LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belsimpel
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jan 2015 15:12
Belsimpel
19-12-2014 heb ik mijn Huawei mate 7 van net een maand oud aangeboden ter reparatie omdat het toestel niet meer aan ging. 24-12-2014 Heb ik de bevestiging gekregen dat het toestel in aangekomen in het service centrum. Dinsdag 20-1-2015 contract opgenomen met belsimpel, Mijn toestel was niet meer te trasseren. Hier zou men achter aan gaan en ik zou binnen 1 week worden terug gebeld. Vrijdag 30-1-2015 Opnieuw contact opgenomen met belsimpel. Er word een toestel aangeboden met een waarde van €274 (Sony xperia z ultra) terwijl mijn eigen toestel (Huawei Ascend Mate 7) een waarde heeft van €479, dit is dus een prijsverschil van ruim €200. Het toestel wat is aangeboden is is ook nog een toestel wat gerepareerd is na een aantal mankementen. Geen acceptabel toestel dus. inmiddels zit ik bijna anderhalve maand zonder telefoon (want belsimpel "doet niet aan leentoestellen"). Wat kan ik doen?
Re: Belsimpel
Belsimpel dient u een identiek toestel te leveren of het aankoopbedrag terug te geven. U hoeft geen genoegen te nemen met een goedkoper en beperkter alternatief. Wijs ze daar schriftelijk op!
Re: Belsimpel
nee daar ben ik het mee eens, wat een slechte service
ik neem aan dat je nog wel een bon heb van het toestel? dan kun je altijd de waarde aan tonen
en een nieuwe eisen van de zelfde waarde
ik neem aan dat je nog wel een bon heb van het toestel? dan kun je altijd de waarde aan tonen
en een nieuwe eisen van de zelfde waarde
Re: Belsimpel
Wat een vreemde manier van doen van BelSimpel. Zij raken een bmw kwijt en leveren je ter compensatie een opel astra.
Ze zijn gewoon aansprakelijk en dienen een nieuw toestel van dezelfde soort en type te leveren en als dat niet kan een gelijkwaardig of beter model. Deze dient nieuw te zijn.
Ze zijn gewoon aansprakelijk en dienen een nieuw toestel van dezelfde soort en type te leveren en als dat niet kan een gelijkwaardig of beter model. Deze dient nieuw te zijn.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jan 2015 15:12
Re: Belsimpel
Weer contact gehad met Belsimpel. Het toestel is gerepareerd, het duurde zo lang omdat men moest wachten op de juiste onderdelen. Volgens Teleplan (de reparateur) is er echter niets mis met het toestel. Hoezo wachten op onderdelen? Er is toch niets mis mee?
Vrijdag wordt het toestel naar verwachting thuis bezorgt.
Vrijdag wordt het toestel naar verwachting thuis bezorgt.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 jan 2015 15:12
Re: Belsimpel
Weer contact gehad met Belsimpel. Het toestel is gerepareerd, het duurde zo lang omdat men moest wachten op de juiste onderdelen. Volgens Teleplan (de reparateur) is er echter niets mis met het toestel. Hoezo wachten op onderdelen? Er is toch niets mis mee?olaf79 schreef:Wat een vreemde manier van doen van BelSimpel. Zij raken een bmw kwijt en leveren je ter compensatie een opel astra.
Ze zijn gewoon aansprakelijk en dienen een nieuw toestel van dezelfde soort en type te leveren en als dat niet kan een gelijkwaardig of beter model. Deze dient nieuw te zijn.
Vrijdag wordt het toestel naar verwachting thuis bezorgt.