LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

In welke stichting/ vereniging heb je (het meeste) vertrouwen?

Peiling eindigde op 21 mei 2004 17:23

Stichting Leaseverlies
4
6%
Stichting Eagalease
5
8%
Stichting Juniorlease
0
Geen stemmen
Stichting Leaseleed
8
13%
Pay-back
35
56%
Schadeloosstelling
3
5%
geen enkele stichting/ vereniging (doe het liever zelf)
7
11%
 
Totaal aantal stemmen: 62

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Er zijn momenteel zoveel stichtingen en verenigingen dat ik graag eens wilde peilen in wie jullie het meeste heil zien.

m.v.g. justice man 007

leonard58
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 jan 2004 10:04

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door leonard58 »

pay-back

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Kom op mensen,

vul even je mening in.

Dan kunnen we/ dan kan ik hier misschien verdere conclusies en actie (mede) door ondernemen.

m.v.g

justice man 007

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Momenteel is pay-back de stichting die het meeste vertrouwen geniet onder de stemmers, ben jij het hier ook mee eens; zet dan een klik voor de naam payback; heb jij meer vertrouwen in één van de andere stichtingen zet dan een klik voor jou (persoonlijke) stichting waar jij je "geld" op heb gezet!

b.v.d.

justice man 007

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door trudy »

PAY-BACK, PAY-BACK EN PAY-BACK 3X :lol:

learner
Berichten: 343
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:59

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door learner »

Stichting Leaseverlies ???????? :shock:
Laat me niet lachen !!!!!!! :roll:


http://www.PAY-BACK.nl :idea:

Dat is het en dat blijft het... :!:

mvg, learner... :wink:

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door Pieter »

Leaseleed verdient ook een pluim. Is een van de weinige stichtingen die de zaken individueel aanpakken. (Effecten depot via Spaar Select)

Jammer dat er maar 1 keer gestemd kan worden.

Mvg Pieter

waltmans29
Berichten: 137
Lid geworden op: 30 aug 2003 23:05

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door waltmans29 »

PAY- BACK NATUURLIJK,
DE NAAM ZEGT EIGENLIJK AL GENOEG!!

whofan1
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 okt 2003 21:06

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door whofan1 »

Leaseleed :D

bluts
Berichten: 71
Lid geworden op: 16 sep 2003 19:18

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door bluts »

De sti leaseleed heeft mijn voorkeur.

DREAM
Berichten: 70
Lid geworden op: 26 feb 2004 15:05

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door DREAM »

Ik ben aangesloten bij LEASELEED. Deze zijn echt concreet met iedere zaak bezig. Koppelen regelmatig terug en beantwoorden ook de induvidueel gestelde vragen.

Prima Stichting.

Behandelen enkel zaken van Spaarselect in combinatie met overwaarde hypotheek of spaargeld welke via Spaarselect in een leaseconstructie is gestort.

DREAM

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Klasse mensen, dat jullie massaal stemmen en daarmee te kennen geven welke verenigingen, stichtingen het meeste vertrouwen genieten en in welke het vertrouwen weg is geebt (voor zover het al aanwezig was).

Misschien dat de medewerkers/ vrijwilligers van de stichtingen/ verenigingen die nu achter aan zelf (meer) actie gaan ondernemen om te zorgen dat "hun" stichting weer gaat stijgen op de ranglijst.

Bij 50 stemmen maak ik de eerste tussenrapportage op en bij 100 stemmen wil ik wel e.e.a. aangeven waarom ik denk dat de uitslag zo is voor bepaalde stichtingen!

dus blijf stemmen aub; laat je mening niet "vergaan"!!!

m.v.g.

justice man 007 :D

klaasv1
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 nov 2003 00:09

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door klaasv1 »

Vond het ook lastig om te kiezen uit de diverse stichtingen cq actiegroepen. Keus op Leaseleed i.v.m. individueel advies.
Maar zeker ook veel respect voor Pay Back. Ze zijn heel goed bezig.

gast_58

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door gast_58 »

justice man 007


Geplaatst op 22 Mar 2004 16:17 door justice man 007


--------------------------------------------------------------------------------

Moet alleen effe uitzoeken hoe ik het kan wijzigen/ aanpassen.
Ben op dit forum net nieuw; dus effe geduld maar zal zeker uitzoeken hoe het werkt!

m.v.g.

jusice man 007


Bij 50 stemmen maak ik de eerste tussenrapportage op en bij 100 stemmen wil ik wel e.e.a. aangeven waarom ik denk dat de uitslag zo is voor bepaalde stichtingen
Ik dacht dat je zo nieuw was? Hoop pretenties dan. Veel ervaring van 16.17 tot 22.47 uur. Dus dat geloof ik niet. Maar goed, ben benieuwd naar je 'analyse'.
Ilse

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Ilse,

Deze vraag had ik eigenlijk al verwacht.
Ben eerlijk gezegd een “oude vos” in een nieuw jasje.
Heb ongeveer 1,5 jaar geleden in diverse forums al van gedachten gewisseld over de aandelenlease problematiek.
Door persoonlijke omstandigheden gecombineerd met (financiële) problemen hoofdzakelijk door de aandelenlease heb ik me een tijdje moeten terug trekken van de forums.

