Vodafone abonnement
Geplaatst: 27 jan 2015 13:12
Beste,
ongeveer 8 maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Dit omdat mijn bereik bij t-mobile niet goed was.
Toen ik het een en ander had nagevraagd, werd mij verteld dat Vodafone overal en altijd goede dekking had.
Dit was bij mij de reden dat ik hier een abonnement ging afsluiten.
Echter, na 1 week was mij al duidelijk dat het slechter was dan bij t-Mobile. Na 2 weken ben ik gebeld door Vodafone of ik tevreden was. Bij dit gesprek heb ik aangegeven dat de dekking niet goed was. De klantenservice vertelde, en beloofde mij dat de dekking binnen een maand optimaal was, en ik geen problemen zou ondervinden.
Nu 8 maanden later heb ik nog steeds geen goede dekking, en kan ik zelfs als ik in mijn woonplaats ben niet bellen of gebeld worden. En als er wel gebeld kan worden, dan valt de helft van wat er gezegd word weg.
Nu hebben ze mij aangeboden om mijn abonnement stop te zetten, tegen een betaling van bijna 500 euro?!
Dit voelt voor mij als het probleem in mijn schoenen te leggen, terwijl het probleem bij hun zit.
Vooral nadat ik heb aangegeven dat zij zelf hadden beloofd dat de dekking beter zou worden.
Met het hebben van een eigen bedrijf, moet ik 24/7 bereikbaar zijn, maar dat ben ik niet!
Wat moet ik hiermee?
Met vriendelijke groet
ongeveer 8 maanden geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone. Dit omdat mijn bereik bij t-mobile niet goed was.
Toen ik het een en ander had nagevraagd, werd mij verteld dat Vodafone overal en altijd goede dekking had.
Dit was bij mij de reden dat ik hier een abonnement ging afsluiten.
Echter, na 1 week was mij al duidelijk dat het slechter was dan bij t-Mobile. Na 2 weken ben ik gebeld door Vodafone of ik tevreden was. Bij dit gesprek heb ik aangegeven dat de dekking niet goed was. De klantenservice vertelde, en beloofde mij dat de dekking binnen een maand optimaal was, en ik geen problemen zou ondervinden.
Nu 8 maanden later heb ik nog steeds geen goede dekking, en kan ik zelfs als ik in mijn woonplaats ben niet bellen of gebeld worden. En als er wel gebeld kan worden, dan valt de helft van wat er gezegd word weg.
Nu hebben ze mij aangeboden om mijn abonnement stop te zetten, tegen een betaling van bijna 500 euro?!
Dit voelt voor mij als het probleem in mijn schoenen te leggen, terwijl het probleem bij hun zit.
Vooral nadat ik heb aangegeven dat zij zelf hadden beloofd dat de dekking beter zou worden.
Met het hebben van een eigen bedrijf, moet ik 24/7 bereikbaar zijn, maar dat ben ik niet!
Wat moet ik hiermee?
Met vriendelijke groet