dat het naar nummer 22 is gestuurd i.p.v. Nummer 2
Dus op naar huisnummer 22. De bezorger was idd daar geweest, maar zij hebben het pakket niet aangenomen.
Dit alles gemeld aan brickshop.nl en hun aangegeven dat ze binnen 5 werkdagen het pakket opnieuw kunnen aanbieden, anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Ik neem aan dat als het pakket retour is gegaan zij het allang ontvangen zouden hebben.
Het volgende krijg ik terug;
Goedendag,
Wij hebben aan onze verplichten voldaan. Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht. Indien het pakje niet retour komt, kunnen wij helaas niets voor u betekenen.
Mocht u nogmaals reageren, dan vragen we u een andere houding aan te nemen. Zo niet, dan zullen wij onze medewerking volledig terugtrekken.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Mooi, uit coulance sturen ze het nogmaals op nadat ik nogmaals verzendkosten betaal. Dat noem ik nog eens service!!!
Na dit te ontvangen hebben is mijn account geblokkeerd.
Ik heb ze gemaild dat ik hun houding ook niet accepteer en dat ik mij beroep op mijn rechten.
Ik heb een klacht gemeld bij Mkbok waarbij brickshop.nl is aangesloten.
Dit heeft tot op heden nog niks opgeleverd. Ik kan nog een geschil openen bij geschil online,echter kost dit €25 ( op de site van Mkbok staat €14,95 maar dat klopt dus niet)
Het pakket heeft een waarde van €23.
Wat is dus wijsheid. Uit principe wil ik dus gewoon mijn recht halen. Kan ik de geschilkosten verhalen op brickshop.nl? Een uitspraak van deze commissie is bindend voor beide partijen.
Graag jullie menig hier over.
Met vriendelijke groet.
Marijn Dekker
Ik heb onlangs een bestelling gedaan bij www.brickshop.nl. Het hele bestelproces gevolgd en betaald,met ideal.
Ik kon het pakketje volgen via PostNL. Aangezien ik op vakantie was kon ik het pakket zelf niet aannemen. Ik kreeg een melding dat het pakket was afgeleverd. Bij thuiskomst was er echter geen pakket( de postbode ken ik en zet de pakketten wel een achter de poort) en geen briefje dat het bij de buren lag of dat ik het op het postkantoor kon ophalen.
Een rondje door de straat leverde ook niks op. PostNL gebeld, maar die konden niks doen omdat het een normale verzending was
Ik heb toen brickshop voor het eerst gemaild met de melding dat ik niks heb ontvangen heb en hoe we dit op kunnen lossen.
Hun antwoord;
Goedendag,
Deze zending past waarschijnlijk door de brievenbus en zal tussen de andere poststukken te vinden zijn.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Natuurlijk ligt er niks tussen de post. Dat lijkt mij de eerste plek waar je kijkt.
Mailtje terug gedaan dat ik alles heb gecontroleerd en niks heb gevonden.
Krijg ik dit terug;
Goedendag,
Dat is vervelend. We zullen navraag doen bij PostNL. Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Gaan 4 dagen overheen en ik besluit nog een keer te mailen dat ik bij PostNL al alles heb nagevraagd. De vaste bezorger die hier komt verteld mij dat er in die week een invaller was en dat hij navraagde waar het pakket is. Ik stel inmiddels voor om het pakket nogmaals op te sturen.
Dit krijg ik terug.
Goedendag,
U voorstel is voor ons niet acceptabel helaas. Ik vermoed dat u een foutief adres heeft ingevoerd. Wat is uw juiste adres?
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Nu begin ik na te denken en ga mijn gegevens eens controleren. Wat blijkt nu. Ik heb bij straat naam mijn straat plus huisnummer ingevuld en bij huisnummer nogmaals huisnummer.
Het lijkt er dus op dat het naar nummer 22 is gestuurd i.p.v. Nummer 2
Dus op naar huisnummer 22. De bezorger was idd daar geweest, maar zij hebben het pakket niet aangenomen.
Dit alles gemeld aan brickshop.nl en hun aangegeven dat ze binnen 5 werkdagen het pakket opnieuw kunnen aanbieden, anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.
Ik neem aan dat als het pakket retour is gegaan zij het allang ontvangen zouden hebben.
Het volgende krijg ik terug;
Goedendag,
Wij hebben aan onze verplichten voldaan. Ook volgens de PostNL is het op huisnummer 22 afgegeven. U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Mocht het pakje retour komen dan stellen wij u hiervan op de hoogte en vragen wij u opnieuw verzendkosten te betalen en uw adres te corrigeren. Wij doen dit uit coulance, en zijn per wet niets verplicht. Indien het pakje niet retour komt, kunnen wij helaas niets voor u betekenen.
Mocht u nogmaals reageren, dan vragen we u een andere houding aan te nemen. Zo niet, dan zullen wij onze medewerking volledig terugtrekken.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
BRICKshop Team
Mooi, uit coulance sturen ze het nogmaals op nadat ik nogmaals verzendkosten betaal. Dat noem ik nog eens service!!!
Na dit te ontvangen hebben is mijn account geblokkeerd.
Ik heb ze gemaild dat ik hun houding ook niet accepteer en dat ik mij beroep op mijn rechten.
Ik heb een klacht gemeld bij Mkbok waarbij brickshop.nl is aangesloten.
Dit heeft tot op heden nog niks opgeleverd. Ik kan nog een geschil openen bij geschil online,echter kost dit €25 ( op de site van Mkbok staat €14,95 maar dat klopt dus niet)
Het pakket heeft een waarde van €23.
Wat is dus wijsheid. Uit principe wil ik dus gewoon mijn recht halen. Kan ik de geschilkosten verhalen op brickshop.nl? Een uitspraak van deze commissie is bindend voor beide partijen.
Graag jullie menig hier over.
Met vriendelijke groet.
Marijn Dekker