LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee
-
Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee
Bestel ik voor ruim 2500
betaal via webshop dus vooruit men zegt in hun filmpje dat het dan gereserveerd staat dus niet,
2 dagen later krijg ik een mail desktop uitgevallen kosten over de 1000 euro maar scheelde me wel 250 ivm met btw etc
Ik moet nu wachten op geld terug maar op die product kan ik de btw actie wel op vergeten,
Ik had ook gevraagd voor leveren alles in 1 keer ook dat gebeurd niet van de 6 artikelen heb ik er nu 2
Maar wel alles al betaald
ben ik blij nee
betaal via webshop dus vooruit men zegt in hun filmpje dat het dan gereserveerd staat dus niet,
2 dagen later krijg ik een mail desktop uitgevallen kosten over de 1000 euro maar scheelde me wel 250 ivm met btw etc
Ik moet nu wachten op geld terug maar op die product kan ik de btw actie wel op vergeten,
Ik had ook gevraagd voor leveren alles in 1 keer ook dat gebeurd niet van de 6 artikelen heb ik er nu 2
Maar wel alles al betaald
ben ik blij nee
Re: Mediamarkt btw weg ermee,geld ook weg ermee
Wat is de vraag of wilt u ons deelgenoot maken van uw blijdschap?
-
DHC u draagt niet toe tot dit topicdhc schreef:Wat is de vraag of wilt u ons deelgenoot maken van uw blijdschap?
als men zegt als je via de webshop besteld en wordt gereserveerd verwacht ik geen anulering meer zeker niet als ik het al betaald heb!!
ik ben toch niet gek
schijnbaar was ik dat wel vertrouwen is diep gezonken in dat bedrijf
Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...
Best te doen met 21% kortingwieder schreef:Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...
-
Gaat om de inhoud niet om de nl getypte letters etc.wieder schreef:Maar, door de mail van MM viel de desktop uit? En toen scheelde het ineens € 250,- ? Wellicht handig om een toetsenbord mèt leestekens aan te schaffen...
weinig lotgenoten hier hoort gewoon niet, reservering staat meestal vast.
ik ga hier niet opletten op nl maar men begrijpt me wel
Punt hoofdletter vraagteken kom op we zijn niet op school
De inhoud is dus gewoon onduidelijk - komt dat bij u door of niet?poppetje1969 schreef: Gaat om de inhoud niet om de nl getypte letters etc.
Wilt u meer lotgenoten of hoort dat ook niet? Wat staat er vast aan een reservering en wat verstaat u onder reservering? Bestelling? Webshop boodschappenmandje? Balie van de winkel zelf?weinig lotgenoten hier hoort gewoon niet, reservering staat meestal vast.
"Men" begrijpt er overduidelijk niets van en als u geen moeite wilt doen op op z'n minst een beetje begrijpelijk te schrijven, waarom zouden forumleden moeite moeten doen om uw gebrabbel te interpreteren?ik ga hier niet opletten op nl maar men begrijpt me wel
Waarom dacht u dat ze dat op school trachten duidelijk te maken? Voor Jan met de korte achternaam? Of om op begrijpelijke manier een topic in een forum te kunnen plaatsen?Punt hoofdletter vraagteken kom op we zijn niet op school
Door een e-mail viel een desktop uit en dat kost meer dan € 1000? Daar geloof ik helemaal niets van.poppetje1969 schreef:2 dagen later krijg ik een mail desktop uitgevallen kosten over de 1000 euro maar scheelde me wel 250 ivm met btw etc
Of misschien begrijpen we het wel niet.
-
IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
dus dan neem ik aan dat ze dan van mij zijn,
maar men anuleerd toch nog een product 2 dagen later,en nu moet ik afwachten wanneer ik me geld voor dat product terug krijg,en dat vind ik niet kloppen,product wat ik gekocht had/heb was dus allang uitverkocht,dus de webshop heeft me lucht laten kopen
maar men anuleerd toch nog een product 2 dagen later,en nu moet ik afwachten wanneer ik me geld voor dat product terug krijg,en dat vind ik niet kloppen,product wat ik gekocht had/heb was dus allang uitverkocht,dus de webshop heeft me lucht laten kopen
Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.poppetje1969 schreef:IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
Het kan wel eens gebeuren dat een webshop niet helemaal actueel over de voorraden kan beschikken zekere als die voorraden gedeeld worden tussen winkels en webshop. Je hebt recht om zo snel mogelijk, doch binnen 30 dagen je geld terug te krijgen. Zoniet dat krijg je recht op rente.
Het gaat niet om schrijfstijl maar om volledig onleesbare brouwsels die niet te begrijpen zijn.eleven schreef:Wat een aanmoedig gedrag, om hier TS op haar schrijfstijl aan te vallen om dan de belerende worden te spreken.olaf79 schreef:Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.poppetje1969 schreef:IK heb gewoon bij media markt in de webshop producten besteld en betaald
Het kan wel eens gebeuren dat een webshop niet helemaal actueel over de voorraden kan beschikken zekere als die voorraden gedeeld worden tussen winkels en webshop. Je hebt recht om zo snel mogelijk, doch binnen 30 dagen je geld terug te krijgen. Zoniet dat krijg je recht op rente.
Maar toch heb je het niet begrepen, want TS heeft het probleem, om de gevraagde artikelen te krijgen, die blijkbaar niet meer beschikbaar zijn, wel nog op de website worden aangeboden.
Ze vraagt zich af wanneer ze geld terug krijgt. Dat heb ik aangegeven.Dat ze het geld terug moet krijgen, heeft ze zelf al geschreven.
Ze vraagt nergens wanneer, maar geeft aan dat ze nu nog op de geldteruggave wacht.olaf79 schreef:Het gaat niet om schrijfstijl maar om volledig onleesbare brouwsels die niet te begrijpen zijn.eleven schreef:Wat een aanmoedig gedrag, om hier TS op haar schrijfstijl aan te vallen om dan de belerende worden te spreken.olaf79 schreef: Aaaha. Als je duidelijk bent snappen we het. Zo zie je maar wat een beetje herschrijven voor wonderen kan doen.
Maar toch heb je het niet begrepen, want TS heeft het probleem, om de gevraagde artikelen te krijgen, die blijkbaar niet meer beschikbaar zijn, wel nog op de website worden aangeboden.
Ze vraagt zich af wanneer ze geld terug krijgt. Dat heb ik aangegeven.Dat ze het geld terug moet krijgen, heeft ze zelf al geschreven.
Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
+1Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
Dan nog, hoef TS niet afgez**t te worden.
Tsja wie zeikt hier het meest? Ik merk op dat haar post onleesbaar is door het onduidelijke taalgebruik. Daardoor is het lastig er iets over te zeggen.eleven schreef:+1Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
@olafolaf79 schreef:Tsja wie zeikt hier het meest? Ik merk op dat haar post onleesbaar is door het onduidelijke taalgebruik. Daardoor is het lastig er iets over te zeggen.eleven schreef:+1Julie4444 schreef:Volgens mij was haar punt aan te geven dat Media Markt fout zit oid.Als ze netjes het geld op tijd retourneren doen ze het volgens mij gewoon zoals het hoort. Kan gebeuren dat een product onverwacht niet meer te leveren is.
Ik reageer op het bericht van Julie4444.