LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo update: ontvanger ontregelt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
hps

Ziggo update: ontvanger ontregelt

Ongelezen bericht door hps »

Na update (on-demand) van Ziggo werkt mijn Cisco ontvanger niet meer goed. Heb dit gemeld aan Ziggo.
antwoord:

Op 27 jan. 2015, om 08:26 heeft Ziggo Klantenservice <[email protected]> het volgende geschreven:
Geachte heer/mevrouw .......
Bedankt voor uw bericht van 23 januari 2015. U geeft aan dat de favorieten op uw Cisco HD Recorder niet bewaard worden.
Ik heb het op een Cisco apparaat bij ons geprobeerd en hier blijft de favorieten gewoon bewaard.
Mogelijk is bij u het apparaat vastgelopen, een geheugen foutje zeg maar wat simpel te verhelpen is door het apparaat even helemaal uit te zetten. Achterop de Cisco ITV HD Recorder 8485 (zwart) zit een schakelaar om de stroom helemaal uit te zetten. Wanneer u deze uit gezet heeft, wacht dan even 10 a 20 seconden en dan kunt u de schakelaar weer aan zetten.
Lukt het nu nog niet, dan is helaas het geheugen van de Cisco recorder welke u heeft niet goed meer en is dit niet meer op te lossen helaas.
Heeft u nog vragen of opmerkingen? Dan beantwoorden wij deze graag via ziggo.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,Joubert, Michael. Medewerker Klantenservice

Gohhhh, wel toevallig dat mijn Cisco na de update van Ziggo nu stuk is en dat dit toevallig alleen ligt aan mijn HD-recorder en niet veroorzaakt is door de update van Cisco. Hoe verschuif je het best de problemen naar de gebruiker en neem je als organisatie geen verantwoording. Zo dus….
Erg jammer dat er nauwelijks concurrentie is en dus geen keus voor de consument.
Ik zal dit verhaal in ieder geval bij Radar zetten, hopelijk zijn er meer klachten die op deze wijzer worden afgedaan, dan kan Radar er voor de zoveelste keer aandacht aan geven.

puma73

Re: Ziggo update: ontvanger ontregelt

Ongelezen bericht door puma73 »

Is al een topic over, in dit geval een humax.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 0&t=151832

Gesloten