Ben sinds enkele maanden weer actief op zaak naar (nieuwe) informatie omtrent aandelenlease en de aanbieders en tussenpersonen.
Je gaat na ruim een jaar niet 1-2-3- weer van alles schrijven, terwijl je niet meer op de hoogte bent van ontwikkelingen.
Op het eind van mijn vorige actieve (forum) periode was Stichting Leaseverlies net opgericht, ik meen zelfs dat ze op hun site met trots vertelde dat ze ruim 3.000 aanmeldingen hadden.
Inmiddels meer dan 70.000.
Ook pay-back was toen nog in de opstartfase en inmiddels een gewardeerde en grote belangenvereniging.
Heb zelfs nog serieus overwogen om actief te helpen bij pay-back maar heb het door tijd gebrek niet gedaan.
Zelf ben ik pas weer sinds enkele dagen actief met polls, artikelen etc. en het doet mij persoonlijk erg veel deugd dat ik weer de tijd en kracht heb om me (verder) te verdiepen in deze materie.

Het zou niet goed zijn dat een normale burger (want zo zie ik mezelf) na enkele uren zich te hebben verdiept in de hele gang van zaken het naadje van de kous weet.

Je moet mij als nieuw zien in de trant van het gebruiken van het systeem niet van de materie en gang van zaken.

Hier ben ik inmiddels al achter, aan de ene kant wel goed aan de andere kant heeft het me wel 20 jaar ouder gemaakt (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ben overigens wel verheugd dat de sociale controle binnen dit forum zo groot is, dit is eens anders geweest.
Ook de negatieve reacties en de bekende trap tegen het zere been zijn zo goed als verdwenen; iets wat me persoonlijk veel deugd doet!

Hoop dan ook nog veel plezier en “kracht” te mogen blijven vinden in vele topics, waarvan enkele zeer waardevol zijn!

Dank aan allen die samenwerken om het recht te laten zegevieren boven een machtige oplichters bank!

m.v.g.

justice man 007

gast_58

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ben overigens wel verheugd dat de sociale controle binnen dit forum zo groot is, dit is eens anders geweest.
Noem het 'inside information'! Ik denk dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. Uit bovenstaande opmerking blijkt dat je veel volgt.

Dat geeft niets, maar pretendeer niet nieuw te zijn! Wees zo fair aan te geven dat je veel van de materie weet, want ik ben er van overtuigd dat je veel kunt betekenen voor velen. Wees eerlijk! Aliassen zijn zo makkelijk. Volgens mij een beetje de weg van de minste weerstand.
Weet zeker dat je op de hoogte bent van de ellende en beoogt te helpen! Met open vizier dan. Niet flauw zijn! Kom op!
Groet
Ilse

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Ilse,

Heb me in mijn eerdere verhaal “over nieuw zijn” waarschijnlijk niet goed/ verkeerd uitgedrukt; excuses hiervoor dat ik jou en wellicht andere daarmee een verkeerd beeld heb gegeven.
Dit was niet de bedoeling, heb het ook in mijn vorige bericht aangegeven c.q. verduidelijkt.
Zal alle correspondentie ook voeren onder de naam JUSTICE MAN 007.
Dit om misverstanden te voorkomen!

Uiteraard zal ik mensen in zoverre ik het kan proberen te helpen om ervoor te zorgen dat ze niet (opnieuw) in de valkuil(en) van Dexia en/ of mogelijke andere tegenpartijen vallen.

Daarbij merk ik op dat ook nu, sterker nog juist nu de mensen nog voorzichtiger moeten zijn in uitspraken en mededelingen gericht aan Dexia en/ of haar tussenpersonen.

Deze mensen zitten ook (actief) op dit forum, deze schrijven dan in veel gevallen niet mee, maar lezen wel alles en printen ook de nodige info uit.

Toch denk ik dat we door het samenwerk al veel hebben bereikt en dat als we op deze manier van teamwork verder gaan Dexia zal zwichten voor de (maatschappelijke en politieke) druk.

m.v.g.

justice man 007

gast_58

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door gast_58 »

Ik ben het met je eens, dat moge duidelijk zijn (op de een of andere manier zitten we elkaar in de weg vanavond, zal wel niet zonder reden zijn).
wat ik me afvraag is waarom je gewoon niet bekend maakt onder welke namen je eerder schreef.
Je bent al Luc genoemd, al Plukker.....
Zeg gewoon wie je bent en doe je ding. Doel is hetzelfde, toch? Je motivatie lijkt me dus niet slecht. Is niet moeilijk, wel eerlijk. In ieder geval niet wauwelen dat je nieuw bent en niet weet hoe het werkt. Want dat weet je heel goed.
Dag
Ilse

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door croosjes »

Wie betaald de advocaat?Wie betaald de restschuld als het mis gaat in het rechtsproces?(hoop het niet hoor),het enigste wat de verenigingen en stichtingen doen is het proces begeleiden tot de advocaat.behalve de vereniging schadeloosstelling want die gaat verder zowel fin.als restschuld en het is nog gratis ook kost niets alleen doorzettingsvermogen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: In welke stichtingen heb je (het meeste) vertrouwen?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Nou Piet (Pay-back), je ziet dat de meeste mensen vertrouwen hebben in de organisatie. Een extra motivatie!!

Gesloten